ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:50 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar, hij klinkt altijd erg gepassioneerd als hij over muziek praat. Daarnaast kent behoorlijk wat toffe muziek en heeft in de loop van de jaren genoeg stof meegemaakt/verzameld om er een leuk verhaal bij te geven
Hij heeft een enorme platencollectie, veel muziekboeken en gaat alleen al naar Amerika om concerten en platenzaken af te struinen. Dus een liefhebber kun je hem wel noemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:50 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar, hij klinkt altijd erg gepassioneerd als hij over muziek praat. Daarnaast kent behoorlijk wat toffe muziek en heeft in de loop van de jaren genoeg stof meegemaakt/verzameld om er een leuk verhaal bij te geven
Geweldig nummerquote:
Leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef MyTiredFeet het volgende:
Johan Derksen bij Claudia op Vrijdag (vanaf 16:00).![]()
Een gedeelte van zijn platenkast....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Leuk
Hoeveel cd's zou die nou per jaar kopen?
Tering Hè een hele muur vol CD'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gedeelte van zijn platenkast....
[ afbeelding ]
Is denk nog niet bekend. Dit was het eerste wat ik er over las. Lijkt me echt de moeite waard te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Tering Hè een hele muur vol CD's![]()
Wanneer gaat zijn muziekprogramma van start op RTL 7?
Ik begin hier ineens heel goed te snappen waarom zoveel Claudia zo'n irritant wijf vindenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef MyTiredFeet het volgende:
Johan Derksen bij Claudia op Vrijdag (vanaf 16:00).
Als ik voor het eerst bij iemand thuis ben, kijk ik of ze een boeken-en-of-platenkast hebben. Dan kan ik ze plaatsen. Kan er dan ook uren in snuffelen.quote:
Hij is zeker een goeie interviewer. Ik lees zijn columns graag maar het is een middelmatige schrijver met een boeiende mening. Hij schrijft in zijn columns in de VI ook vaak over muziek. Daar ligt echt zijn hartstocht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:55 schreef belsen het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Die interviewserie rond voetballers was ook erg sterk en Derksen is een prima interviewer en een op en top muziekliefhebber. Dit kan best een mooi programma worden.
Hij heeft net zoveel verstand van de muziek die hij goed vindt als van voetbal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ai, Johan is weer een verkeerde deur binnengelopen, dan heb je zo weer een programma.
fixedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:23 schreef wielerman2 het volgende:
De muzieksmaak en wielersportliefde van Derksen kan ik waarderen. Al dat voetbal kan me gestolen worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |