Die 7's vind ik trouwens wel de mooiste! Die nieuwe(re) vind ik een heel stuk minder.quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef S-RS het volgende:
Die hebben altijd X-drive
Nee, een oude 7-serie uit 2006. Dus het rijd lekker soepel, maar een raket zal het niet zijn. Dus dat wordt heeeeeerlijk cruisen
Aah een beetje stom, een 7 koop je ook niet om de snelste bij de stoplicht te zijn...quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef S-RS het volgende:
Die hebben altijd X-drive
Nee, een oude 7-serie uit 2006. Dus het rijd lekker soepel, maar een raket zal het niet zijn. Dus dat wordt heeeeeerlijk cruisen
Hoe geleerd? Werd je erop aangesproken of wat?quote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef qua111 het volgende:
Locatiewerk in Amsterdam Zuid-Oost was zeer geslaagd. Zelfs een hikester tegengekomen, wat al uniek is, en ze kwam ook nogeens uit hetzelfde dorp, hoe bestaat het![]()
Ook geleerd dat je niet door rood mag rijden over een kruising wanneer er een ambulance met licht en sirene aan achter je staat. Raar eigenlijk..
Moet je voor locatiewerk nog een ritbon invullen eigenlijk, of wordt dat intern geregeld??
Prive rijd ik c.a. 20.000km per jaar (vooral woon werk), voor mijn werk zit ik op c.a. 250km p/d * 4 * (zeg) 40 is 40.000km per jaar.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zit na 2 jaar rijbewijs op zo'n 60/70K kilometers![]()
En ik moet toch heel eerlijk zeggen dat van eindeloos snelweg raggen de lol er wel eens afgaat
Na de kruising auto langs de kant gezet, zodat de ambulance erlangs kon, en die vent keek me zo raar aan, dus even later in de wasstraat aan google gevraagd. Geen camera's verder gelukkig, maar deze regel was mij niet bekend in ieder geval!quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoe geleerd? Werd je erop aangesproken of wat?
Voor locatiewerk ook gewoon een ritbon invullen, maar dan zonder startadres en zulks.
Werk ondertussen bijna jaar bij EW en heb nog maar 2x gereden. Afgelopen 3 maand niet eens beschikbaarheid ingevuld, nooit wat gehoordquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef zazzel het volgende:
[..]
6 maanden lang? Dan gaan ze daar toch vanzelf over zeuren?
Iemand ervaring met weer terugkeren na je stage? Moet je dan weer op de wachtrij of kan je gelijk aan de slag?
Je mag inderdaad de kruising niet oversteken. Dacht trouwens dat dat 1 van de standaard rijexamenvragen was?quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef qua111 het volgende:
[..]
Na de kruising auto langs de kant gezet, zodat de ambulance erlangs kon, en die vent keek me zo raar aan, dus even later in de wasstraat aan google gevraagd. Geen camera's verder gelukkig, maar deze regel was mij niet bekend in ieder geval!
Als dat de veiligste en voorste manier is gewoon doen in mijn ogen. Van regelfejtisme is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je mag inderdaad de kruising niet oversteken. Dacht trouwens dat dat 1 van de standaard rijexamenvragen was?
Haha, ik wil ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef ColeJ het volgende:
Mag woensdag weer mijn vaste klant rijden.. Eigenlijk rij ik alleen maar die meneer haha. Zo'n 2 a 3 keer in de week.
Gisteravond belde hij mij helemaal persoonlijk of ik zin had in een biertje (woon om de hoek), helaas was ik verhinderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |