Huur auto, zo'n 1.2 tsi BMquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Wat voor mongol heeft daar in gereden dan? De kwaliteit van de huidige VW's is niet meer wat het geweest is, maar zo snel een koppeling er door slijten is wel heel bijzonder.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef qua111 het volgende:
Nooit maar dan ook nooit meer een Peugeot 208 automaat. Wat een grafwagentje was dat.
Zo'n 1.4 HDI zeker? Dat zijn inderdaad ouderwetse rotbakken. 1.2 Benzine was daar wel leuk mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef qua111 het volgende:
Nooit maar dan ook nooit meer een Peugeot 208 automaat. Wat een grafwagentje was dat.
De 211pk golf was dan wel weer een genot om te rijden. Zeker invoegen op de snelweg was het gevoel wat ik nog eens wilde meemaken!![]()
Voor maandag een dagje locatiewerk in Amsterdam, eens kijken wat dat allemaal met zich mee brengt!
Toevallig van Leidschendam naar Almere? Dan was dat mijn 3e rit die uitviel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef QuiCk01 het volgende:
Vanmiddag nog spoedje gepakt. Nissan Qashqai.
Wat een hondslelijk navigatiesysteem zit daar in zeg
Jep! Voor 4 uur ophalen. Hoezo viel die bij jou uit dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:31 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Toevallig van Leidschendam naar Almere? Dan was dat mijn 3e rit die uitviel.
Mijn C1 bevalt ook uitstekend. Natuurlijk is het een budgetauto, maar het rijdt prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Het is een prima auto als je niet dagelijks snelweg rijd. Ik rij 60km per dag over 50/80 wegen (geen snelweg) en gebruik hem dus hoofdzakelijk om naar m'n werk te komen. Dan kan je eigenlijk bijna niet goedkoper rijden, hoewel ik in januari wel wegenbelasting moet gaan betalen, maar dat zal wel meevallen. Laatste tank reed ik 1:21,5.
Helaas heeft er iemand tegen het rechter achter scherm aangezeten.. Schade is niet heel groot, gewoon wat krassen en een klein deukje maar toch wel zonde. Heb hem beperkt casco verzekerd dus ik kan dat niet verhalen op mijn eigen verzekering.
Ik moest vanochtend een auto ophalen om half 9. De auto kwam echter pas na 9 uur aan. Ik had 3 ritten, totaal 375 km. plus ook nog redelijk wat OV. De auto van m'n 2e rit kregen we niet aan de praat, raar geluid als je 'm probeerde te starten. Toen startte hij ineens, maar zonder stuurbekrachting, zo zwaar dat je niet zou hebben kunnen rijden. Achteraf bleek nog een soort andere sleutel nodig te zijn om de auto volledig te kunnen starten. Dit kostte allemaal zoveel tijd, dat ik de 3e auto niet meer voor 4 uur kon ophalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jep! Voor 4 uur ophalen. Hoezo viel die bij jou uit dan?
Lekker dagje dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend een auto ophalen om half 9. De auto kwam echter pas na 9 uur aan. Ik had 3 ritten, totaal 375 km. plus ook nog redelijk wat OV. De auto van m'n 2e rit kregen we niet aan de praat, raar geluid als je 'm probeerde te starten. Toen startte hij ineens, maar zonder stuurbekrachting, zo zwaar dat je niet zou hebben kunnen rijden. Achteraf bleek nog een soort andere sleutel nodig te zijn om de auto volledig te kunnen starten. Dit kostte allemaal zoveel tijd, dat ik de 3e auto niet meer voor 4 uur kon ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |