In welke maat zit Nin nu? Rosalie past hem nog en ik vind hem ook helemaal super, dus doe hem nog niet direct weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:59 schreef bellelena het volgende:
Ohh Danic, dat broekje op de eerste foto van maat 62 vind ik toch zo leuk
Graag!quote:Op woensdag 4 september 2013 00:00 schreef danic het volgende:
[..]
In welke maat zit Nin nu? Rosalie past hem nog en ik vind hem ook helemaal super, dus doe hem nog niet direct weg.
Maar hij zou in de herfst ook kunnen met een witte maillot eronder en volgens mij is Nin kleiner.
Als je wilt kan ik je een seintje geven als ze eruit is. Misschien kan Nin hem dan nog aan.
Ik heb interesse!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand behoefte aan een stapel hema rompers, wit met lange mouw en een opdrukje (vogel, ster,vliegtuig..) Ik kan thuis even tellen hoeveel het er precies zijn maar zeker 5 of meer.
Maat 86/92.
Ah tnx! Ik PM je straks evenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Shandaly het volgende:
Phaidra, had je mijn albums gezien? Ik zit nu mobiel en kan de link even niet vinden,maareen paar posts hierboven staan links naar mijn photobucket. Daar heb ik ook een album met 86/92...
Als het mooie weer voorbij is heb ik nog 3 van de hema te koop, mouwloos met streepje of sterretjesprint.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:
Iemand misschien rompers korte mouw of mouwloos in 86/92 in de aanbieding? Voor een jongetje.
Die wil ik wel overnemenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Als het mooie weer voorbij is heb ik nog 3 van de hema te koop, mouwloos met streepje of sterretjesprint.
Ik zoek er eentje voor in een bakfiets. Geen idee alleen wat qua montage het verschil is. Iemand die dat weet??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:38 schreef becky27 het volgende:
Ik heb mijn Steco babymee te koop, iemand? 30 euro.
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand nog zo'n mobile-stang voor in de box?
Denk dat E het toch wel leuk zou vinden, wat beweging en geluid in de box
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik voor je. Met ab. Vele duizenden rondjes gedraaid maar doet het nog. Euhh... 15 incl verzenden?Met een meidenkwartet
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zoiets?
(niet mijn foto)Die is fantastisch. Grootste hit ooit hier toen hij jonger was. En fijne muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik voor je. Met ab. Vele duizenden rondjes gedraaid maar doet het nog. Euhh... 15 incl verzenden?
Hier ook. Hij wordt nu nog als speeldoos gebruikt.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft die ook. Alleen ander kleuren, maar ook met klassieke muziek en zij is ook echt mega fan!
Herstel, het is een maat 86. Binnenbeenlengte kan ik niet meten, ik heb geen meetlint...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef Sam1993 het volgende:
Fannetje zou je een foto kunnen maken en de binnenbeenlengte willen meten?
Als Sam de broek niet wil, hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Herstel, het is een maat 86. Binnenbeenlengte kan ik niet meten, ik heb geen meetlint...
Foto:
[ afbeelding ]
Aangezien hij helemaal nieuw is, wil ik er wel graag ¤5 excl. verzenden voor hebben.
Is goed!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Als Sam de broek niet wil, hou ik me aanbevolen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij hebben twee mensen afzonderlijk van elkaar op bezoek gehad die géén mobile hadden en wilden, waarvan hun baby's deze zo fantastisch vonden dat ze hem direct gekocht hebben.
Goed reclamepraatje wel he Cathmar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |