abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:34:35 #151
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130342075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

tja je kunt ook iemand met een epileptische aanval filmen en claimen dat er een gifgasaanval in NL geweest is :')
Ja, in theorie is alles mogelijk, maar is het echt reel dat het hier gaat om een breed gecordineerde hoax waarbij vanuit verschillende bronnen ongeveer tegelijkertijd tientallen filmpjes op internet worden gezet?

Denk eens even na. Het is inderdaad in theorie mogelijk dat zelfs de meest realistisch ogende filmpjes fake zijn, maar is dat nou echt een rele mogelijkheid? Volgens mij niet echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 22-08-2013 11:39:49 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_130342183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef Fides het volgende:

[..]

[..]

Zal het een combinatie van beide zijn, ja. Toch wel apart want je gaat er vanuit dat men de kinderen toch met de ouders wil begraven e.d.
En nu kunnen de kinderen niet met de ouders begraven worden? Hoe zouden wij in Nederland de lichamen van overledenen neerleggen, ook de kinderen bij elkaar?
pi_130342188
Man, man, typisch Fok weer dit. Denken dat het geacteerd is. :')

Hier, in je gezichtje:
http://www.theatlanticwir(...)nd-disturbing/68586/

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:35 schreef Oud_student het volgende:
Een zenuwgas geeft een afschuwelijke dood met spastische krampen, je ziet dan verwrongen gezichten en ledematen (kijk maar naar de beelden van dode Koerden door S Hoessein in Irak)

Het zou mij niet verbazen als de een of andere moslimgroep hier weer achter zit. :{
Dit lijkt toch exact aan te sluiten bij de symptomen die jij omschrijft?
Overigens zie ik hier hetzelfde jongetje liggen, waarschijnlijk inmiddels overleden:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:45:36 #154
53267 TC03
pi_130342398
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef marcodej het volgende:

Hier, in je gezichtje:

[..]

Overigens zie ik hier hetzelfde jongetje liggen, waarschijnlijk inmiddels overleden:
Als je na het zien van die beelden nog steeds uitgaat van een hoax dan moet je toch wel met extreem goede argumenten komen. Is toch niet normaal dat dit gebeurt terwijl de gehele wereld toekijkt? En China en Rusland met hun veto maar een onderzoek blokkeren, het is niet te geloven.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:15:17 #155
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_130343147
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:24 schreef Fides het volgende:

[..]

Omdat hier geen bevriende Al-Nusra strijders de grens bewaken misschien :')? En omdat ons opsporingssysteem niet helemaal plat ligt omdat er een oorlog woedt. En omdat ze nog een aantal grenzen over moeten voordat ze met hun bom op de plek zijn waar ze willen zijn.
Nou net alsof je het dan niet de grens kan over smokkelen. :')
pi_130345016
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Twiitch het volgende:
Ik weet echt niet meer welk nieuws uit dat land waar is. Denk dat ik er maar gewoon geen aandacht meer aan ga schenken. :')
Het feit dat je berhaupt moet twijfelen is al belachelijk, maar zoals eerder voorbij is gekomen men heeft het vaker in scene gezet...

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-gifgasaanval.dhtml

Een nieuw bombardement dus wat er imo weer wl op zou kunnen duiden dat het regeringsleger er achter zit.
Frankrijk wil ingrijpen.
blablablabla
pi_130345289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef marcodej het volgende:

Hier, in je gezichtje:

[..]

Niet typisch FOK!, de beelden werden gisteren ook op de publieke omroep bij K&B door Arnold Karskens jaren werkzaam als oorlogsverslaggever in o.a. Syri en die de lijken in Basra na de beruchte aanvallen van Saddam gifgasaanval met eigen ogen heeft gezien heeft in twijfel getrokken.

Die beelden op de site die jij post zien er al een stuk indrukwekkender uit dan de beelden die gisteren waren uitgelekt.

Dat mensen op eerste hand sceptisch zijn heeft er alles mee te maken dat de aanvallen op een vreemd moment plaatsvinden net nu er waarnemers in het land zijn, en B omdat er (ja ook door het kamp Assad) tal van leugenachtige filmpjes verschijnen om de vijand van zaken te betichten die later niet waar blijken te zijn.
blablablabla
pi_130345573
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nou net alsof je het dan niet de grens kan over smokkelen. :')
Jij bent zeker nog nooit buiten Schengen-landen de grens over gegaan:')? Als het zo makkelijk was bommen de grens over te smokkelen hadden aanslagen in West-Europa heus niet met self-made houtje-touwtje bommen gepleegd te hoeven worden h?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:48:51 #159
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130346348
Essentile artikelen om te lezen om de (false flag) georkestreerde"gifgasaanval" van gisteren te interpreteren:

http://web.archive.org/we(...)ria-blame-Assad.html (door Britse krant, 29 januari 2013, gepubliceerd, maar in mei 2013 weggecensureerd)

http://boards.dailymail.c(...)gs-way-life-now.html

donderdag 22 augustus 2013 @ 13:51:50 #160
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130346468
'Isral gelooft rebellen Syri'

De tactiek van de VS, Isral, Qatar, Saoedi-Arabi, Turkije en andere westerse en Golfstaten wordt duidelijk.

'Franse minister zinspeelt op ingrijpen tegen Syri'

Alle berichten van vandaag.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:52:12 #161
53267 TC03
pi_130346485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:48 schreef Veldkamp het volgende:
Essentile artikelen om te lezen om de (false flag) georkestreerde"gifgasaanval" van gisteren te interpreteren:

http://web.archive.org/we(...)ria-blame-Assad.html (door Britse krant, 29 januari 2013, gepubliceerd, maar in mei 2013 weggecensureerd)

http://boards.dailymail.c(...)gs-way-life-now.html

Vind het allemaal niet zo relevant als je tientallen filmpjes hebt van stuiptrekkende kinderen met het schuim op de mond. Natuurlijk kan het een 'false flag' zijn, maar dit gaat gewoon vl verder dan een foto van een explosie verergeren of uit de context plaatsen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:54:04 #162
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130346545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vind het allemaal niet zo relevant als je tientallen filmpjes hebt van stuiptrekkende kinderen met het schuim op de mond. Natuurlijk kan het een 'false flag' zijn, maar dit gaat gewoon vl verder dan een foto van een explosie verergeren of uit de context plaatsen.
Dus?

Er zijn enkele (overlevende) kinderen met stuiptrekkingen getoond inderdaad. Dit kan ook door de rebellen zelf gefingeerd zijn. De buitenlandse terroristen hebben geen moeite om neutrale of regeringsgezinde Syrische burgers met een gifgas te bestoken als zij hierna de Syrische regering kunnen beschuldigen, hoor.

Het artikel is zelfs van The Daily Mail online verwijderd, terwijl het erop stond (zie web Archive).

Dit is een enorme cover-up en censuur via de redactie van The Daily Mail (veelgelezen Britse krant).
pi_130346639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:51 schreef Veldkamp het volgende:
'Isral gelooft rebellen Syri'
Lol, dat verbaasde mij. Naja, als ik Israel zou zijn zou ik openlijk mijn steun verkondigen aan degene waarvan ik wil dat die het conflict verliest. De weerzin tegen Israel, zeker in de Arabische wereld, doet de rest :).
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:01:22 #164
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130346801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:56 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol, dat verbaasde mij. Naja, als ik Israel zou zijn zou ik openlijk mijn steun verkondigen aan degene waarvan ik wil dat die het conflict verliest. De weerzin tegen Israel, zeker in de Arabische wereld, doet de rest :).
Nee, Isral wil Assad nu langzaam verwijderen, gezien Assads bondgenootschap met Iran en Libanese Hezbollah.

Dat is wel duidelijk. Isral voert oorlog tegen Syri en haar regering, niet tegen de opstandelingen.
pi_130347045
Wat mij betreft was het wel degelijk een chemische aanval en zeker n die door de VN onderzocht met worden.

Maar wat kunnen wij als 'wereld'burgers daar aan doen als de regeringen er niet aan willen?

Ik steun in ieder geval elke regering die het wel onderzocht wil hebben en walg van alle anderen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_130347052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef Veldkamp het volgende:
Nee, Isral wil Assad nu langzaam verwijderen, gezien Assads bondgenootschap met Iran en Libanese Hezbollah.

Dat is wel duidelijk. Isral voert oorlog tegen Syri en haar regering, niet tegen de opstandelingen.
Hoe weet jij dat zo zeker? Het is niet alsof Assad nu zoveel problemen maakt met Israel. De Golan heights zijn altijd rustig geweest.

Die paar aanvallen van Israel op Syrie worden vaak geinterpreteerd op aanvallen om specifieke (veelal Russische) wapens uit te schakelen die tegen Israel ingezet zouden kunnen worden.

Verder vraag ik me dus serieus af of zo een openlijke verklaring van Israel dat het de "rebellen" gelooft niet een tegengesteld effect heeft gezien de Arabische wereld een ontzettende afkeer van Israel heeft en het niet in je voordeel werkt daar als je met Israel geassocieerd wordt.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:08:49 #167
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130347104
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:12:52 #168
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130347235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zo zeker? Het is niet alsof Assad nu zoveel problemen maakt met Israel. De Golan heights zijn altijd rustig geweest.
Assad heeft de bezette Syrische Golan nooit willen afstaan of formeel opgeven. Assad steunt de druzen op de Golan en hun politieke actie tegen Isral.

Assad is geen oorlogshitser, maar hij steunde wel volop Hezbollah en ook Hamas in de Gazastrook. Ook met doorlaten Iraanse en Russische wapenleveringen.

Genie Co. (eigendom van Rupert Murdoch, miljardair van FOX enz., en Lord Jacob Rothschild) heeft olieboorconcessies op de bezette Syrian Golanhoogten van Isralische autoriteiten verkregen.

De komende Syrische gasopbrengsten uit de Middellandse Zeegasvelden voor de Syrische kust zullen Syri ook economisch en financieel versterken. Zouden hebben, als er nu geen peperdure verwoesting had plaatsgevonden. Dat was een risicofactor voor Isral.

quote:
Die paar aanvallen van Israel op Syrie worden vaak geinterpreteerd op aanvallen om specifieke (veelal Russische) wapens uit te schakelen die tegen Israel ingezet zouden kunnen worden.
Nee, er was nooit sprake van inzet tegen Isral door de Syrische strijdkrachten. Wel van Syrische zelfverdediging tegen eventuele Brits-Frans-Amerikaans-Nederlands-Isralisch-Turkse (NAVO-)invasie. Isral opereerde hier met Amerikaans en Turks mandaat.

quote:
Verder vraag ik me dus serieus af of zo een openlijke verklaring van Israel dat het de "rebellen" gelooft niet een tegengesteld effect heeft gezien de Arabische wereld een ontzettende afkeer van Israel heeft en het niet in je voordeel werkt daar als je met Israel geassocieerd wordt.
De terroristen in Syri hebben meermaals verklaard dat zij de steun van Isral aan opstandelingen nabij de Isralisch-bezette Golangebieden waarderen en dat zij de "ketterse sjiieten en alawieten" en Baath-partij als groter kwaad zien dan Isral of de Golan (vooralsnog).

donderdag 22 augustus 2013 @ 14:17:04 #169
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_130347399
quote:
Link naar de echte site?
pi_130347685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Veldkamp het volgende:
Assad heeft de bezette Syrische Golan nooit willen afstaan of formeel opgeven. Assad steunt de druzen op de Golan en hun politieke actie tegen Isral.

Assad is geen oorlogshitser, maar hij steunde wel volop Hezbollah en ook Hamas in de Gazastrook. Ook met doorlaten Iraanse en Russische wapenleveringen.

Genie Co. (eigendom van Rupert Murdoch, miljardair van FOX enz., en Lord Jacob Rothschild) heeft olieboorconcessies op de bezette Syrian Golanhoogten van Isralische autoriteiten verkregen.

De komende Syrische gasopbrengsten uit de Middellandse Zeegasvelden voor de Syrische kust zullen Syri ook economisch en financieel versterken. Zouden hebben, als er nu geen peperdure verwoesting had plaatsgevonden. Dat was een risicofactor voor Isral.
Ik zie niet in hoe hier uit zou blijken dat Assad een slechte buur was voor Israel.

En volgens mij waren er gasvelden gevonden voor de kust van Israel/Gaza en Cyprus. Syrie was volgens mij alleen belangrijk voor een pipeline.

quote:
Nee, er was nooit sprake van inzet tegen Isral door de Syrische strijdkrachten. Wel van Syrische zelfverdediging tegen eventuele Brits-Frans-Amerikaans-Nederlands-Isralisch-Turkse (NAVO-)invasie. Isral opereerde hier met Amerikaans en Turks mandaat.
Ik beweer helemaal niet dat Syrie Israel aan valt .... Ik heb het over "aanvallen van Israel op Syrie". Verder, waar lees jij dat Israel een "Amerikaans en Turks mandaat" heeft?

quote:
De terroristen in Syri hebben meermaals verklaard dat zij de steun van Isral aan opstandelingen nabij de Isralisch-bezette Golangebieden waarderen en dat zij de "ketterse sjiieten en alawieten" en Baath-partij als groter kwaad zien dan Isral of de Golan (vooralsnog).
Hier ben ik benieuwd naar, bron graag.

Verder heb ik het over het effect van Israels verbale steun aan de rebellen op de Arabische wereld, niet de rebellen. De rebellen vechten immers al tegen Assad. Echter, ik beweer dat als de rebellen met Israel geassocieerd worden, kan dat enorm in hun nadeel werken.
pi_130347711
quote:
The Russian Foreign Ministry, citing its sources, said that a homemade rocket carrying unidentified chemical substances had been launched from an area controlled by the opposition.
.
“A homemade rocket with a poisonous substance that has not been identified yet – one similar to the rocket used by terrorists on March 19 in Khan al-Assal - was fired early on August 21 from a position occupied by the insurgents,” Lukashevich said.
http://rt.com/news/unsc-chemical-investigation-syria-814/
pi_130348141
quote:
Maar waarom houden deze kindermoordenaars dan elk onderzoek tegen?

Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:43:58 #173
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_130348334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Maar waarom houden deze kindermoordenaars dan elk onderzoek tegen?

[ afbeelding ]
Heeft deer Poetin echt meer kinderen vermoord dan Obama?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:47:04 #174
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:47:32 #175
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_130348440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Heeft deer Poetin echt meer kinderen vermoord dan Obama?
Binnenkort niet meer. En sowieso niet. De Tsjetsjenioorlog is door hem wel beindigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')