Planes, Trains & Automobilesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:45 schreef ChesterPerry het volgende:
kan ik iemand die verstand van auto's heeft met name onderdelen hier ff gauw via dm een vraag stellen?
Doe ik voor mu sgatjuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
Die mascotte is wel heet btw.. thanks daarvoor etha
geen dextrose in huis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier gigantisch in te storten, vlak voordat ik wil gaan sporten, iemand nog iets om dit tegen te gaan? Geen bananen in huis helaas.
Niet zo een kankerpoot zijn en gewoon dat ijzer pompen, je bent toch godverdomme geen homoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier gigantisch in te storten, vlak voordat ik wil gaan sporten, iemand nog iets om dit tegen te gaan? Geen bananen in huis helaas.
wie weet, welke leuke chick er rond looptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nop maar misschien moet ik gewoon van de bank afkomen
't is dat ik te lui ben om het te maken maar ik zie het al helemaal voor me zo'n motivational pic van Arnold met deze tekst erinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet zo een kankerpoot zijn en gewoon dat ijzer pompen, je bent toch godverdomme geen homo
Ik maak die dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
't is dat ik te lui ben om het te maken maar ik zie het al helemaal voor me zo'n motivational pic van Arnold met deze tekst erin
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
't is dat ik te lui ben om het te maken maar ik zie het al helemaal voor me zo'n motivational pic van Arnold met deze tekst erin
ja gvd was net gemotiveerd komt die kankerzyzz weer voorbij op m'n beeldscherm hele humeur naar de klotequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Beach het volgende:
en nog één
als je nu niet wilt knallen weet ik het ook niet meer no1uknow
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Zo zou hij, nadat hij bevriend was geraakt met de ex-vrouw van Wesley Sneijder, van de voetballer hebben geëist dat deze zijn ex 6 miljoen euro aan alimentatie overmaakte en daar bovenop nog een bonus voor Hari zelf. Vrienden van de voetballer lieten de kickbokser echter weten dat Sneijder geen zin had om Hari geld te geven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan issie gewoon dood jongequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
Als Badr Sneijder op zijn hoofd slaat wordt Wes nog kleiner.
Lijkt net alsof Saki een spijkerrok aan heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef ChesterPerry het volgende:
wesley heeft sws altijd back up van de beste k1 vechter atm [ afbeelding ]
Zo te zien zijn zijn hersens er al uitgeslagen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:58 schreef Ethanolic het volgende:
Sorry C maar dit is een teleurstellende TT.
Die neus en oren van Sneijder mygodquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb gehoord dat als je 1 x je anabolic window niet haalt je een week moet trainen om dat weer in te halen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:01 schreef dreamerbulk het volgende:
Net mijn eiwitshake vergeten mee te nemen naar de gym... na mijn workout racede ik nog naar huis.. maar helaas.. ik was al 2 minuten buiten mijn "anabolic window" ... weer een dag voor niets getraind
Ik bedoelde eigenlijk Sneijder. Die ziet er nogal uit als een leeghoofd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:45 schreef ChesterPerry het volgende:
vanwaar deze semi denigrerende opmerking
klopt, iedereen weet dat je vloeibaar voedsel direct in je anabolic window moet drinken.. want vloeibaar voedsel hoeft niet verteerd te worden en gaat rechtstreeks naar de spieren toe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat als je 1 x je anabolic window niet haalt je een week moet trainen om dat weer in te halen...
Nog voordat ik de gym uitloop geef ik mezelf een paar intramusculaire injectie's uit mijn shake om zeker te weten dat het in de juiste spier terecht komt. Just to be sure.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, iedereen weet dat je vloeibaar voedsel direct in je anabolic window moet drinken.. want vloeibaar voedsel hoeft niet verteerd te worden en gaat rechtstreeks naar de spieren toe.
Tel jij je kcal uit eiwitten eigenlijk? Ik hoorde dat eiwitten niet omzetten in lichaamsvet, dus ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, iedereen weet dat je vloeibaar voedsel direct in je anabolic window moet drinken.. want vloeibaar voedsel hoeft niet verteerd te worden en gaat rechtstreeks naar de spieren toe.
Ja soms heb je zoveel muscle confusion veroorzaakt in de gym... waardoor het eiwit niet meer weet waar hij heen moet gaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog voordat ik de gym uitloop geef ik mezelf een paar intramusculaire injectie's uit mijn shake om zeker te weten dat het in de juiste spier terecht komt. Just to be sure.
Uiteraard niet... kcal staat toch voor koolhydraat calorieen??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tel jij je kcal uit eiwitten eigenlijk? Ik hoorde dat eiwitten niet omzetten in lichaamsvet, dus ik niet
Dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
dreamerbulk, echt een aanwinst jij (srs)
looking solid ook nog
Volgens mij is hij met die stats de sterkste van FOK! ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit.Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
dreamerbulk, echt een aanwinst jij (srs)
looking solid ook nog
Deze man weet! Eindelijk iemand die het snapt in dit topic!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Uiteraard niet... kcal staat toch voor koolhydraat calorieen??
En iedereen weet dat alleen door vet eten je zwembandjes kan krijgen. Gelukkig kan je dat eraf trainen met plaatsgerichte vet verbrandings oefeningen zoals oblique crunches.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die neus en oren van Sneijder mygod
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Deze man weet! Eindelijk iemand die het snapt in dit topic!
Zelf eet ik kip liever niet helemaal doorgeslagen ... beetje medium roséquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef no1uknow het volgende:
heb nog kipspiesjes liggen van AH Grill & Steak, op de verpakking staat 5 minuten op 800w in de magnetron is voldoende, ik heb ze nu al iets van 8 minuten op 1100w gedaan maar ik vertrouw het nog steeds niet
goed voor de darmfloraquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf eet ik kip liever niet helemaal doorgeslagen ... beetje medium rosé
Doe ze dan ook gewoon op den grill. Vlees uit de magnetronquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef no1uknow het volgende:
heb nog kipspiesjes liggen van AH Grill & Steak, op de verpakking staat 5 minuten op 800w in de magnetron is voldoende, ik heb ze nu al iets van 8 minuten op 1100w gedaan maar ik vertrouw het nog steeds niet
heb hier geen grill en m'n oven is onbetrouwbaar, gaat uit zichzelf uit en blijft volgens het display voor-verwarmen enzquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe ze dan ook gewoon op den grill. Vlees uit de magnetron
Voorverwarmen tussen je billen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb hier geen grill en m'n oven is onbetrouwbaar, gaat uit zichzelf uit en blijft volgens het display voor-verwarmen enzdus noodzaak helaas
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voorverwarmen tussen je billen.
Biefstuk moet op kamertemperatuur zijn voordat je het bakt. Dus uit de koelkast even tussen mijn billen, beetje fokken, beetje trainen( goed voor je glutes) en dan bij thuiskomst bakken.quote:
Moest denken aan:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Biefstuk moet op kamertemperatuur zijn voordat je het bakt. Dus uit de koelkast even tussen mijn billen, beetje fokken, beetje trainen( goed voor je glutes) en dan bij thuiskomst bakken.
Grillpan van 2tientjes op t vuur will do the trickquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb hier geen grill en m'n oven is onbetrouwbaar, gaat uit zichzelf uit en blijft volgens het display voor-verwarmen enzdus noodzaak helaas
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik ga even aan mijn moeder vragen..
Nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Uiteraard niet... kcal staat toch voor koolhydraat calorieen??
En iedereen weet dat alleen door vet eten je zwembandjes kan krijgen. Gelukkig kan je dat eraf trainen met plaatsgerichte vet verbrandings oefeningen zoals oblique crunches.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Biefstuk moet op kamertemperatuur zijn voordat je het bakt. Dus uit de koelkast even tussen mijn grote billen, beetje fokken, beetje trainen( goed voor je glutes) en dan bij thuiskomst bakken.
quote:
Arnold >>>> Zyzz.quote:
zei het jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:00 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is Pain and Gain een slechte film zeg
van wie ben jij er eentje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
U zei?
brb konstantin konstatinovs , grootste held op aarde
Kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:00 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is Pain and Gain een slechte film zeg
Ik geloof vaak niet dat deze filmpjes echt zijn. Too much fail.quote:
Eh, wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef seto het volgende:
vond het wel beetje gaar dat het in het echt gewoon ijskoude martelaars en kidnappers waren en in de film gedaan wordt alsof het gewoon grappige gasten zijn waarbij er iets uit de hand loopt
tevens leuk feitje: die gast die ontvoerd was werd na de rechtszaak meteen aangeklaagd voor fraude
Lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |