quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?
Ik weet niet of je toevallig al iets te doen hebt vanavond, maar zullen we anders _vul in_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig al iets te doen hebt vanavond, maar zullen we anders _vul in_
Ik had zo'n vraag zelf ook wel overwogen hoor, maar dan nog steedsquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad BoL, hoe KOM je er toch op!
Zal ik meegaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had zo'n vraag zelf ook wel overwogen hoor, maar dan nog steeds
Ja, en dan fluister je alles in wat ik moet zeggen zeker?quote:
Nee als ze lekker is ga ik ze naaienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, en dan fluister je alles in wat ik moet zeggen zeker?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee als ze lekker is ga ik ze naaien
Oh? Regels?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom wil ik het dus ook wat eerder inplannenmaar ik hoor net dat de regel is: minimaal 3 dagen, maximaal 11
Vertel vertel..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef iXVI het volgende:
Woep woep, morgen een date met iemand van paiq!![]()
Feli!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef iXVI het volgende:
Woep woep, morgen een date met iemand van paiq!![]()
Valt niet zo veel te vertellen haha. Gister had ik een battledate gekozen (blijkbaar de juiste hue hue) en gisteravond vrijwel de hele avond gepraat. Vanmiddag ook nog en toen vroeg ik of ze zin had om wat te drinken en we hebben beide morgen tijd.quote:
Prima toch, lekker van genieten (zowel van haar gezelschap als de lunchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef iXVI het volgende:
[..]
Valt niet zo veel te vertellen haha. Gister had ik een battledate gekozen (blijkbaar de juiste hue hue) en gisteravond vrijwel de hele avond gepraat. Vanmiddag ook nog en toen vroeg ik of ze zin had om wat te drinken en we hebben beide morgen tijd.Dus we gaan op lunchdate.
Zeker!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Prima toch, lekker van genieten (zowel van haar gezelschap als de lunch)
Geschreven tekst is geen aantrekkingskracht. Het is een fabeltje. Vrouwen wisselen wel vaker fotos uit of gegevens. Betekend niet meteen dat ze aangetrokken is tot je hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat het niet is wat jij bedoeld houd niet in dat het onder aantrekking kracht valt.
[..]er zit in deze voorbeelden van je geen enkel verschil met een dating site. Want alle voorbeelden hebben 1 overeenkomst. Het is allemaal geschreven tekst. Waar jij net nog van beweerde dat je er weinig mee kan!
Of denk je dat wanneer je haar skype, email of whatsapp hebt zij zich direct uitschrijft op de dating site
Nee niet die interesse berichten maar gewoon persoonlijke en inhoudelijkequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:08 schreef Clicks_nl het volgende:
Je bedoelt dat rp je mailtjes stuurt van die-en-die vind je leuk?
En die krijg je elke dag? En op een bepaald moment is je profiel zichtbaar populair?
Right...
Geloof het gerust, ik ken mn profiel daar. Het kan niet kloppen
Die interesse berichten zijn ook legit hoor. RP doet niet aan die misleidende dingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee niet die interesse berichten maar gewoon persoonlijke en inhoudelijke
Anders gezegd dan. Voordat jij het leven van een filmster begon te leiden wat je nu overduidelijk hebt, naast je drukke fok-activiteiten, hoe deed jij dat tijdens je chats van vijf dames tegelijk, waarvan je er ook nog eens met meerdere camde op dat moment?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geschreven tekst is geen aantrekkingskracht. Het is een fabeltje. Vrouwen wisselen wel vaker fotos uit of gegevens. Betekend niet meteen dat ze aangetrokken is tot je haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |