abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2013 @ 13:12:25 #176
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_130700356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Zijn inderdaad best mooie auto's, maar nog wel redelijk aan de prijs.

Tikkeltje fout, maar wel dik:
[ afbeelding ]

[..]

Vrijdag om 16:00uur halen we hem op ^O^
Lekker, ben benieuwd naar de foto's :)

Die 207 is erg dik maar als ik het me goed herinner was het een 1.6 diesel? :')

M'n broer heeft een jaar of 2 gereden in een 207 met 1.6 en 120pk. Was geloof ik een van de laatste van voor de facelift dus met ronde mistlampen. Niet extreem snel, maar voor zo'n auto en in 9(?)sec naar 100 toch wel lekker rap.
pi_130700719
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Staat die niet in Groningen? Ik zie zo eentje regelmatig rijden hier..

Hij stond altijd in omgeving Almere dacht ik, maar is een maand of 2 geleden verkocht. Dus zou best kunnen, geen idee iig ;)

En kom maar langs in die 309, je weet de weg! :9

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:05 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand?

[..]

Wij hebben sinds deze week dat 2.0TDI blok (Vernieuwde versie, 150pk) in een A3. Lijkt heel anders te rijden dan de 140pk versies die ik in o.a Passat en Octavia heb gereden. Snel, soepel, geen trillingen, en een sportief roffeltje met optrekken (geen dieseldreun) en verder lekker stil. Of het geen 'rommel' meer is, valt natuurlijk nog niet te zeggen na 2 dagen. Vooral in de lage toeren vind ik hem echt beter dan het 2.0 psa dieselblok uit onze Ford, maar dat ding was dan ook uit 2008. Dus hoe daar de nieuwere van zijn weet ik niet.
Chill hebben jullie thuis een nieuwe A3 joh? Picca's? :9~

Bij die 140pk versies vond ik het nadeel altijd zo dat die onder de 2000 toeren gewoon niets deed en boven de 3000 toeren al weer vrij snel dood viel. Een beetje het aan uit knop idee, alles of niets.
Dat kun je bij de 150pk zo even testen, bij 1200 toeren vol gas en eens zien waar die er echt aan begint te sleuren.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:12 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lekker, ben benieuwd naar de foto's :)

Die 207 is erg dik maar als ik het me goed herinner was het een 1.6 diesel? :')

M'n broer heeft een jaar of 2 gereden in een 207 met 1.6 en 120pk. Was geloof ik een van de laatste van voor de facelift dus met ronde mistlampen. Niet extreem snel, maar voor zo'n auto en in 9(?)sec naar 100 toch wel lekker rap.
Foto's komen er zeker ;)

Die 207 is inderdaad een 1.6 diesel, was gechipt naar 135pk, dus nog best rap te noemen. Stond er in April/Mei toevallig naast op de parkeerplaats bij de ring, echt een dik ding!

Helaas weegt die cabrio ergens in de 1300kg, dus met 120pk niet echt snel meer. Maar het is wel een soepel blokje. Dus m'n beide ragbakkies gaan weg :'(
pi_130701301
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef S-RS het volgende:
Chill hebben jullie thuis een nieuwe A3 joh? Picca's?

Bij die 140pk versies vond ik het nadeel altijd zo dat die onder de 2000 toeren gewoon niets deed en boven de 3000 toeren al weer vrij snel dood viel. Een beetje het aan uit knop idee, alles of niets.
Dat kun je bij de 150pk zo even testen, bij 1200 toeren vol gas en eens zien waar die er echt aan begint te sleuren.
Dat aan uit idee is er wel uit volgens mij, het is ons nog niet echt opgevallen namelijk. Dat aan uit was vooral bij die oude pompeverstuiver TDI's (t/m 2008) nog zo. Daarna was dat al een stuk minder volgens mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen een auto met identiteitscrisis. Kenteken zegt Megane Eco2 diesel van een week oud en omschrijving geeft een Focus ecodiesel aan :P
.
pi_130701533
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Dat aan uit idee is er wel uit volgens mij, het is ons nog niet echt opgevallen namelijk. Dat aan uit was vooral bij die oude pompeverstuiver TDI's (t/m 2008) nog zo. Daarna was dat al een stuk minder volgens mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ding hoor! Dakotagrijs? Ik vind de nieuwe A3 echt een geweldig ding, zeker de nieuwe PLS versies met S-line int en ext.

De pompverstuivers tot 2008 hadden het inderdaad heel erg. Die hebben we dan ook laten chippen naar 170pk en 400nm. Man, wat een heerlijk ding was dat toen O+
pi_130702438
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

Mooi ding hoor! Dakotagrijs? Ik vind de nieuwe A3 echt een geweldig ding, zeker de nieuwe PLS versies met S-line int en ext.

De pompverstuivers tot 2008 hadden het inderdaad heel erg. Die hebben we dan ook laten chippen naar 170pk en 400nm. Man, wat een heerlijk ding was dat toen O+
Jup, dakota. Zal wel een keer betere foto maken.

PLS is zeker mooi ja, en dan die nieuwe 184pk diesel er in :Y Alleen die prijs van die motor/bak/pls combinatie (Klik) En dan doe ik nog niet eens gek qua opties
De A4 is trouwens echt voordelig momenteel zag ik bij de dealer, bijna goedkoper dan een A3 en de Passat.
.
pi_130703465
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Jup, dakota. Zal wel een keer betere foto maken.

PLS is zeker mooi ja, en dan die nieuwe 184pk diesel er in :Y Alleen die prijs van die motor/bak/pls combinatie (Klik) En dan doe ik nog niet eens gek qua opties
De A4 is trouwens echt voordelig momenteel zag ik bij de dealer, bijna goedkoper dan een A3 en de Passat.
Van die totaalprijs wordt je inderdaad een beetje beroerd haha. 55k voor een A3 is echt te gek. De A4 bussinesedition oid doet het qua prijs inderdaad erg goed! Volgens mij is er nu ook een e-edition van de A4 met 20% bijtelling, en een A3 met 14% bijtelling. Maar dan vallen er wel een aantal dikke opties weg.
  zondag 1 september 2013 @ 14:50:41 #182
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_130704267
Nette A3 hoor! Zijn de Duitsers toch een stuk sneller met leveren dan de Zweden.. Al is onze Volvo wel met 2 weken vervroegd. Kan niet wachten totdat over 3 weken de huur Astra ST eruit getrapt wordt:) Kom maar door met die V40:)

Morgen beginnen met stage, er was misschien een mogelijkheid om een van hun pool auto's te rijden gedurende de stage periode. Ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten:)
pi_130704715
Levertijd was ongeveer 3,5 maand. Nu bestellen van een A3 SB is volgens mij 5 maanden wachten, met uitzondering van een beperkt aantal 14% versies. Valt nog mee, de vorige hebben we 8 maanden op moeten wachten :P

M'n Dropbox loopt te kloten met te weinig ruimte. Nu doet de public folder het dus niet meer, betere plaatjes vd A3 komen wel weer een keer.
.
pi_130711280
Morgen heb ik nog 3 ritjes, ze waren hartstikke blij toen ik vrijdag nog belde. :)

Eerst om 08:00 een Clio (vorige generatie) ophalen bij de grote in Almere om 'm af te leveren in Vlaardingen. Vervolgens ga ik naar een sauna in Schiedam voor een Mini en rijd die naar Amersfoort. Dan ruim 2 uur OV'en naar Enter, daar hopelijk een BMW 320i van de huidige generatie ophalen. :D Dan in Almere afleveren, niet al te ver van waar ik woon.
  zondag 1 september 2013 @ 18:43:10 #185
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_130712885
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef MG_13 het volgende:
Morgen heb ik nog 3 ritjes, ze waren hartstikke blij toen ik vrijdag nog belde. :)

Eerst om 08:00 een Clio (vorige generatie) ophalen bij de grote in Almere om 'm af te leveren in Vlaardingen. Vervolgens ga ik naar een sauna in Schiedam voor een Mini en rijd die naar Amersfoort. Dan ruim 2 uur OV'en naar Enter, daar hopelijk een BMW 320i van de huidige generatie ophalen. :D Dan in Almere afleveren, niet al te ver van waar ik woon.
Lekkere rit! Jammer genoeg begin ik met stage, zal EW maar snel bellen dat ik een half jaar non-actief ben.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef Pizzabodem het volgende:
Levertijd was ongeveer 3,5 maand. Nu bestellen van een A3 SB is volgens mij 5 maanden wachten, met uitzondering van een beperkt aantal 14% versies. Valt nog mee, de vorige hebben we 8 maanden op moeten wachten :P

M'n Dropbox loopt te kloten met te weinig ruimte. Nu doet de public folder het dus niet meer, betere plaatjes vd A3 komen wel weer een keer.
Dat is inderdaad wel goed te doen. Wij zitten nu 6 maanden levertijd. V40 D2 14% bak.
  zondag 1 september 2013 @ 19:07:36 #186
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_130713749
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 18:43 schreef zazzel het volgende:

[..]

Lekkere rit! Jammer genoeg begin ik met stage, zal EW maar snel bellen dat ik een half jaar non-actief ben.

[..]

Dat is inderdaad wel goed te doen. Wij zitten nu 6 maanden levertijd. V40 D2 14% bak.
Dan schrijven ze je gelijk uit, gebeurde mij ook... Gewoon alles op nee zetten zou ik doen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 1 september 2013 @ 19:27:31 #187
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_130714611
Morgen moet ik iemand naar Wavre in België brengen. Helaas met het ov terug, dat gaat weer een lange reis worden :')
  zondag 1 september 2013 @ 20:15:13 #188
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_130716938
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 19:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dan schrijven ze je gelijk uit, gebeurde mij ook... Gewoon alles op nee zetten zou ik doen
6 maanden lang? Dan gaan ze daar toch vanzelf over zeuren?
Iemand ervaring met weer terugkeren na je stage? Moet je dan weer op de wachtrij of kan je gelijk aan de slag?
  zondag 1 september 2013 @ 20:22:08 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_130717349
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hij stond altijd in omgeving Almere dacht ik, maar is een maand of 2 geleden verkocht. Dus zou best kunnen, geen idee iig ;)

En kom maar langs in die 309, je weet de weg! :9

Ik heb hem, of een look a like, meermaals gezien een paar straten bij mijn vriendin vandaan. Als ik hem weer spot maak ik foto

Enne, dat met die 309 komt wel goed :9
#26 || Luciano da Silva
pi_130717852
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb hem, of een look a like, meermaals gezien een paar straten bij mijn vriendin vandaan. Als ik hem weer spot maak ik foto

Enne, dat met die 309 komt wel goed :9
Is goe mien jonk!
pi_130718920
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef MG_13 het volgende:

Waar in mijn home-toen Vlaardingen moet je zijn? :9
En die sauna in Schiedam ken ik dan wss ook wel, dat is wss tegenover mijn oude middelbare school :D

Het is dat ik zelf morgen ook werk anders had ik je wel even van Vlaardingen naar Schiedam gereden :D
pi_130723850
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef zazzel het volgende:

[..]

6 maanden lang? Dan gaan ze daar toch vanzelf over zeuren?
Iemand ervaring met weer terugkeren na je stage? Moet je dan weer op de wachtrij of kan je gelijk aan de slag?
Ik heb dat 5 maanden gedaan en nooit wat van gehoord.
pi_130725002
Ik heb het afgelopen half jaar stage gelopen en ook niet uitgeschreven. Nooit wat van gehoord, maar ik hoefde maar 4 dagen stage en 1 dag school. Door her en der wat vrije dagen en tentamenweken die ik door stage dus niet had heb ik uiteindelijk wel elke maand 1 dag gewerkt, dus de kans is ook wel aanwezig dat het daardoor komt dat ik niks gehoord heb :D
pi_130727245
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waar in mijn home-toen Vlaardingen moet je zijn? :9
En die sauna in Schiedam ken ik dan wss ook wel, dat is wss tegenover mijn oude middelbare school :D

Het is dat ik zelf morgen ook werk anders had ik je wel even van Vlaardingen naar Schiedam gereden :D
Ik moet naar de westlandseweg in Vlaardingen. En die sauna zit op de prinses Beatrixlaan.

Over stage gesproken, ik zou morgen eerst ook beginnen met stage, maar het is een dagje uitgesteld. Omdat ze zo hard mensen nodig hadden heb ik vrijdag maar gebeld dat ik morgen kan werken. Ik heb trouwens nog geen bericht ontvangen dat ik uitgeschreven ben, vind ik eigenlijk wel prima. Maar morgen is voor mij dus ook voorlopig mijn laatste EW dag. En na m'n stage wil ik supergraag terug, ik kan geen leuker bijbaantje verzinnen.
pi_130727653
Westlandseweg, daar zit ook het plaatselijke zwembad en daar werkt m'n moeder :D Maar ik gok dat je daar niet heen hoeft :P
En die sauna op de prinses Beatrixlaan dacht ik al, dat zit idd tegenover mijn middelbare school.

Ligt er een beetje aan waar je op de Westlandseweg moet zijn, maar daar wegkomen met het OV is niet heel fantastisch. Die sauna is wel redelijk makkelijk te bereiken verder, tramhalte Prinses Beatrixlaan is vlakbij.
pi_130734327
Top dit, sta op de eerste locatie, CP is er, auto is er, sleutel is er. Geen enkel probleem zou je zeggen. Alleen zegt de CP dat hij afgesproken heeft met de feestlocatie dat hij direct een nieuwe auto geleverd zou krijgen. Omdat ik die niet bij me heb, wil hij zijn oude auto niet aan mij meegeven. Op zich logisch, maar voor mijn planning vrij vervelend :D
pi_130738258
Hèh, net gebeld dat m'n 3e rit met de 320i niet doorgaat. :'( Had ik me op verheugd. Nu saai terug OV'en naar Almere vanaf Amersfoort...

Bij m'n 2e rit trouwens bij die sauna, was de berijder een mooie jongedame. O+

[ Bericht 31% gewijzigd door MG_13 op 02-09-2013 15:03:54 ]
pi_130744938
Mooi dit, kom ik 's ochtends netjes op tijd bij meneer aan, auto gereedgemaakt voor vertrek etc, etc. Zegt meneer: "Oh ja, we gaan trouwens niet naar België, maar naar Dortmund". Kleine wijziging in de plannen :p. Bijkomend voordeel was dat ik alleen met de auto terug mocht en mij het Belgische OV bespaard bleef ^O^ Al met al weer mooi 500km gereden vandaag.
pi_130745007
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Top dit, sta op de eerste locatie, CP is er, auto is er, sleutel is er. Geen enkel probleem zou je zeggen. Alleen zegt de CP dat hij afgesproken heeft met de feestlocatie dat hij direct een nieuwe auto geleverd zou krijgen. Omdat ik die niet bij me heb, wil hij zijn oude auto niet aan mij meegeven. Op zich logisch, maar voor mijn planning vrij vervelend :D
Waarschijnlijk wordt zijn nieuwe auto later op de dag gewoon gebracht of niet?
pi_130749185
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wordt zijn nieuwe auto later op de dag gewoon gebracht of niet?
Klopt, maar hij had afgesproken dat het een wisseltje zou worden. Omdat ik dus géén nieuwe auto bij me had, zag hij de bui (oftewel lopend naar huis :P ) al hangen. Na een paar keer heen en weer bellen met EW belde de leasemij die man op en na de verzekering dat de nieuwe auto nog dezelfde dag zou komen kreeg ik 'm uiteindelijk mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')