Tis wel echt een mindfuck dat. Voor 10 cent per berichtje van een bepaald aantal karakters moet je dan smsjes versturen. En je moet ook nog beetje geschiedenis terug lezen, en opmerkingen noteren over de klant. Schiet echt totaal niet op. De positieve kant is natuurlijk dat je kan werken wanneer je zelf wilt. Je kan het op elk moment van de dag doen (ook snachts)..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een toffe baan
Ik heb het gedaan, valt best tegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een toffe baan
RP (en lexa ook) heeft genoeg fake profielen, alleen worden ze vrij snel weer verwijderd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:56 schreef Rickario het volgende:
Het is ook zo dat veel externe bedrijven fake accounts aanmaken op RP om geld te verdienen. Ik had bijna eens een vakantiebaantje bij RP om dit soort profielen te filteren en ongepaste foto's te verwijderen.
Ik acht de kans dus klein dat RP fakeprofielen heeft
Zwaaien betekent eigenlijk geile neukseks?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:07 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb besloten om toch een briefje in de bus bij die leuke buurman te doen, what the heck ook. Weer vier keer gezwaaid vandaag, er moet toch eens iets gebeuren. Enige dat ik vrees is dat het een beetje ongemakkelijk wordt als hij niet reageert..
Oh you!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken best mannen die nogzijn met bril hoor
Ook niet mijn humor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:56 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man. Een teleurgestelde Telegraaflezer heeft photoshop gevonden
Gewoon iets leuks doen en we zien wel.quote:
Dan zou ik daarmee maar oppassen als ik jou was.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zwaaien betekent eigenlijk geile neukseks?Damn, ik zwaai altijd terug naar mijn buurvrouw van minimaal 80 jaar.
Paig is nice. Heb je haar foto al kunnen zien? Hoe oud? en ziet ze er goed uit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef lasapparaat het volgende:
Net maar eens even via Paiq de speeddate geprobeerd. Gelijk een gesprek met iemand gehad die wel geinteresseerd lijkt.
Heb me intussen van knuz.nl maar uitgeschreven. 3 maand of zo lid geweest en het lijkt wel een of andere vleeskeuring voor de vrouwen naar de mannen toe heb ik het idee. Via OKcupid had ik na de 1e dag gelijk al een reactie op mijn profiel waarals je bij Knuz.nl blij mag zijn dat ze uberhaupt de moeite nemen om even te kijken. Ligt natuurlijk niet aan knuz.nl maar de mensen die er op zitten, maar toch...
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Andromache het volgende:
Want jij hebt een open relatie, Splash?
hier: een supervakantie aan het beleven met mijn lieve Coco98, het gaat zo lekker allemaal, weinig wrijvingen, en als ze er zijn, kunnen we er mee om gaan, genieten van elkaar en van het weer... dit had ik twee maanden geleden niet durven dromen!![]()
Geniet er van meissie! Super om te lezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Andromache het volgende:
hier: een supervakantie aan het beleven met mijn lieve Coco98, het gaat zo lekker allemaal, weinig wrijvingen, en als ze er zijn, kunnen we er mee om gaan, genieten van elkaar en van het weer... dit had ik twee maanden geleden niet durven dromen!![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Andromache het volgende:
Nope. Wat leuk!!! Ik ben erg blij voor je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Andromache het volgende:
Ze is 2 jaar ouder dan mij 27 en ik vind haar er zeer zeker goed uitzien op de foto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Paig is nice. Heb je haar foto al kunnen zien? Hoe oud? en ziet ze er goed uit?
Ik zwaai maar nooit meer naar mijn buurvrouw van 79quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan zou ik daarmee maar oppassen als ik jou was.
Het hangt ook een beetje van de zwaai af natuurlijk. Niet direct in paniek raken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik zwaai maar nooit meer naar mijn buurvrouw van 79
Supertof!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef Andromache het volgende:
Zolang je maar wel naar mij zwaait.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik zwaai maar nooit meer naar mijn buurvrouw van 79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |