het is niet echt boeiend. gewoon stalletjes en mensen die zooi verkopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken. Vroeger ooit een oxbow shirt gekregen die van de zwarte markt kwam.
3310 is dan wel weer een bazending.
Hoeveel die telefoon bij mij overleefd heeft is echt bizar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken. Vroeger ooit een oxbow shirt gekregen die van de zwarte markt kwam.
3310 is dan wel weer een bazending.
Oh ja maar ik zit natuurlijk in 3 sc's, als ze allemaal hard gaan dan is het niet zo gek dat ik zo snel de topcijfers aantikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik een no-life dag heb dan denk ik echt dat ik richting de 1000 ga, maar boven de 300 haal ik nooit
Ik post alleen hier...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja maar ik zit natuurlijk in 3 sc's, als ze allemaal hard gaan dan is het niet zo gek dat ik zo snel de topcijfers aantik
Dat is bijna een heel topic in je eentjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik post alleen hier...
222 op 1 dag.
Verrek, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is bijna een heel topic in je eentje
Well donequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik post alleen hier...
222 op 1 dag.
Gelukkig allemaal kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik post.Als ik post plemp ik er wel een paar uit.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihih Murrepur, ei lof joe tog, Briesjur bietsj for effahBi FF
hoesjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was vond ik het vet. Hoesjes kopen voor mijn Nokia 3310 toentertijd.
Zal nu niet weten wat ik er moet zoeken haha.
Dat was godverdomme een romantisch doch scherpzinnige post.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig allemaal kwaliteitsposts.
[..]
Hmm ja wel iets kalm aan doen. Ik was niet van plan een FOK!ker te worden.quote:
Boeiendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja wel iets kalm aan doen. Ik was niet van plan een FOK!ker te worden.
Dankjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig allemaal kwaliteitsposts.
[..]
Frontjes mag ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoesjes?
frontjes man jwtz g allyuz 3310
Dat bedoel ik. Jij snaptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was godverdomme een romantisch doch scherpzinnige post.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BoeiendHoe meer Sardu hoe meer vreugd
Nadat ik alles hardop gelezen had begreep ik dat er ook uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was godverdomme een romantisch doch scherpzinnige post.
ho ho wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hoewel de meningen verdeeld zijn, dankje.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Misschien moet ik m'n naam veranderen naar BlaasBanaan.
Ik wil wel eens lekker in mijn broek schijten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Willen jullie ook wel eens gewoon blijven zitten en in je broek plassen alsof er niks aan de hand is, in plaats van opstaan en naar de wc gaan?
Geen idee, er zal vast wel iemand het niet helemaal eens zijn met mijn aanwezigheid.quote:
Vaak genoeg gedacht maar nog nooit stoer genoeg geweest om het plan door te trekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Willen jullie ook wel eens gewoon blijven zitten en in je broek plassen alsof er niks aan de hand is, in plaats van opstaan en naar de wc gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |