Prive rijd ik c.a. 20.000km per jaar (vooral woon werk), voor mijn werk zit ik op c.a. 250km p/d * 4 * (zeg) 40 is 40.000km per jaar.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zit na 2 jaar rijbewijs op zo'n 60/70K kilometers![]()
En ik moet toch heel eerlijk zeggen dat van eindeloos snelweg raggen de lol er wel eens afgaat
Na de kruising auto langs de kant gezet, zodat de ambulance erlangs kon, en die vent keek me zo raar aan, dus even later in de wasstraat aan google gevraagd. Geen camera's verder gelukkig, maar deze regel was mij niet bekend in ieder geval!quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoe geleerd? Werd je erop aangesproken of wat?
Voor locatiewerk ook gewoon een ritbon invullen, maar dan zonder startadres en zulks.
Werk ondertussen bijna jaar bij EW en heb nog maar 2x gereden. Afgelopen 3 maand niet eens beschikbaarheid ingevuld, nooit wat gehoordquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef zazzel het volgende:
[..]
6 maanden lang? Dan gaan ze daar toch vanzelf over zeuren?
Iemand ervaring met weer terugkeren na je stage? Moet je dan weer op de wachtrij of kan je gelijk aan de slag?
Je mag inderdaad de kruising niet oversteken. Dacht trouwens dat dat 1 van de standaard rijexamenvragen was?quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef qua111 het volgende:
[..]
Na de kruising auto langs de kant gezet, zodat de ambulance erlangs kon, en die vent keek me zo raar aan, dus even later in de wasstraat aan google gevraagd. Geen camera's verder gelukkig, maar deze regel was mij niet bekend in ieder geval!
Als dat de veiligste en voorste manier is gewoon doen in mijn ogen. Van regelfejtisme is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je mag inderdaad de kruising niet oversteken. Dacht trouwens dat dat 1 van de standaard rijexamenvragen was?
Haha, ik wil ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef ColeJ het volgende:
Mag woensdag weer mijn vaste klant rijden.. Eigenlijk rij ik alleen maar die meneer haha. Zo'n 2 a 3 keer in de week.
Gisteravond belde hij mij helemaal persoonlijk of ik zin had in een biertje (woon om de hoek), helaas was ik verhinderd
Zijn die een beetje spraakzaam in de auto? College's?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:15 schreef Rubenr3 het volgende:
Officieel mag je helemaal niemand mee nemenMaar afgelopen vrijdag nog even een college naar de bushalte in Born gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das mijn rit! Bij de planning dachten ze dat het ophaaladres ook in Alkmaar was, toen echter bleek dat ie ongeveer aan de andere kant van het land moest worden opgehaald ging de rit echter aan mijn neus voorbij :-(quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef meneer_valk het volgende:
Toch nog een rit gekregen voor vandaag Echt - Alkmaar in een Oktavia. Wel 4 uur met het OV terug naar Maastricht, maar ach
Tja, dan had ik hem laten staan..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef qua111 het volgende:
De auto voor mij had hem al vlak voor de kruising gezet, dus ik kon hem hooguit daar weer voor zetten, maar dan moest ik sowieso door rood en stond ik midden op de kruising, dus besloot maar de kruising over te steken, uit veiligheid.
Staat volgens mij is de chauffeurshandleiding, heb het iig een keer gelezen ergens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Over collega's meenemen, nooit geweten dat dat niet mag. Ik weet dat je mensen van buiten EW niet mag meenemen, maar collega's lijkt me geen probleem. Ik ben ook al wel eens vanaf de snelweglocatie in Meerkerk naar de bushalte gebracht door een collega die net aan kwam rijden en toen ik een wisseltje in Oldenzaal had heb ik daar ook een keer een collega naar het station gebracht. Lijkt me geen probleem toch? Voor EW ook niet, het gaat alleen maar sneller waardoor ze minder hoeven uit te betalen
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef S-RS het volgende:
Zo, vandaag 10 uur en 3 kwartier gemaakt en dat voor één rit. Toen ik bij het ophaaladres kwam voor de eerste rit, bleek dat die gisteren al opgehaald met de vrachtwagen. Dat was de rit van Groningen naar Waalwijk, dus ik was al bang dat de tweede rit in de 745d niet door zou gaan.
EW gebeld en ik mocht gelukkig met de trein naar Bavel(Breda) dus dat werd even zitten. Maar de 745d maakte alles goed, wat een bak. 250km genieten![]()
Om half 6 nog gebeld voor een enkeltje morgen. Tynaarloo - Amsterfoort in een Seat Leon 2.0TDI 170pk
Nee, bij Amersdam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?
Gehehe, foutje!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |