Dan pakt Johannes nog wat kindercola.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Nieuwe wijn gepakt, dus we kunnen los.
De rem is er weer af bij Corrie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Nee hoor dan moet er nog heel wat gebeuren. Ik ben nog bij de pinken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rem is er weer af bij Corrie.
Proost Karinaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Boterham met kinderpindakaas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan pakt Johannes nog wat kindercola.
Geen pizza met melk dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boterham met kinderpindakaas.
quote:De media moeten niet over het liefdesleven van politici berichten
Het strafwerk is dat je die voor moet bereiden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef Latert het volgende:
Ik heb geen plaatjes & gifjes voorbereid!![]()
![]()
Krijg ik nu strafwerk?
Jaap zal vanavond worden bekeerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat ze hem gevraagd hebben. Wat valt er nog te vertellen?
Ik mag toch hopen dat Jaap dit keer zijn broek niet laat zakken en ons een blik gunt op zijn dikke harige r**t.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaap zal vanavond worden bekeerd.
En liever ook niet over het liefdesleven van Terror Jaap.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
Mensen, ik wil niet teveel off-topic gaan maar de stelling van de dag is zojuist beschikbaar gesteld:
[..]
Ligt eraan of er sekstapes zijn. Anders boeit het me niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
Mensen, ik wil niet teveel off-topic gaan maar de stelling van de dag is zojuist beschikbaar gesteld:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Jaap dit keer zijn broek niet laat zakken en ons een blik gunt op zijn dikke harige r**t.
Hij had een vriendin genaamd 'Kora', toen ie in de gouden kooi zatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]Zou hij een vriendin hebben? Kan me haast iet voorstellen.
Hij heeft jaren een vriendin gehad: Cora. Maar die heeft uiteindelijk toch de kuierlatten genomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Is er geen lekkere man te gast? Wordt het een beter gifje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Jaap zijn broek laat zaken en over de tafel door de stroop gaat rollen.
Want ik moet een nieuw Tijsgifje.
Mathijs Boumanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er geen lekkere man te gast? Wordt het een beter gifje.
Die werd gepletquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft jaren een vriendin gehad: Cora. Maar die heeft uiteindelijk toch de kuierlatten genomen.
Cora, een hele lieve vrouw. Echt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Je weet niet wat je nu vraagtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Jaap zijn broek laat zaken en over de tafel door de stroop gaat rollen.
Want ik moet een nieuw Tijsgifje.
Van Mora?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cora, een hele lieve vrouw. Echt.
Ze was zelf ook flink aan de maat.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was zelf ook flink aan de maat.
Misschien wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom je ook naar de NWS meet?
De EO heeft de verkeerde prioriteiten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op Nederland 1 Terror Jaap
Op Nederland 3 een Priester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |