abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130757987
Ah, wachtrij. Nouja, ik ben nog niet ontslagen. Doe nu een krantenwijkje, maar vanwege een herindeling van de wijken moet er een verdwijnen, en ik ben de ongelukkige. Ik ga het sowieso aanvechten bij de rayonmanager, maar ik moet even uitzoeken hoe ik met haar in contact kan komen zonder dat mijn depothouder dat weet.
pi_130760398
Sprak net met iemand van mijn oude taxibedrijf; nu wel een beetje spijt dat ik er weg ben gegaan. Zij hebben een contract gewonnen waardoor ze regelmatig naar Frankrijk(Duinkerke), Belgie, Duitsland of Denemarken(6 uur enkele reis vanaf hier) moeten.. :o
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130760478
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zit na 2 jaar rijbewijs op zo'n 60/70K kilometers :')

En ik moet toch heel eerlijk zeggen dat van eindeloos snelweg raggen de lol er wel eens afgaat :(
Prive rijd ik c.a. 20.000km per jaar (vooral woon werk), voor mijn werk zit ik op c.a. 250km p/d * 4 * (zeg) 40 is 40.000km per jaar.
pi_130760615
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hoe geleerd? Werd je erop aangesproken of wat?

Voor locatiewerk ook gewoon een ritbon invullen, maar dan zonder startadres en zulks.
Na de kruising auto langs de kant gezet, zodat de ambulance erlangs kon, en die vent keek me zo raar aan, dus even later in de wasstraat aan google gevraagd. Geen camera's verder gelukkig, maar deze regel was mij niet bekend in ieder geval!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  maandag 2 september 2013 @ 22:15:03 #215
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_130760797
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef zazzel het volgende:

[..]

6 maanden lang? Dan gaan ze daar toch vanzelf over zeuren?
Iemand ervaring met weer terugkeren na je stage? Moet je dan weer op de wachtrij of kan je gelijk aan de slag?
Werk ondertussen bijna jaar bij EW en heb nog maar 2x gereden. Afgelopen 3 maand niet eens beschikbaarheid ingevuld, nooit wat gehoord :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_130760809

[ Bericht 100% gewijzigd door qua111 op 02-09-2013 22:15:42 ]
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_130762102
Voor morgen helaas niks, hopen op een spoedje dan maar! Zal wel weer even afkicken worden na 2 weken fulltime EW.
pi_130762692
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef qua111 het volgende:

[..]

Na de kruising auto langs de kant gezet, zodat de ambulance erlangs kon, en die vent keek me zo raar aan, dus even later in de wasstraat aan google gevraagd. Geen camera's verder gelukkig, maar deze regel was mij niet bekend in ieder geval!
Je mag inderdaad de kruising niet oversteken. Dacht trouwens dat dat 1 van de standaard rijexamenvragen was?
pi_130766123
Mag woensdag weer mijn vaste klant rijden.. Eigenlijk rij ik alleen maar die meneer haha. Zo'n 2 a 3 keer in de week.
Gisteravond belde hij mij helemaal persoonlijk of ik zin had in een biertje (woon om de hoek), helaas was ik verhinderd :P
pi_130766275
Morgen gelukkig weer wat uren maken! Van Herten, nabij Roermond naar Groningen. Helaas is het wel in een Berlingo uit 2007 met 75 pk, maar ik ben al lang blij. Daarna wel weer terug naar Eindhoven met het OV, dat wordt dus mooi de laptop mee met een DVD'tje!
pi_130767588
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Je mag inderdaad de kruising niet oversteken. Dacht trouwens dat dat 1 van de standaard rijexamenvragen was?
Als dat de veiligste en voorste manier is gewoon doen in mijn ogen. Van regelfejtisme is nog nooit iemand beter geworden.
pi_130768887
Ik zou niet zo gauw een kruising oversteken maar je kan bijna altijd wel ruimte maken voor een ambulance zonder op de kruisende weg terecht te komen.
pi_130769050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef ColeJ het volgende:
Mag woensdag weer mijn vaste klant rijden.. Eigenlijk rij ik alleen maar die meneer haha. Zo'n 2 a 3 keer in de week.
Gisteravond belde hij mij helemaal persoonlijk of ik zin had in een biertje (woon om de hoek), helaas was ik verhinderd :P
Haha, ik wil ook. ;(
pi_130770347
De auto voor mij had hem al vlak voor de kruising gezet, dus ik kon hem hooguit daar weer voor zetten, maar dan moest ik sowieso door rood en stond ik midden op de kruising, dus besloot maar de kruising over te steken, uit veiligheid.
pi_130770702
Iemand hier die net een wit bestelbusje heeft opgehaald bij Meerkerk snelweglocatie? Dan had je me wel een lift kunnen geven naar de P&R! Fijne collega's...

:')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_130770747
Officieel mag je helemaal niemand mee nemen :P Maar afgelopen vrijdag nog even een collega naar de bushalte in Born gebracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubenr3 op 03-09-2013 13:25:04 ]
pi_130771001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:15 schreef Rubenr3 het volgende:
Officieel mag je helemaal niemand mee nemen :P Maar afgelopen vrijdag nog even een college naar de bushalte in Born gebracht.
Zijn die een beetje spraakzaam in de auto? College's?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130772061
Toch nog een rit gekregen voor vandaag. Echt - Alkmaar in een Oktavia. Wel 4 uur met het OV terug naar Maastricht, maar ach :')

[ Bericht 1% gewijzigd door meneer_valk op 03-09-2013 11:35:27 ]
pi_130772439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef meneer_valk het volgende:
Toch nog een rit gekregen voor vandaag Echt - Alkmaar in een Oktavia. Wel 4 uur met het OV terug naar Maastricht, maar ach :')
Das mijn rit! Bij de planning dachten ze dat het ophaaladres ook in Alkmaar was, toen echter bleek dat ie ongeveer aan de andere kant van het land moest worden opgehaald ging de rit echter aan mijn neus voorbij :-(
pi_130777142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef qua111 het volgende:
De auto voor mij had hem al vlak voor de kruising gezet, dus ik kon hem hooguit daar weer voor zetten, maar dan moest ik sowieso door rood en stond ik midden op de kruising, dus besloot maar de kruising over te steken, uit veiligheid.
Tja, dan had ik hem laten staan..
(Zelfs het ambulancepersoneel heeft dat dan liever namelijk.)
pi_130777491
Over collega's meenemen, nooit geweten dat dat niet mag. Ik weet dat je mensen van buiten EW niet mag meenemen, maar collega's lijkt me geen probleem. Ik ben ook al wel eens vanaf de snelweglocatie in Meerkerk naar de bushalte gebracht door een collega die net aan kwam rijden en toen ik een wisseltje in Oldenzaal had heb ik daar ook een keer een collega naar het station gebracht. Lijkt me geen probleem toch? Voor EW ook niet, het gaat alleen maar sneller waardoor ze minder hoeven uit te betalen :D
pi_130782265
Het is een verzekeringskwestie is mij verteld. Als je aan het werk bent ben je verzekerd bij EW voor eventuele (bedrijfs-) ongevallen. Een vreemde dus niet maar een collega lijkt mij ook geen probleem.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_130783462
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Over collega's meenemen, nooit geweten dat dat niet mag. Ik weet dat je mensen van buiten EW niet mag meenemen, maar collega's lijkt me geen probleem. Ik ben ook al wel eens vanaf de snelweglocatie in Meerkerk naar de bushalte gebracht door een collega die net aan kwam rijden en toen ik een wisseltje in Oldenzaal had heb ik daar ook een keer een collega naar het station gebracht. Lijkt me geen probleem toch? Voor EW ook niet, het gaat alleen maar sneller waardoor ze minder hoeven uit te betalen :D
Staat volgens mij is de chauffeurshandleiding, heb het iig een keer gelezen ergens.
pi_130783918
Voor morgen op de valreep nog 3 ritten gekregen.

1 van de ritten gaat van klant terug naar LM. Nu staat er in de ritomschrijving dat de auto zo snel mogelijk bij de LM in Nieuwegein moet zijn(geen adres erbij, maar weet wel waar ie zit), maar als eindadres van de rit staat de vestiging in Almere(niet de grote, maar die met het kleine kantoortje). Iemand ervaring hiermee, of wordt dit een gevalletje noodnummer bellen voor de zekerheid?

Moet om 8 uur vertrekken, dan is er ook nog geen leven aan de telefoon..
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:42:12 #235
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_130786838
Relaxt! In november worden er 4 Tesla's model S geleverd bij m'n stage bedrijf. Aangezien ik vaak werk op locatie ga doen, wordt dit wel genieten!! Al zijn de A4 avant's die de nu hebben ook prima.
pi_130787768
Zo, vandaag 10 uur en 3 kwartier gemaakt en dat voor één rit. Toen ik bij het ophaaladres kwam voor de eerste rit, bleek dat die gisteren al opgehaald met de vrachtwagen. Dat was de rit van Groningen naar Waalwijk, dus ik was al bang dat de tweede rit in de 745d niet door zou gaan.
EW gebeld en ik mocht gelukkig met de trein naar Bavel(Breda) dus dat werd even zitten. Maar de 745d maakte alles goed, wat een bak. 250km genieten ^O^

Om half 6 nog gebeld voor een enkeltje morgen. Tynaarloo - Amersfoort in een Seat Leon 2.0TDI 170pk ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 03-09-2013 21:19:01 ]
pi_130788412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef S-RS het volgende:
Zo, vandaag 10 uur en 3 kwartier gemaakt en dat voor één rit. Toen ik bij het ophaaladres kwam voor de eerste rit, bleek dat die gisteren al opgehaald met de vrachtwagen. Dat was de rit van Groningen naar Waalwijk, dus ik was al bang dat de tweede rit in de 745d niet door zou gaan.
EW gebeld en ik mocht gelukkig met de trein naar Bavel(Breda) dus dat werd even zitten. Maar de 745d maakte alles goed, wat een bak. 250km genieten ^O^

Om half 6 nog gebeld voor een enkeltje morgen. Tynaarloo - Amsterfoort in een Seat Leon 2.0TDI 170pk ^O^
Amsterfoort? Ligt dat bij Apelfoort?
pi_130789026
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Nee, bij Amersdam.
pi_130791608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Gehehe, foutje!
pi_130802438
Ik heb me laten uitschrijven bij EW omdat ik een half jaar stage doe in het buitenland... misschien niet het slimste als ik zo jullie ervaringen lees.

Echter ik had ze gevraagd of ik dan weer mocht terugkomen in februari, aangezien ik toch van een kleine tiental klanten voorkeurchauffeur ben. ' Dat ligt aan de hoeveelheid werk in je regio'

Anyway, de laatste rit die ik reed vertelde ik dat tegen een klant, en die ging wel even een mailtje sturen naar EW dat ze me terug moesten aannemen als ik terugkwam, want hij vond dat ik zo prettig chauffeurde :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')