I'm on the radiooooooo!quote:
Zucht..twitter:Domien twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 20:44:35Vanaf vanavond zit ik acht weken lang naast je op de bank te kijken naar #DACVN! Nu op Nederland 1. reageer retweet
Sorry ik luister niet naar vijfhonderdachtendertig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.538.nl/muziek/maak-t-of-kraak-t
Wel grappig om te zien hoe de nieuwe muziek daar totaal anders is dan op 3FM, en ook de maak/kraak -verhouding is bij sommige nummers die wel overeenkomen totaal anders dan 't bij 3 zou zijn (bijv. de nieuwe Jeugd die daar flink gekraakt is, maar bij 3FM-luisteraars volgens mij wel goed valt).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.538.nl/muziek/maak-t-of-kraak-t
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sorry ik luister niet naar vijfhonderdachtendertig.
#DACVN mute ik gewoon voor altijd. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Holenmens het volgende:
Zucht..twitter:Domien twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 20:44:35Vanaf vanavond zit ik acht weken lang naast je op de bank te kijken naar #DACVN! Nu op Nederland 1. reageer retweet
Maître Gimsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoe de nieuwe muziek daar totaal anders is dan op 3FM, en ook de maak/kraak -verhouding is bij sommige nummers die wel overeenkomen totaal anders dan 't bij 3 zou zijn (bijv. de nieuwe Jeugd die daar flink gekraakt is, maar bij 3FM-luisteraars volgens mij wel goed valt).
I'm on the video!! wooohooo morregeehhh Ziggo Dome!!!quote:
Nice! Enjoy!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I'm on the video!! wooohooo morregeehhh Ziggo Dome!!!
Thanks! We zullen zien of het wat is livequote:
Heb ze ongeveer 8 jaar geleden gezien ofzo in ahoy. Toen was het iig erg gaaf!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thanks! We zullen zien of het wat is live
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 22:36:26Heel erg veel zin in @ekstraweekend van aanstaande vrijdag: niemand minder dan @jeroenkidv is dan m’n partner in radiocrime! #3FM reageer retweet
die gaan we luisteren!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 22:36:26Heel erg veel zin in @ekstraweekend van aanstaande vrijdag: niemand minder dan @jeroenkidv is dan m’n partner in radiocrime! #3FM reageer retweet
Ohja, die stapt natuurlijk rond deze tijd over van Q naar Radio 2... en het is dan natuurlijk niet zo heel moeilijk om even een (figuurlijk) deurtje verder te komen buurten. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
die overstap wist ik niet! fijn zo'n vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, die stapt natuurlijk rond deze tijd over van Q naar Radio 2... en het is dan natuurlijk niet zo heel moeilijk om even een (figuurlijk) deurtje verder te komen buurten. Ben benieuwd.
Volgens mij zit 'ie d'r zelfs al wat langer... sinds begin dit jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die overstap wist ik niet! fijn zo'n vakantiemaar ik denk dat het de drempel inderdaad wat lager maakt nu.
Sinds 6 januari 2013 presenteert hij op Radio 2 bij de KRO Hemelbestormers elke zondagmiddag van 12.00 tot 14.00 uur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie d'r zelfs al wat langer... sinds begin dit jaar.
* Sirolf luistert eigenlijk nooit Radio 2... maar ben dan ook (nog) niet de doelgroep.
ik luister tussen 6 en 10 radio 2, ben de doelgroep tenslottequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie d'r zelfs al wat langer... sinds begin dit jaar.
* Sirolf luistert eigenlijk nooit Radio 2... maar ben dan ook (nog) niet de doelgroep.
Welk nummer?quote:
Midnight cityquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tevens, PSV had moeten winnen
Bohbohboh, ik ben gelukkig nu. Midnight City was echt de beste plaat die ze daarvoor hadden kunnen kiezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Midnight city
en PSV wint gewoon de volgende pot (hoop ik als Ajacied)
Heu!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tevens, PSV had moeten winnen
Als je nog niet door had dat die vent een josti was heb je de verkeerde lenzen in. Naar mannetje maar wel een showmannetjequote:
jaaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bohbohboh, ik ben gelukkig nu. Midnight City was echt de beste plaat die ze daarvoor hadden kunnen kiezenDa's een van mijn favorieten
Ik heb hem eigenlijk nog nooit eerder gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je nog niet door had dat die vent een josti was heb je de verkeerde lenzen in. Naar mannetje maar wel een showmannetje
Kende je Balotelli niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit eerder gezien.
hij vermomt zich steedsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit eerder gezien.
Nu moeten ze nog eens verstand van Sport krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaaaadaar bij de redactie van de NOS zitten mensen die soms briljante muziek kiezen, ik had het bedacht kunnen hebben.
je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu moeten ze nog eens verstand van Sport krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |