Mijn C1 bevalt ook uitstekend. Natuurlijk is het een budgetauto, maar het rijdt prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Het is een prima auto als je niet dagelijks snelweg rijd. Ik rij 60km per dag over 50/80 wegen (geen snelweg) en gebruik hem dus hoofdzakelijk om naar m'n werk te komen. Dan kan je eigenlijk bijna niet goedkoper rijden, hoewel ik in januari wel wegenbelasting moet gaan betalen, maar dat zal wel meevallen. Laatste tank reed ik 1:21,5.
Helaas heeft er iemand tegen het rechter achter scherm aangezeten.. Schade is niet heel groot, gewoon wat krassen en een klein deukje maar toch wel zonde. Heb hem beperkt casco verzekerd dus ik kan dat niet verhalen op mijn eigen verzekering.
Ik moest vanochtend een auto ophalen om half 9. De auto kwam echter pas na 9 uur aan. Ik had 3 ritten, totaal 375 km. plus ook nog redelijk wat OV. De auto van m'n 2e rit kregen we niet aan de praat, raar geluid als je 'm probeerde te starten. Toen startte hij ineens, maar zonder stuurbekrachting, zo zwaar dat je niet zou hebben kunnen rijden. Achteraf bleek nog een soort andere sleutel nodig te zijn om de auto volledig te kunnen starten. Dit kostte allemaal zoveel tijd, dat ik de 3e auto niet meer voor 4 uur kon ophalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jep! Voor 4 uur ophalen. Hoezo viel die bij jou uit dan?
Lekker dagje dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend een auto ophalen om half 9. De auto kwam echter pas na 9 uur aan. Ik had 3 ritten, totaal 375 km. plus ook nog redelijk wat OV. De auto van m'n 2e rit kregen we niet aan de praat, raar geluid als je 'm probeerde te starten. Toen startte hij ineens, maar zonder stuurbekrachting, zo zwaar dat je niet zou hebben kunnen rijden. Achteraf bleek nog een soort andere sleutel nodig te zijn om de auto volledig te kunnen starten. Dit kostte allemaal zoveel tijd, dat ik de 3e auto niet meer voor 4 uur kon ophalen.
Mijn motor ook. Kosten: 13 euro voor een nieuwe en een hoop uurtjes sleutelen. Nu al zin inquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:38 schreef zazzel het volgende:
Nou dat worden nog een hoop uurtjes EW'en, kom net van de garage met m'n auto. Kapotte koppakking
Lelijk.. Ik heb mijn auto laten slopen toen dat kapot gingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:38 schreef zazzel het volgende:
Nou dat worden nog een hoop uurtjes EW'en, kom net van de garage met m'n auto. Kapotte koppakking
Haha wil je de mijne ook niet "even" doen? Heb een 3 liter 6 cilinder blok, leuke uitdaging? Ik heb zelf 2 linker handen, kan net de benzine klep vinden.. Dus geloof dat ik m'n broer maar weer eens lief aan moet kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:52 schreef Daantke het volgende:
[..]
Mijn motor ook. Kosten: 13 euro voor een nieuwe en een hoop uurtjes sleutelen. Nu al zin in
Ik heb een motor he, dus ik bedoel de motormotor en niet een automotor. Dan is het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:59 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha wil je de mijne ook niet "even" doen? Heb een 3 liter 6 cilinder blok, leuke uitdaging? Ik heb zelf 2 linker handen, kan net de benzine klep vinden.. Dus geloof dat ik m'n broer maar weer eens lief aan moet kijken.
Haha ja dat is een groot verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:00 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb een motor he, dus ik bedoel de motormotor en niet een automotor. Dan is het een stuk makkelijker.
Nou de waarde van mijn auto is nog vrij hoog, dus dat zou echt weggegooid geld zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:59 schreef Mallet het volgende:
[..]
Lelijk.. Ik heb mijn auto laten slopen toen dat kapot ging.
Die van mij was geen fluit meer waard. Helaas had ik 1,5 maand ervoor nog 300 euro geïnvesteerd in het laten vervangen van de dynamo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:01 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nou de waarde van mijn auto is nog vrij hoog, dus dat zou echt weggegooid geld zijn.
Ja bij mijn garage zou ik 1400 euro kunnen neertellen. Nou in geen 1400 jaar! Verkoopwaarde van m'n Mercedes ligt rond de 3000 euro. En heb er al meer geld inzitten, dus die 1400 euro zou echt weggegooid geld zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:01 schreef Daantke het volgende:
Alsnog bizar, vriend van me had een oldtimer en die was 900 euro kwijt voor koppakking vervangen, terwijl het onderdeel zelf een paar tientjes is (en dat is nog veel te duur...).
Aah oké met twee personen wil het inderdaad nog wel lukken, zeker met het bankje plat!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
En S-RS, bagage ging prima. Waren maar met 2 man, dus achterbank plat en het ging makkelijk. Kofferbak van die Swift heeft ook een dubbele bodem, dus die had ik er thuis al uitgeflikkerd, dat scheelde al heel veel ruimte. En we hebben de 5-deurs, dus de achterbank kon je vanaf de zijkant inladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |