Discussie voeren met een moralistische ondertoon zonder scherpe vragen met een dashboard wekt algemene slowchat in ons op (met een vleugje Alba).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leuk als de EO ontspoort in een algemene slowchat.
De EO verbroedert. VBL en alles bij elkaar in 1 topicquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leuk als de EO ontspoort in een algemene slowchat.
Ik lul gewoon over alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
De EO verbroedert. VBL en alles bij elkaar in 1 topic
Er moet een heteroquotum komen in tv- en artiestenland.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
50% homo wat er aan tafel zit.
Stigmatiserend, want niet het landelijk gemiddelde
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Have a good night all..
Niet buiten de pistes skiën he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik ga morgen maar eens mn wintersport plannen.
Ja jij bent best wel een ouwehoer inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lul gewoon over alles wat los en vast zit.
Dat gaan we wel missen na de zomerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
De EO verbroedert. VBL en alles bij elkaar in 1 topic
Je lult maar een end weg inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lul gewoon over alles wat los en vast zit.
Nee welnee dan gaan we door bij P&W.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat gaan we wel missen na de zomer
Altijd binnen de lijntjes kleuren inderdaad. Want zo zijn wij CDA'ers. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet buiten de pistes skiën he?
Bij DWDD en P&W mogen moeten we weer lekker verschillig doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij bent best wel een ouwehoer inderdaadEn een ALbafan natuurlijk.
Op de parkeerplaats sta ik nog tegen jullie aan te lullen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je lult maar een end weg inderdaad.
Ach, dan hebben we weer een hoop schijtlollige opmerkingen over de boot van Jeroen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daarom won Sjaak ook niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Altijd binnen de lijntjes kleuren inderdaad. Want zo zijn wij CDA'ers. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Daar is de show wat intressanter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee dan gaan we door bij P&W.
Die fles sherry lonkt of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
Ik moet eigenlijk een beetje vroeg op. Dan zou ik nu dus naar bed moeten, maar ja.
Heb je geen vakantie dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
Ik moet eigenlijk een beetje vroeg op. Dan zou ik nu dus naar bed moeten, maar ja.
Ik heb dat een beetje gemist. Ik ga er een paar voorbereiden in de auto op weg naar het topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we weer een hoop schijtlollige opmerkingen over de boot van Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |