Hoezo geloof je dat niet? Denk je dat AR expres geen ritten geeft of zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef thijspeeters het volgende:
Hoi! Ik rijd sinds een halfjaar voor AR. (Nijmegen). Zit nu al ruim twee weken zonder ritten. Hoe zijn jullie ervaringen? AR zegt dat er niks te doen is maar ik weet niet of ik dit wel geloof. Hebben jullie wel veel ritten?
Groet,
Thijs
Golf VI Gti denk ik dan. Dik dingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef qua111 het volgende:
Jaja na 2 weken eindelijk weer een goeie werkdag morgen, 3 ritten, uurtje of 8 werk weer.
1 van de ritten is Beverwijk - Diemen in een VW Golf uit 2009 met 211pk. Heeft iemand voor mij een kentekenchecker die mij kan vertellen wat voor motor hierin ligt?
Dat ging bij mij eens mis toen het Vodafone netwerk ermee stopte, toen had ik geen idee waar ik was en hoe ik op adres 2 moest komen. Gelukkig kon ik nog wel bellen en heeft m'n broertje me toen geholpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik synchroniseer dat nooit. Doe altijd gewoon vanaf 'huidige locatie' naar 'adres'.
Werkt prima, en hoef ik ook niet van te voren alles te plannen.
http://www.autoweek.nl/kentekencheckquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef qua111 het volgende:
Jaja na 2 weken eindelijk weer een goeie werkdag morgen, 3 ritten, uurtje of 8 werk weer.
1 van de ritten is Beverwijk - Diemen in een VW Golf uit 2009 met 211pk. Heeft iemand voor mij een kentekenchecker die mij kan vertellen wat voor motor hierin ligt?
Niet haten op de drieling hè! Mijn C1 is een top kar.. Prima grasmaaier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef MG_13 het volgende:
Morgen ook voorlopig mijn laatste dagje EW. Wordt een redelijk lang dagje, op z'n minst 10 uur.
Ermelo - Geldrop maarliefst 147 km in een 107
Pff, toeren maken, leuk toch! Hop, terug naar 3 en gaan!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:05 schreef Irritatie100 het volgende:
met 2 man plus volle bepakking plus airco aan een stijle heuvel op rijden in 5 vindt ie niet heel fantastisch
Eigenlijk zijn die dingen nog helemaal zo slecht niet. Alleen voor EW hoop je zo af en toe op wat leukers. Al mis ik op de langere ritten wel cruise control.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
Niet haten op de drieling hè! Mijn C1 is een top kar.. Prima grasmaaier.
Het is een prima auto als je niet dagelijks snelweg rijd. Ik rij 60km per dag over 50/80 wegen (geen snelweg) en gebruik hem dus hoofdzakelijk om naar m'n werk te komen. Dan kan je eigenlijk bijna niet goedkoper rijden, hoewel ik in januari wel wegenbelasting moet gaan betalen, maar dat zal wel meevallen. Laatste tank reed ik 1:21,5.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die dingen nog helemaal zo slecht niet. Alleen voor EW hoop je zo af en toe op wat leukers. Al mis ik op de langere ritten wel cruise control.
M'n zus heeft ook zo'n brommobiel (107), best geinig, 110 in 2, 150 in 3. Zolang je dat een beetje aanhoudt komt het nog best prima vooruit.
Daarvoor zijn het echt prima autootjes. Alleen op de snelweg gaat het verbruik drastisch omhoog. Alleen op 80km wegen is inhalen bijna niet te doen. Mrb kost ook geen drol voor een paar honderd kilo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Het is een prima auto als je niet dagelijks snelweg rijd. Ik rij 60km per dag over 50/80 wegen (geen snelweg) en gebruik hem dus hoofdzakelijk om naar m'n werk te komen. Dan kan je eigenlijk bijna niet goedkoper rijden, hoewel ik in januari wel wegenbelasting moet gaan betalen, maar dat zal wel meevallen.
Dit dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het schakelen altijd zo vervelend in de drieling, bij elke slag heb ik het idee dat ik die pook in 2'en breek ofzo
Een Up! zou mijn voorkeur genieten als ik eerlijk ben, dat vind ik een stuk meer auto.
Ja klopt maar dan heb je het ook wel over een soort auto die echt alweer op een ander niveau zit vind ik. De drieling loopt natuurlijk ook al best wel een tijdje mee. Zoals die in elkaar zit is niet echt meer wat de consument accepteert. Desondanks blijft de restwaarde nog best hoog, maar misschien dat dat na januari naar beneden gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het schakelen altijd zo vervelend in de drieling, bij elke slag heb ik het idee dat ik die pook in 2'en breek ofzo
Een Up! zou mijn voorkeur genieten als ik eerlijk ben, dat vind ik een stuk meer auto.
Haha, goede terug reis nog! Hoe heb je trouwens die bagage mee gekregen? Wij mochten ook de colt van m'n ma mee, maar daar kreeg ik de zooi echt niet in..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga nu weg rijden uit Denemarken richting huis. Tot nu toe 2500km gereden en daar komt dus nog een kleine 1000 bij, in het boodschappenwagentje van m'n ma. Boven de 130 wordt ie een beetje zoekerig en met 2 man plus volle bepakking plus airco aan een stijle heuvel op rijden in 5 vindt ie niet heel fantastisch (terwijl het normaal met 101pk op 975kg vlot vooruit gaat), maar verder geen centje pijn.
Hij is alleen wel tyfussmerig nu, dus morgen even een wasstraatje pakken
Haha ja, alleen nog met een oververhitte motor in Cannes gestaan. We stonden in de file en ineens was dat hok zo warm dat het stoplampje zelfs begon te branden. Dus elke keer als we door steden reden en het was druk werd die warm. Maw, we reden met de verwarming vol open door Monaco om te zorgen dat die niet over verhittequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
@S-RS
Je hebt je reis dus toch overleefd, zonder autopech nog wel!
Verder mooie vakantie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |