Ook goed, maar dat gaat zo hard stinken. Zo hard dat iedereen, inclusief mezelf, moet kotsen. Ik kan het soms zelf nauwelijks volhouden op de WC. Ik heb wel eens gehad dat ik meteen na het schijten maar moest doorspoelen en naar een andere WC liep om daar af te vegen enzo. Gewoon omdat het niet uit te houden was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens lekker in mijn broek schijten.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedacht maar nog nooit stoer genoeg geweest om het plan door te trekken.
Dit wordt nog wat bij de volgende meet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens lekker in mijn broek schijten.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ook goed, maar dat gaat zo hard stinken. Zo hard dat iedereen, inclusief mezelf, moet kotsen. Ik kan het soms zelf nauwelijks volhouden op de WC. Ik heb wel eens gehad dat ik meteen na het schijten maar moest doorspoelen en naar een andere WC liep om daar af te vegen enzo. Gewoon omdat het niet uit te houden was.
Jij weet niet wat voor shit ik meegemaakt heb.quote:
Oh wel skik vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt nog wat bij de volgende meet.
Dat was wel een gemis ja, krul ziet er zeer appetijtelijk uit. Jammer dat ze minderjarig is, maar dat zou je niet zeggen als je d'r zeer ronde vormen ziet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh wel skik vanwanneer is de meet?
Ik baal nog steeds dat ik de vorige gemist heb, Krul heeft me daardoor nooit helemaal weten te accepteren.
Flips met mij mee? Volgens mij niet. Ook geen idee of ik wel met een mooie vrouw over straat mag van justitie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
En zou Flips niet ook met jou meegekomen zijn geweest?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Flips met mij mee? Volgens mij niet. Ook geen idee of ik wel met een mooie vrouw over straat mag van justitie.
Heb het je ook nooit echt vergevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh wel skik vanwanneer is de meet?
Ik baal nog steeds dat ik de vorige gemist heb, Krul heeft me daardoor nooit helemaal weten te accepteren.
quote:
wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het je ook nooit echt vergevenecht onverbiddelijk
Was de meet maar eenmalig dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het je ook nooit echt vergevenecht onverbiddelijk
on·ver·bid·de·lijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:
Die meet wel.quote:
ja, ik ken de betekenis wel, maar vas volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
on·ver·bid·de·lijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
niet over te halen
Je start nog shit man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, ik ken de betekenis wel, maar vas volgens mij niet.
Ik zie niet zo snel nog een meet komen eigenlijkquote:
Figures...quote:
D'r werd toen meteen gesproken over een nieuwe meet in Lelystad ofzo, maar ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel nog een meet komen eigenlijkOok aangezien de vakantie bijna voorbij is en de meesten niet eens meer/vaak posten
zal dan een minimeet worden denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Figures...
Herfstmeet? Ik wil jullie nu wel eens om mijn accent horen lachen.![]()
Zet in de volgende TT 'herfstmeet' en moet je kijken wat een stormlooptopique.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel nog een meet komen eigenlijkOok aangezien de vakantie bijna voorbij is en de meesten niet eens meer/vaak posten
Precies, die meet kwam ook al niet eens dus dat zegt wel genoegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
D'r werd toen meteen gesproken over een nieuwe meet in Lelystad ofzo, maar ik ben bang dat je gelijk hebt.
Alleen als ik over de tieten van Moira, Vas, Krul, Flip of Nijn mag ejaculeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zet in de volgende TT 'herfstmeet' en moet je kijken wat een stormlooptopique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |