Alleen op zon- en feestdagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:
Mis ik wat, of zijn jullie van de herenliefde?
Zwaaien met een dildo in je hand?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van de zwaai af natuurlijk. Niet direct in paniek raken.
Doe eens voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van de zwaai af natuurlijk. Niet direct in paniek raken.
quote:hoe gaat het? Hoop dat prima. Ik ben een dame van weinig woorden en ik geloof i
actie. Ik ben op zoek naar een (Ernstige en Real Relatie) - Ik hou
je profiel. Ik zal graag met u een verbinding - wie weet ik misschien
de held die je zoekt. Afstand moet een belemmering voor Real niet
Geluk. We Can Make Things werken Out Alleen als we proberen .....
Schrijf me op mijn prive e-mailaccount want ik snap het niet op deze dating web
veel -
julia.hofman@hotmail.com or skype julia.hofman4
Hopen snel van u te horen.
dank
julia
'We Can Make Things werken Out Alleen als we proberen'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Uit nieuwsgierigheid net toch maar weer eens een account op relatieplanet aangemaakt en m'n vooroordelen zijn bevestigt:
[..]
Helaas, Julia is al geen lid meer, anders zou ik haar een cursusje vragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:47 schreef Silenus het volgende:
Julia Hofman heeft de d/t-regel in ieder geval wel beter onder de knie dan jij, Clicks!
Zowieso elke datingsite waar een vrouw je een bericht stuurt zonder dat jij het initiatief hebt genomen is fake. Of je naam is Vin Diesel of Ben Affleck.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Uit nieuwsgierigheid net toch maar weer eens een account op relatieplanet aangemaakt en m'n vooroordelen zijn bevestigd:
[..]
Date jij nu nog dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Zowieso elke datingsite waar een vrouw je een bericht stuurt zonder dat jij het initiatief hebt genomen is fake. Of je naam is Vin Diesel of Ben Affleck.
Alweer even volgens mij. Dan telt het niet als daten.quote:
Is het een goed of slecht teken als ik dit soort berichten niet krijg op RP of komt dit niet als je een betaald account hebt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Uit nieuwsgierigheid net toch maar weer eens een account op relatieplanet aangemaakt en m'n vooroordelen zijn bevestigd:
[..]
Volgens mij is hij sinds kort weer vrijgezel heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alweer even volgens mij. Dan telt het niet als daten.
Ok goed, de hele website is misschien een beetje overdreven. Maar uit mijn ervaring als je inbox na 2 dagen al vol zit na het aanmelden dan is er toch wat fishy aan de handquote:
Hm, dat heb ik dan gemist...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sinds kort weer vrijgezel heb ik vernomen.
Dit was ook meer van 'ik ben weer aan het daten'.quote:
Here we go again....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Zowieso elke datingsite waar een vrouw je een bericht stuurt zonder dat jij het initiatief hebt genomen is fake. Of je naam is Vin Diesel of Ben Affleck.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
En als je lenzen draagt een doosje + vloeistof meenemen
Nee, een fotobewonderaar is niet wat je in eerste instantie misschien zou denken. Bij het beoordelen van foto's (50 in een rij), heeft ze jou alleen een aantal keren leuker gevonden dan een andere paiqer. Je bent dus hoog in die serie van 50 beland. Wil nog niet zeggen dat ze je verder ook leuk vind.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:50 schreef schermafbeelding het volgende:
Wtf, ik had een foto bewonderaar op Paiq, zag er echt leuk uit, dus dacht, laat ik er eens een oneliner tegenaan gooien (eerste keer dat ik dat heb gedaan). Krijg ik een dag later bericht dat ze de oneliner niet heeft geaccepteerd :S moet je als ontvangen ook nog credits betalen als je hem wilt lezen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |