QFTquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef Rossdale het volgende:
In 3rd person games pak ik wel altijd een vrouwelijk hoofdpersonage. Want ja, je moet toch zo'n 20 uur lang tegen de achterkant aankijken he
Ik vind dat helemaal geen leuke spelletjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef Reintji het volgende:
btw boys and girls, Cut the Rope is iOS app van de week en dus graties!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat is sidescroller, geen 3rd personSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoehihahooo
Please sir. When moon? When Mustang?
SIDEBOOBS!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is sidescroller, geen 3rd person
Hoehihahooo
Fanboy is een groot woord, game wel weer meer op pcquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Pheno het volgende:
Boobs
Zijn hier nog pc-fanboys? Het lijkt een plaag.
Nou ik vind de graphics sinds het overstappen van console naar pc, ookal met een niet al te beste videokaart, en de meeste spellen op medium want minimaal 60 fps, toch een heule verbetering.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Pheno het volgende:
Boobs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er staat HOOB, niet BOOBquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Pheno het volgende:
Boobs
Moest duidelijk Hobo zijn, ze kan niet eens een shirt betalen,quote:
het was sarcastisch, sommigen maken er een sport van om dat in elk topic te melden. Tot het verneuken van topics toequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Fanboy is een groot woord, game wel weer meer op pc
Goh, welke Skull-Splitter uuuuhhhh user zou je nou bedoelen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
het was sarcastisch, sommigen maken er een sport van om dat in elk topic te melden. Tot het verneuken van topics toe
In other news: bijna weekend!
Ah so! Ik kom niet zoveel in andere topics endesowquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
het was sarcastisch, sommigen maken er een sport van om dat in elk topic te melden. Tot het verneuken van topics toe
In other news: bijna weekend!
Nog niets anders gevonden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Pheno het volgende:
Er zijn er meer.
Nog twee weken en ik ben Koos Werkeloos
nee, en over twee weken ga ik op vakantie, want tja het is me deze week verteldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog niets anders gevonden?
Zie ik je binnenkort wel weer achter het station staan
Oh huh? Ik dacht dat je zelf daar weg ging?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, en over twee weken ga ik op vakantie, want tja het is me deze week verteld
Geen contract verlenging?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, en over twee weken ga ik op vakantie, want tja het is me deze week verteld
Iets vinden is lastiger dan het lijktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh huh? Ik dacht dat je zelf daar weg ging?
Ah, ik dacht dat je zelf ooit aan had gegeven te stoppen bij die toko. Zal ik wel verkeerd onthouden hebben. En het is niet de beste tijd om nu een baan te moeten zoeken nee..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets vinden is lastiger dan het lijkt
Mijn vrouw heeft een baan, dus de bank gaat niet meteen dingen eisen. Komt wel weer goed. Eerst vakantie. Om dat nu te gaan annuleren gaat me wat ver.
Dat klopt, maar het moet nu wat sneller dan geplandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zelf ooit aan had gegeven te stoppen bij die toko. Zal ik wel verkeerd onthouden hebben. En het is niet de beste tijd om nu een baan te moeten zoeken nee..
Ik duim voor je!
Ik doe de 'wedden dat' duimquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het moet nu wat sneller dan gepland
Niet teveel, krijg je van die slechte tanden van!
Kroepoekje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |