Je moet ook even wachten, hoe vaak is die nu beoordeeld? (zie je als je over de thumbnail hovert) Zit zelf op 8.5 met 93 keer beoordeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef iXVI het volgende:
Ja bullshit, gister was mijn foto nog 9,1 op paiq en nu 24 uur later 8,6.
Oww haha. 8.6 met 5 keer beoordeeld. Mijn vorige chat foto is 7.9 met 96 beoordelingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Je moet ook even wachten, hoe vaak is die nu beoordeeld? (zie je als je over de thumbnail hovert) Zit zelf op 8.5 met 93 keer beoordeeld.
Scheurde ook lekker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
AH een beetje zoals m'n ex!
quote:
Jij komt zelf met de voorbeelden van whatsapp, email of skype. Hebben alle de zelfde basis... Namelijk geschreven tekst. De zelfde geschreven tekst doe volgens jou niks uithaalt, zelf nu bevestigt je dat in deze reactie. Je spreekt je zelf dus tegen. Je hebt er niks aan, want geschreven tekst werk niet. Wtf moet je dan met email, whatsapp of skypequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geschreven tekst is geen aantrekkingskracht. Het is een fabeltje. Vrouwen wisselen wel vaker fotos uit of gegevens. Betekend niet meteen dat ze aangetrokken is tot je haha
e-mail, whatsapp en skype is slechts een hulpmiddel om foto's uit te wisselen, te cammen enz, dat wel een meerwaarde heeft. Slechts ermee chatten heeft inderdaad geen zin en ik spreek mezelf hierdoor dus niet tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 04:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij komt zelf met de voorbeelden van whatsapp, email of skype. Hebben alle de zelfde basis... Namelijk geschreven tekst. De zelfde geschreven tekst doe volgens jou niks uithaalt, zelf nu bevestigt je dat in deze reactie. Je spreekt je zelf dus tegen. Je hebt er niks aan, want geschreven tekst werk niet. Wtf moet je dan met email, whatsapp of skype
Prima als je stanpunt is dat het niet werkt, maar kom dan met de stelling snel 06 nummer, bellen en afspreken. Niet met email, whatsapp en skype.
Ik wist vroeger echt niet wat pick up was hoor, maar ik had wel door dat je alles zo snel mogelijk persoonlijker moest maken dmv de webcam. De kans dat je met haar kon afspreken verdriedubbeld daarmee. Weinig PU aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:34 schreef Re het volgende:
ik dacht dat er een aparte topicreeks was voor als die PUA zooi? gebruik die dan ook
Gast, donder toch op met dit verhaal. Het is een schijtirritante hangende plaat geworden en inmiddels weten we het wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wist vroeger echt niet wat pick up was hoor, maar ik had wel door dat je alles zo snel mogelijk persoonlijker moest maken dmv de webcam. De kans dat je met haar kon afspreken verdriedubbeld daarmee. Weinig PU aan.
Hoe dik is die plaat bij jou eigenlijk? Doe ons allemaal een plezier en hou op voor je dit topic om zeep helpt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wist vroeger echt niet wat pick up was hoor, maar ik had wel door dat je alles zo snel mogelijk persoonlijker moest maken dmv de webcam. De kans dat je met haar kon afspreken verdriedubbeld daarmee. Weinig PU aan.
Do tellquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:36 schreef Rickario het volgende:
On topic: Vanavond weer een soort van "date"
Zie nu ook dat ik me vergiste, ik krijg die mailtjes van lexa. Van RP al een poos niks gezien, denk dat ik m'n account daar verwijderd hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee niet die interesse berichten maar gewoon persoonlijke en inhoudelijke
Meid waar ik al eens eerder een date mee had. We voden elkaar te verschillend voor een serieuze relatie. Maar aan de andere kant prima klik met elkaar. Dus ze vroeg me om een avondje wat te drinken/bankhangen. Dus een echte date is het nietquote:
Mwah. Ik zou een schone onderbroek aantrekken in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Meid waar ik al eens eerder een date mee had. We voden elkaar te verschillend voor een serieuze relatie. Maar aan de andere kant prima klik met elkaar. Dus ze vroeg me om een avondje wat te drinken/bankhangen. Dus een echte date is het niet
Dit idd! Waarschijnlijk wordt het gewoon lekker batsen vanavondquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou een schone onderbroek aantrekken in ieder geval.
Lenzen kun je makkelijk 2-3 dagen inhouden als het noodzakelijke isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
En als je lenzen draagt een doosje + vloeistof meenemen
Ja mooi hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:56 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man. Een teleurgestelde Telegraaflezer heeft photoshop gevonden
Lekker is andersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef JAOC het volgende:
[..]
Lenzen kun je makkelijk 2-3 dagen inhouden als het noodzakelijke is
Ik zal 'm even omdraaienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou een schone onderbroek aantrekken in ieder geval.
Nee, ze kickt op stoppelbaardjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef Wolken het volgende:
En alles scheren vanaf de wenkbrauwen naar beneden.
Neem weeklenzen -- hoef je een hele week niet uit te doen, heb je dit probleem ook nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker is anders
Ik neem altijd een doosje met vloeistof mee als ik de stad in ga... Heeft me tot nu toe nog nooit windeieren gelegd. Wel toen ik het 1 keer vergat, gvd... die dag erna zitten die dingen met patex aan je ogen vast...
Hee, editquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef Rickario het volgende:
Inferieure ogen hebben [ afbeelding ]
Dan verspil ik m'n kansen om te blijven slapenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hee, edit
Ik ben blij dat ik geen lenzen nodig heb
Je kunt natuurlijk ook nog een bril dragen
Brillen kunnen tof zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan verspil ik m'n kansen om te blijven slapen
Waarom?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan verspil ik m'n kansen om te blijven slapen
Ik kan het allebei hebben, dat kloptquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken best mannen die nogzijn met bril hoor
Brilmeisjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken best mannen die nogzijn met bril hoor
Gelul dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan het allebei hebben, dat klopt
maar toch, ik vind het zelf gewoon minder
Voor een PSV'er heb ik altijd tijd! Ben zelf voor Ajax en kom uit Amsterdam. Dat is geen bezwaar neem ik aan?quote:
Liefde overwint allesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor een PSV'er heb ik altijd tijd! Ben zelf voor Ajax en kom uit Amsterdam. Dat is geen bezwaar neem ik aan?
ja om die te zien heb je ook een brilletje nodigquote:
Het schijnt dat er op dat soort sites veel met thuiswerkers gewerkt word die voor een paar euro per uur lekker de hele dag berichtjes sturen naar profielen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja mooi he
Maar Lexa verdenk ik idd van nep-interesse berichten/flirts versturen
RP zijn tenminste allemaal persoonlijke berichten. Dus daar zit OF een ijverige stagiair, OF een hele goede BOT achter
Maar goed, aangezien ik flink mailcontact heb gehad erna denk ik dat het wel echt is
Dat lijkt me best een toffe baanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef iXVI het volgende:
[..]
Het schijnt dat er op dat soort sites veel met thuiswerkers gewerkt word die voor een paar euro per uur lekker de hele dag berichtjes sturen naar profielen.
Volgens mij pik je die er zo uit omdat er geen greintje authenticiteit in zit. RP had altijd wel haar schare modellen die gelijk zo vriendelijk waren een 0900-nummer achter te laten trouwens, ik weet niet of dat nog zo is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef iXVI het volgende:
[..]
Het schijnt dat er op dat soort sites veel met thuiswerkers gewerkt word die voor een paar euro per uur lekker de hele dag berichtjes sturen naar profielen.
Haha, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgens mij pik je die er zo uit omdat er geen greintje authenticiteit in zit. RP had altijd wel haar schare modellen die gelijk zo vriendelijk waren een 0900-nummer achter te laten trouwens, ik weet niet of dat nog zo is.
Haha heb je mooi een date misgelopen. Jammer manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook wel eens gehad.
"Heee ik vind je echt heel leuk, en ik zou wel met je willen sms'en.Helaas heb ik geen geld voor een telefoon..
Gelukkig heb ik daar iets op gevonden, dus als je een sms stuurt naar sms-box 9230 met mijn naam erin komt ie bij mij uit!
Het kost je wel 90 cent maar dat heb je wel voor me over toch?
Misschien kunnen we dan snel afspreken....
"
Ok is goed! (*pllrtttttt duimpje omlaag*)
Was het maar waar. Nog steeds goed gristelijke oost-europese dames op zoek naar die lieve man die voor haar en haar arme kindje wil zorgen met de oproep vooral naar d'r Hotmail te mailen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef iXVI het volgende:
Haha, lijkt me dat die teksten toch ook wel doorontwikkeld zijn in de loop der jaren.
Owja en ik heb straks een lunch date met iemand die ik via paiq heb ontmoet. Woep WOEP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |