I'm on the radiooooooo!quote:
Zucht..twitter:Domien twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 20:44:35Vanaf vanavond zit ik acht weken lang naast je op de bank te kijken naar #DACVN! Nu op Nederland 1. reageer retweet
Sorry ik luister niet naar vijfhonderdachtendertig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.538.nl/muziek/maak-t-of-kraak-t
Wel grappig om te zien hoe de nieuwe muziek daar totaal anders is dan op 3FM, en ook de maak/kraak -verhouding is bij sommige nummers die wel overeenkomen totaal anders dan 't bij 3 zou zijn (bijv. de nieuwe Jeugd die daar flink gekraakt is, maar bij 3FM-luisteraars volgens mij wel goed valt).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.538.nl/muziek/maak-t-of-kraak-t
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sorry ik luister niet naar vijfhonderdachtendertig.
#DACVN mute ik gewoon voor altijd. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Holenmens het volgende:
Zucht..twitter:Domien twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 20:44:35Vanaf vanavond zit ik acht weken lang naast je op de bank te kijken naar #DACVN! Nu op Nederland 1. reageer retweet
Matre Gimsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoe de nieuwe muziek daar totaal anders is dan op 3FM, en ook de maak/kraak -verhouding is bij sommige nummers die wel overeenkomen totaal anders dan 't bij 3 zou zijn (bijv. de nieuwe Jeugd die daar flink gekraakt is, maar bij 3FM-luisteraars volgens mij wel goed valt).
I'm on the video!! wooohooo morregeehhh Ziggo Dome!!!quote:
Nice! Enjoy!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I'm on the video!! wooohooo morregeehhh Ziggo Dome!!!
Thanks! We zullen zien of het wat is livequote:
Heb ze ongeveer 8 jaar geleden gezien ofzo in ahoy. Toen was het iig erg gaaf!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thanks! We zullen zien of het wat is live
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 22:36:26Heel erg veel zin in @ekstraweekend van aanstaande vrijdag: niemand minder dan @jeroenkidv is dan m’n partner in radiocrime! #3FM reageer retweet
die gaan we luisteren!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 22:36:26Heel erg veel zin in @ekstraweekend van aanstaande vrijdag: niemand minder dan @jeroenkidv is dan m’n partner in radiocrime! #3FM reageer retweet
Ohja, die stapt natuurlijk rond deze tijd over van Q naar Radio 2... en het is dan natuurlijk niet zo heel moeilijk om even een (figuurlijk) deurtje verder te komen buurten. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
die overstap wist ik niet! fijn zo'n vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, die stapt natuurlijk rond deze tijd over van Q naar Radio 2... en het is dan natuurlijk niet zo heel moeilijk om even een (figuurlijk) deurtje verder te komen buurten. Ben benieuwd.
Volgens mij zit 'ie d'r zelfs al wat langer... sinds begin dit jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die overstap wist ik niet! fijn zo'n vakantiemaar ik denk dat het de drempel inderdaad wat lager maakt nu.
Sinds 6 januari 2013 presenteert hij op Radio 2 bij de KRO Hemelbestormers elke zondagmiddag van 12.00 tot 14.00 uur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie d'r zelfs al wat langer... sinds begin dit jaar.
* Sirolf luistert eigenlijk nooit Radio 2... maar ben dan ook (nog) niet de doelgroep.
ik luister tussen 6 en 10 radio 2, ben de doelgroep tenslottequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie d'r zelfs al wat langer... sinds begin dit jaar.
* Sirolf luistert eigenlijk nooit Radio 2... maar ben dan ook (nog) niet de doelgroep.
Welk nummer?quote:
Midnight cityquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tevens, PSV had moeten winnen
Bohbohboh, ik ben gelukkig nu. Midnight City was echt de beste plaat die ze daarvoor hadden kunnen kiezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Midnight city
en PSV wint gewoon de volgende pot (hoop ik als Ajacied)
Heu!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tevens, PSV had moeten winnen
Als je nog niet door had dat die vent een josti was heb je de verkeerde lenzen in. Naar mannetje maar wel een showmannetjequote:
jaaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bohbohboh, ik ben gelukkig nu. Midnight City was echt de beste plaat die ze daarvoor hadden kunnen kiezenDa's een van mijn favorieten
Ik heb hem eigenlijk nog nooit eerder gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je nog niet door had dat die vent een josti was heb je de verkeerde lenzen in. Naar mannetje maar wel een showmannetje
Kende je Balotelli niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit eerder gezien.
hij vermomt zich steedsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit eerder gezien.
Nu moeten ze nog eens verstand van Sport krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaaaadaar bij de redactie van de NOS zitten mensen die soms briljante muziek kiezen, ik had het bedacht kunnen hebben.
je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu moeten ze nog eens verstand van Sport krijgen
Roos, altijd een topshow.quote:
Toch vind ik M83 fijner.quote:
Dat hele nummer isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Midnight City is iddja.
Herkende hem aan de titel zonet niet, YT em nu even.
Dat begin
Ik ben nog wel even wakkerquote:
7u wekkertje, er moet weer gewerkt worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even wakker
succes en trustequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
7u wekkertje, er moet weer gewerkt worden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me zit in de wachtkamer voor een SOA test(nieuwe vriendin, preventief zeg maar
)
Zit'ie expres continu aan z'n ballen te krabbenal die mensen om hem heen kijken
![]()
wat een figuur![]()
quote:
Wat zal dit nummer geweldig zijn livequote:
Dat zeggen ze maar 1 keer in hun leven!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeggen ze maar 1 keer in hun leven!En ik dacht dat jij een kattenliefhebber bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officile liefje van @Monitor O+
Kloptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij een kattenliefhebber bent!
Dus LB1 mag niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord, gefeliciteerd!
En laat ik nu lekker tegendraads zijnquote:
Kun je de consequenties aan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En laat ik nu lekker tegendraads zijn
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kun je de consequenties aan?
Yeahquote:
Eenschquote:
Kende je dat nog niet?quote:
Jawelquote:
Dat mogen duidelijk zijn!quote:
Ik heb net via www.effeekdom.nl gestemd op lunchbox 1.quote:
Coldplayquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mogen duidelijk zijn!
Fix you
Om te huilen dit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_vrijgezellen__.html
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_vrijgezellen__.html
Paradoxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een plan, ik maak nooit meer een plan.
Tegenwoordig maken ze overal een single-event voor. Op de Tilburgse kermis ook. Moest je in een wit T-shirt komen als je single was en op zoek was. Hoezo geforceerd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je had toch ook al van die vrijgezellen-boodschappenmandjes bij sommige supermarkten
Sowieso, als je rond 18:00-19:00 naar de supermarkt gaat en bij de eenpersoonsspullen staat, sta je altijd tussen de vrijgezellen
Bovendien straal ik singleheid uitdus onnodige ascesoire
Doet mij denken aan de stoplichtfeesten die ze altijd houden bij de studenten. Ik ben gelukkig nooit geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze overal een single-event voor. Op de Tilburgse kermis ook. Moest je in een wit T-shirt komen als je single was en op zoek was. Hoezo geforceerd?
En ik ga dus echt nit naar de supermarkt tussen 18.00 en 19.00. Ik ga nu altijd 's morgens tussen de opaatjes. Gezellig tussen de rollators enzo
En ik heb hetzelfde hoor, ik straal dat ook uit. Maar ja, wat doe je er aan?
Nog nooit van gehoord. Groen is single neem ik aan?quote:
Ja en rood bezet, oranje iets in de geest van geen interesse tenzij je heel hard probeert.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Groen is single neem ik aan?
Tja, in de singlemarkt is nou eenmaal goudgeld te verdienenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze overal een single-event voor. Op de Tilburgse kermis ook. Moest je in een wit T-shirt komen als je single was en op zoek was. Hoezo geforceerd?
En ik ga dus echt nit naar de supermarkt tussen 18.00 en 19.00. Ik ga nu altijd 's morgens tussen de opaatjes. Gezellig tussen de rollators enzo
En ik heb hetzelfde hoor, ik straal dat ook uit. Maar ja, wat doe je er aan?
Oranjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en rood bezet, oranje iets in de geest van geen interesse tenzij je heel hard probeert.
Ga je er wonen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff nog steeds geen mail terug vanuit Engeland
Wil er stage gaan lopen iig.quote:
Ik toon gewoon interesse, mag dat ook al niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil er stage gaan lopen iig.
Wil je me weg hebben Pino?
Dat mag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik toon gewoon interesse, mag dat ook al niet?
Het is de toon waarop denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is een beetje tegendraads vandaag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze is een beetje tegendraads vandaag.
Wat wil je weten dan Pino? Je mag nl alles vragen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn idd.
Naja, dan niet
Heel verstandig dat je dat tegen Pio zegt en niet tegen mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan Pino? Je mag nl alles vragen.
Wat wil jij vragen dan? Je mag ook alles vragen. Of ik er antwoord op geef is een tweede.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heel verstandig dat je dat tegen Pio zegt en niet tegen mij
Of je antwoord krijgt is dan weer een tweedequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heel verstandig dat je dat tegen Pio zegt en niet tegen mij
Ik had als enige voorwaarde 100% eerlijk antwoordgarantiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil jij vragen dan? Je mag ook alles vragen. Of ik er antwoord op geef is een tweede.
Dan nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had als enige voorwaarde 100% eerlijk antwoordgarantie
Dus i kvraag lekker niks
MJ
En niemand kijkt er van op.quote:
Shazammen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat ie aan het cheaten is. Of het is een grote autist.
Ik moest inwendig braken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maarrrr het bierrrr vloeit rijkeluk.
ik kijk voetbal. beter dan sbs6, immer.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk voetbal. beter dan sbs6, immer.
Ik vraag me altijd af wat er moet gebeuren in je leven voordat je zo wordt zoals hijquote:
Topnummer.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topnummer.
Ken overigens de tekst wl gewoon uit mijn hoofd.
Echt een prachtig nummer dit, plaat van het jaar voor mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DaughterBegin deze steeds toffer te vinden.
Met Andr Rieu erbij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Kaarten voor de SpeeldoosIk ga nog liever naar de Jostiband.
Goed omgedraaid.quote:
Dat klinkt zo meer als een Duitse blackmetalbandquote:
KVRCHENquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klinkt zo meer als een Duitse blackmetalband
Kim kvrchenquote:
Ik ook, en live meezingen dat ik hem deed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topnummer.
Ken overigens de tekst wl gewoon uit mijn hoofd.
Voorlopig toch de laatste keer, ik ga de 12 uur vanaf volgende week wss al niet meer redden.quote:
School zeker weer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorlopig toch de laatste keer, ik ga de 12 uur vanaf volgende week wss al niet meer redden.
Oh dat begint toch nooit vroeg..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
School zeker weer?
Ik vanaf 2 september, zal ook eerder moeten gaan slapen dan denk ik.
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-08-2013 om 21:31:38Hilversum heeft een wijnbar. En ik kom daar vandaag pas achter. Topavond. http://t.co/gP0iRi9ELZ reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 21-08-2013 om 21:33:06@Domien je neemt het er nog even van? reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-08-2013 om 21:33:46@michielveenstra Ach. Over een half uurtje ben ik vrij. reageer retweet
!11!!1!twitter:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, domien zit in een wijnbar...
WAT EEN WIJN! WAT EEN WIJN!
Heb je't nou over Domienquote:
Zo, die Domien durft. Fucking Londen.quote:Deze week geef ik twee zeer gewilde tickets weg. Luister de hele week naar @Work en win kaarten voor John Mayer in fucking Londen!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef Bronson het volgende:
http://programma.bnn.nl/1(...)ij-john-mayer-londen
[..]
Zo, die Domien durft. Fucking Londen.
Wat moet je met een bar als je een kelder hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN WIJNBAR WAT EEN WIJNBAR!!11!1
Zou Gerard gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat moet je met een bar als je een kelder hebt.
Fijne stem heeft die ventquote:
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 22-08-2013 om 10:49:38BNN stuurt vandaag een persbericht over mij.. #bnn reageer retweet
Hij gaat naar de plek van Sanderdaynight volgens mij.twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 22-08-2013 om 10:56:17@ramon3fm 3FM & BNN he..;) reageer retweet
Mannen die aan auto's klussenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Onderdelen binnen
Binnenkort weer aan m'n Chevy sleutelen
Lekker zwart en onder de olie enzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die aan auto's klussen
Ik houd wel van vieze mannenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker zwart en onder de olie enzo
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd wel van vieze mannen
Je gaat liever gelijk door naar fourth base?quote:
4th base????quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat liever gelijk door naar fourth base?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
4th base????
Volgens mij mis ik iets...
Als dat anaal is sla ik over... Vrouwen anaal willen nemenwordt dan gewoon homo
zoenen, tieten aanraken, vingeren, seks is het toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
4th base????
Volgens mij mis ik iets...
Als dat anaal is sla ik over... Vrouwen anaal willen nemenwordt dan gewoon homo
Het vierde honk is de thuisplaat, dus dan is het een homerunquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zoenen, tieten aanraken, vingeren, seks is het toch?
Ik ben een noob in sport. Ik weet alleen heel toevallig wat buitenspel is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het vierde honk is de thuisplaat, dus dan is het een homerun
alweer buitenspel? kutscheidsquote:
Nee dit als guilty pleasure. Volgens mij 1 of 2 maanden geleden ook alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
alweer buitenspel? kutscheids
Ja een homerun is als je het allemaal lukt in 1 avond...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het vierde honk is de thuisplaat, dus dan is het een homerun
Ik zal het opslaan in mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja een homerun is als je het allemaal lukt in 1 avond...
Maar 1ste honk is zoenen
2e honk vingeren
3e honk seks...
Tieten voelen is volgens mij geen apart honk
haha ja serieus... alle mannen om mij heen met een vriendin hebben die fascinatie...quote:
Dus Domien doet vanavond de avondshow? De eerste twee zinnen kon ik net horen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef Holenmens het volgende:
Michiel: "Jij doet de avondshow h?"
Domien: "Ik doe de avondshow."
Michiel: "Vanavond." *gniffel*
Ik denk dat het een grapjes is van de twee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dus Domien doet vanavond de avondshow? De eerste twee zinnen kon ik net horen.
Waar ga je stagelopen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat begint toch nooit vroeg..
Maar stages wel. Helaas.
Weet eigenlijk alleen dat hij irritante radio stem heeft, maar kan me niet echt herinneren dat ik echt lang iets van hem gehoord heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef Bronson het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte vind ik sowieso geen leuke/goede dj.
Had ik het toch goed gehoordquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef Againzender het volgende:
Dat Michiel de tweet en vooral de twitternaam van rubbereend noemde na Chvrches
Roermond.quote:
NOG mooier?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus over 8 jaar ben ik naakt nog mooier?![]()
Dat is in het buitenland! Vind je dat niet eng?quote:
Je zegt't zelfquote:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik over 6 jaar mezelf naakt in de spiegel bewonder en dat ik dan blijer ben met mijn spiegelbeeld dan nu. Over 6 jaar zal een deel toch wel zijn gaan hangen.quote:
Mwah, dat kan meevallen hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik over 6 jaar mezelf naakt in de spiegel bewonder en dat ik dan blijer ben met mijn spiegelbeeld dan nu. Over 6 jaar zal een deel toch wel zijn gaan hangen.
Stom onderzoek, dus.
Dat van jou is duizend keer beter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
blijft prachtig
Ik ben niet vaak tevreden over de kwaliteit van mijn covers, maar dit geeft mij wel wat meer moed
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat van jou is duizend keer beter.
Ja, maar ik word wel elke vrijdag volgestopt met vlaai.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is in het buitenland! Vind je dat niet eng?
Lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik word wel elke vrijdag volgestopt met vlaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |