quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even gekeken op de public pc, ging om Wieckse
Bekijk deze YouTube-video
Verkeerde smileyquote:
Heb je al genoeg bij elkaar voor je kerstboom?quote:
Gaat om Wieckse met de titel 'waar komen ze vandaan'.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde smiley![]()
En linkje doet het niet.
Ja dit jaar bouw ik een megadingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al genoeg bij elkaar voor je kerstboom?
dat kwartje viel alweer een tijdje geleden jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat om Wieckse met de titel 'waar komen ze vandaan'.
Dat is waar jullie aan refereerden met de zin 'blik opentrekken'.
Ja sorry, hoe haal ik het in mijn hoofd om het woord Hoegaarden in de mond te nemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
dat kwartje viel alweer een tijdje geleden ja
Baasquote:
Dat heb ik 24/7quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al vanaf een uur of 9 vanochtend trek in patat!!
ik wist wel over welke reclame het ging, dat was het belangrijkste tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry, hoe haal ik het in mijn hoofd om het woord Hoegaarden in de mond te nemen.
Een gouwe ouwe, ik moet er nog altijd aan denken als ik weer een stoet mooie dames voorbij zie dartelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik wist wel over welke reclame het ging, dat was het belangrijkste toch
Dat is wel heel ergquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
De vorige vond iedereen al tof maar ik was er zelf niet zo tevreden over....
Ja nou daar heb ik gewoon altijd trek inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg![]()
Ik wilde net halen maar snackbar is van half2 tot 4 dicht
[..]
Hoezo niet?
Aha.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou daar heb ik gewoon altijd trek in
ik vond hem klein en armoedig
Geen idee de meeste komen uit dozenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel kratten was ie ook alweer?
Huhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee de meeste komen uit dozen
weet ik niet meer....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh![]()
Hoeveel flesjes was je boom dan?
Kan gebeuren hequote:
Halloquote:
Maak daar maar 1 vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef JamesTKirk het volgende:
Zo. Nog maar 2 dagen tot het weekend.
Nu niet meerquote:
Goed hequote:
zekersquote:
Veel plezier/succes (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zekers![]()
ik ga misschien vrijdag terras aandoen met jeweetwel
Waarschijnlijk succesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier/succes (doorhalen wat niet van toepassing is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Goed bezig jonguhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zekers![]()
ik ga misschien vrijdag terras aandoen met jeweetwel
Ik wou dat ik ook succes hadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw succes had
Jij hebt vast al meer succesnummers gehad dan Aldo in je hele levenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw succes had
Zou je denken he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt vast al meer succesnummers gehad dan Aldo in je hele leven
Zou voor Joof wel te hopen zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt vast al meer succesnummers gehad dan Aldo in je hele leven
Er vanuit gaande dat jij een decennium meer levenservaring hebt welquote:
Ik zou er geen geld op inzettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij een decennium meer levenservaring hebt wel
Ik durf wel geld in te zetten op dat je succesvoller bent dan mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op inzetten
Ik zou dat ook niet doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op inzetten
Goed idee dat biertjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga maar eens een biertje openen en aan mijn huiswerk beginnen
Fijne avond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |