Maak daar maar 1 vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef JamesTKirk het volgende:
Zo. Nog maar 2 dagen tot het weekend.
Nu niet meerquote:
Goed hequote:
zekersquote:
Veel plezier/succes (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zekers![]()
ik ga misschien vrijdag terras aandoen met jeweetwel
Waarschijnlijk succesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier/succes (doorhalen wat niet van toepassing is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Goed bezig jonguhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zekers![]()
ik ga misschien vrijdag terras aandoen met jeweetwel
Ik wou dat ik ook succes hadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw succes had
Jij hebt vast al meer succesnummers gehad dan Aldo in je hele levenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw succes had
Zou je denken he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt vast al meer succesnummers gehad dan Aldo in je hele leven
Zou voor Joof wel te hopen zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt vast al meer succesnummers gehad dan Aldo in je hele leven
Er vanuit gaande dat jij een decennium meer levenservaring hebt welquote:
Ik zou er geen geld op inzettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij een decennium meer levenservaring hebt wel
Ik durf wel geld in te zetten op dat je succesvoller bent dan mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op inzetten
Ik zou dat ook niet doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op inzetten
Goed idee dat biertjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga maar eens een biertje openen en aan mijn huiswerk beginnen
Fijne avond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |