het is niet echt boeiend. gewoon stalletjes en mensen die zooi verkopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken. Vroeger ooit een oxbow shirt gekregen die van de zwarte markt kwam.
3310 is dan wel weer een bazending.
Hoeveel die telefoon bij mij overleefd heeft is echt bizar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken. Vroeger ooit een oxbow shirt gekregen die van de zwarte markt kwam.
3310 is dan wel weer een bazending.
Oh ja maar ik zit natuurlijk in 3 sc's, als ze allemaal hard gaan dan is het niet zo gek dat ik zo snel de topcijfers aantikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik een no-life dag heb dan denk ik echt dat ik richting de 1000 ga, maar boven de 300 haal ik nooit
Ik post alleen hier...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja maar ik zit natuurlijk in 3 sc's, als ze allemaal hard gaan dan is het niet zo gek dat ik zo snel de topcijfers aantik
Dat is bijna een heel topic in je eentjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik post alleen hier...
222 op 1 dag.
Verrek, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is bijna een heel topic in je eentje
Well donequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik post alleen hier...
222 op 1 dag.
Gelukkig allemaal kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik post.Als ik post plemp ik er wel een paar uit.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihih Murrepur, ei lof joe tog, Briesjur bietsj for effahBi FF
hoesjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was vond ik het vet. Hoesjes kopen voor mijn Nokia 3310 toentertijd.
Zal nu niet weten wat ik er moet zoeken haha.
Dat was godverdomme een romantisch doch scherpzinnige post.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig allemaal kwaliteitsposts.
[..]
Hmm ja wel iets kalm aan doen. Ik was niet van plan een FOK!ker te worden.quote:
Boeiendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja wel iets kalm aan doen. Ik was niet van plan een FOK!ker te worden.
Dankjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig allemaal kwaliteitsposts.
[..]
Frontjes mag ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoesjes?
frontjes man jwtz g allyuz 3310
Dat bedoel ik. Jij snaptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was godverdomme een romantisch doch scherpzinnige post.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BoeiendHoe meer Sardu hoe meer vreugd
Nadat ik alles hardop gelezen had begreep ik dat er ook uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was godverdomme een romantisch doch scherpzinnige post.
ho ho wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hoewel de meningen verdeeld zijn, dankje.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Misschien moet ik m'n naam veranderen naar BlaasBanaan.
Ik wil wel eens lekker in mijn broek schijten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Willen jullie ook wel eens gewoon blijven zitten en in je broek plassen alsof er niks aan de hand is, in plaats van opstaan en naar de wc gaan?
Geen idee, er zal vast wel iemand het niet helemaal eens zijn met mijn aanwezigheid.quote:
Vaak genoeg gedacht maar nog nooit stoer genoeg geweest om het plan door te trekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Willen jullie ook wel eens gewoon blijven zitten en in je broek plassen alsof er niks aan de hand is, in plaats van opstaan en naar de wc gaan?
Ook goed, maar dat gaat zo hard stinken. Zo hard dat iedereen, inclusief mezelf, moet kotsen. Ik kan het soms zelf nauwelijks volhouden op de WC. Ik heb wel eens gehad dat ik meteen na het schijten maar moest doorspoelen en naar een andere WC liep om daar af te vegen enzo. Gewoon omdat het niet uit te houden was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens lekker in mijn broek schijten.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedacht maar nog nooit stoer genoeg geweest om het plan door te trekken.
Dit wordt nog wat bij de volgende meet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens lekker in mijn broek schijten.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ook goed, maar dat gaat zo hard stinken. Zo hard dat iedereen, inclusief mezelf, moet kotsen. Ik kan het soms zelf nauwelijks volhouden op de WC. Ik heb wel eens gehad dat ik meteen na het schijten maar moest doorspoelen en naar een andere WC liep om daar af te vegen enzo. Gewoon omdat het niet uit te houden was.
Jij weet niet wat voor shit ik meegemaakt heb.quote:
Oh wel skik vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt nog wat bij de volgende meet.
Dat was wel een gemis ja, krul ziet er zeer appetijtelijk uit. Jammer dat ze minderjarig is, maar dat zou je niet zeggen als je d'r zeer ronde vormen ziet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh wel skik vanwanneer is de meet?
Ik baal nog steeds dat ik de vorige gemist heb, Krul heeft me daardoor nooit helemaal weten te accepteren.
Flips met mij mee? Volgens mij niet. Ook geen idee of ik wel met een mooie vrouw over straat mag van justitie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
En zou Flips niet ook met jou meegekomen zijn geweest?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Flips met mij mee? Volgens mij niet. Ook geen idee of ik wel met een mooie vrouw over straat mag van justitie.
Heb het je ook nooit echt vergevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh wel skik vanwanneer is de meet?
Ik baal nog steeds dat ik de vorige gemist heb, Krul heeft me daardoor nooit helemaal weten te accepteren.
quote:
wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het je ook nooit echt vergevenecht onverbiddelijk
Was de meet maar eenmalig dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het je ook nooit echt vergevenecht onverbiddelijk
on·ver·bid·de·lijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:
Die meet wel.quote:
ja, ik ken de betekenis wel, maar vas volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
on·ver·bid·de·lijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
niet over te halen
Je start nog shit man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, ik ken de betekenis wel, maar vas volgens mij niet.
Ik zie niet zo snel nog een meet komen eigenlijkquote:
Figures...quote:
D'r werd toen meteen gesproken over een nieuwe meet in Lelystad ofzo, maar ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel nog een meet komen eigenlijkOok aangezien de vakantie bijna voorbij is en de meesten niet eens meer/vaak posten
zal dan een minimeet worden denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Figures...
Herfstmeet? Ik wil jullie nu wel eens om mijn accent horen lachen.![]()
Zet in de volgende TT 'herfstmeet' en moet je kijken wat een stormlooptopique.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel nog een meet komen eigenlijkOok aangezien de vakantie bijna voorbij is en de meesten niet eens meer/vaak posten
Precies, die meet kwam ook al niet eens dus dat zegt wel genoegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
D'r werd toen meteen gesproken over een nieuwe meet in Lelystad ofzo, maar ik ben bang dat je gelijk hebt.
Alleen als ik over de tieten van Moira, Vas, Krul, Flip of Nijn mag ejaculeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zet in de volgende TT 'herfstmeet' en moet je kijken wat een stormlooptopique.
Ik vraag me ook af of die meet in Utrecht veel later had moeten komen. Toen hadden we al wat gezeik gehad over verwatering van het topic met niet-blowers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, die meet kwam ook al niet eens dus dat zegt wel genoeg
moest lachenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alleen als ik over de tieten van Moira, Vas, Krul, Flip of Nijn mag ejaculeren.
Ja, belachelijk om te denken dat ik genoeg ejacuul heb om krul's tieten mee te bedekken.quote:
Hehe idd, alhoewel er wel een hoop zijn gekomen uiteindelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of die meet in Utrecht veel later had moeten komen. Toen hadden we al wat gezeik gehad over verwatering van het topic met niet-blowers.
Bizar veel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe idd, alhoewel er wel een hoop zijn gekomen uiteindelijk
was ook wel een perfecte dag, met heerlijk zonnetje enzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bizar veel.![]()
Ik had veeeeeeeel meer afzeggers verwacht.
Blij dat ik aan je verwachting heb voldaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bizar veel.![]()
als we jou toch niet hadden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blij dat ik aan je verwachting heb voldaan.
Hehe ja, maar toch wel grote groep. Minimeet kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bizar veel.![]()
Nice.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blij dat ik aan je verwachting heb voldaan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
was ook wel een perfecte dag, met heerlijk zonnetje enzo.
ja teringquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Alleen dat gedoe over de boodschappen. Echt! 15-20 stonede mensen iets laten plannen!
Ja godver, ondertussen had ik rammelende honger en het duurde urenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Alleen dat gedoe over de boodschappen. Echt! 15-20 stonede mensen iets laten plannen!
Dat kwam nog best goed, niet helemaal goed, maar best goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja teringen ik dacht even dat de bbq's ook drama zouden worden
en dat ding nog helemaal verneuktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godver, ondertussen had ik rammelende honger en het duurde uren
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef Sardu het volgende:
Sowieso nog een keer met Mur spacen binnenkort.![]()
Sushi met Snowie en minimeet plannen dus.
En lsd met vas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef Sardu het volgende:
Ach, we hadden ook gewoon even naar de super moeten lopen en die auto alleen naar een shop moeten sturen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godver, ondertussen had ik rammelende honger en het duurde uren
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie durft het aan om (nog) een keer met mij te meeten?
Ja Mur, van jou verwacht ik het wel.
Dat zei ik ook nog de hele tijd maargoed, weten we voor de volgende keer dat dat niet meer hoeftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ach, we hadden ook gewoon even naar de super moeten lopen en die auto alleen naar een shop moeten sturen.Kan iedereen gewoon wat halen en zit je ook niet zoveel te kutten met verdeling van de kosten. Dat was ook nog lastig, wat voor budget, wie schiet voor, blabla.
[/quote]quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[quote]Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef Sardu het volgende:
En lsd met vas
Ik hou niet van bananen maar ik durf het wel aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie durft het aan om (nog) een keer met mij te meeten?
Ja Mur, van jou verwacht ik het wel.
Volgende keer neem ik sowieso van tevoren al blowspullen mee. Ik had echt niet verwacht dat aan de kant van Utrecht waar wij zaten helemaal geen shop zou zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nog de hele tijd maargoed, weten we voor de volgende keer dat dat niet meer hoeft
Augurkje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hou niet van bananen maar ik durf het wel aan.
Goeie quote wel.quote:
Zo goed, dat hij jouw quote heeft verneuktquote:
Idd maar eigenlijk was het plan ook om te lopen toch, en dan langs een coffeeshopquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik sowieso van tevoren al blowspullen mee. Ik had echt niet verwacht dat aan de kant van Utrecht waar wij zaten helemaal geen shop zou zitten.
mensen die 2 uur waren waren op zoek naar de shop, en dan de auto kwijt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik sowieso van tevoren al blowspullen mee. Ik had echt niet verwacht dat aan de kant van Utrecht waar wij zaten helemaal geen shop zou zitten.
Stonermeet was een beetje vaag vond ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd maar eigenlijk was het plan ook om te lopen toch, en dan langs een coffeeshop
Ben ergens wel blij dat we niet liepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd maar eigenlijk was het plan ook om te lopen toch, en dan langs een coffeeshop
Moeten ze ook maar niet zo stom zijn om op mijn navigatiekunsten te vertrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die 2 uur waren waren op zoek naar de shop, en dan de auto kwijt.![]()
Ja een groep stoners, hoe kan je dat niet vaag vinden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stonermeet was een beetje vaag vond ik
Nee, maar gewoon.. idk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja een groep stoners, hoe kan je dat niet vaag vinden?
Anders dan verwacht enzo, maar misschien komt dat omdat ik ook even weg moestquote:
ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Anders dan verwacht enzo, maar misschien komt dat omdat ik ook even weg moest
Ja je hebt het grootste deel gemist iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Anders dan verwacht enzo, maar misschien komt dat omdat ik ook even weg moest
Nah, waren er rond 12u, rond half 2 was iedereen er pas, om 2u weg ofzo, rond 5u-half 6 terug tot... half 8? 4uur geloof ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je hebt het grootste deel gemist iddin totaal 2 uur geweest ofzo?
dichter bij mono zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had alleen verwacht dat ik een iets leipere vibe op zou pakken, maar het was meer een hang- en chillvibe.
Dit is wat ik bedoel !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had alleen verwacht dat ik een iets leipere vibe op zou pakken, maar het was meer een hang- en chillvibe.
Volgens mij was die vibe vrij universeel op de hele meet.quote:
Ah ja denk dat dat toch was omdat de kring zo groot wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |