Dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
dreamerbulk, echt een aanwinst jij (srs)
looking solid ook nog
Volgens mij is hij met die stats de sterkste van FOK! ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit.Op dinsdag 20 augustus 2013 18:33 schreef Levolution het volgende:
dreamerbulk, echt een aanwinst jij (srs)
looking solid ook nog
Deze man weet! Eindelijk iemand die het snapt in dit topic!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Uiteraard niet... kcal staat toch voor koolhydraat calorieen??
En iedereen weet dat alleen door vet eten je zwembandjes kan krijgen. Gelukkig kan je dat eraf trainen met plaatsgerichte vet verbrandings oefeningen zoals oblique crunches.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die neus en oren van Sneijder mygod
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Deze man weet! Eindelijk iemand die het snapt in dit topic!
Zelf eet ik kip liever niet helemaal doorgeslagen ... beetje medium roséquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef no1uknow het volgende:
heb nog kipspiesjes liggen van AH Grill & Steak, op de verpakking staat 5 minuten op 800w in de magnetron is voldoende, ik heb ze nu al iets van 8 minuten op 1100w gedaan maar ik vertrouw het nog steeds niet
goed voor de darmfloraquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zelf eet ik kip liever niet helemaal doorgeslagen ... beetje medium rosé
Doe ze dan ook gewoon op den grill. Vlees uit de magnetronquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef no1uknow het volgende:
heb nog kipspiesjes liggen van AH Grill & Steak, op de verpakking staat 5 minuten op 800w in de magnetron is voldoende, ik heb ze nu al iets van 8 minuten op 1100w gedaan maar ik vertrouw het nog steeds niet
heb hier geen grill en m'n oven is onbetrouwbaar, gaat uit zichzelf uit en blijft volgens het display voor-verwarmen enzquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe ze dan ook gewoon op den grill. Vlees uit de magnetron
Voorverwarmen tussen je billen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb hier geen grill en m'n oven is onbetrouwbaar, gaat uit zichzelf uit en blijft volgens het display voor-verwarmen enzdus noodzaak helaas
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voorverwarmen tussen je billen.
Biefstuk moet op kamertemperatuur zijn voordat je het bakt. Dus uit de koelkast even tussen mijn billen, beetje fokken, beetje trainen( goed voor je glutes) en dan bij thuiskomst bakken.quote:
Moest denken aan:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Biefstuk moet op kamertemperatuur zijn voordat je het bakt. Dus uit de koelkast even tussen mijn billen, beetje fokken, beetje trainen( goed voor je glutes) en dan bij thuiskomst bakken.
Grillpan van 2tientjes op t vuur will do the trickquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb hier geen grill en m'n oven is onbetrouwbaar, gaat uit zichzelf uit en blijft volgens het display voor-verwarmen enzdus noodzaak helaas
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik ga even aan mijn moeder vragen..
Nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Uiteraard niet... kcal staat toch voor koolhydraat calorieen??
En iedereen weet dat alleen door vet eten je zwembandjes kan krijgen. Gelukkig kan je dat eraf trainen met plaatsgerichte vet verbrandings oefeningen zoals oblique crunches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |