quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef roos85 het volgende:
Screenshots app:Wat kijkt Rikki weer vrolijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:29 schreef Sway- het volgende:
Ik las net op nu.nl dat iemand een tattoo wil laten zetten van Ludo Sanders
quote:Man wil Ludo Sanders-tatoeage op zijn rug
Een fan van Ludo Sanders wil een tatoeage van het GTST-personage op zijn rug. Hij heeft Erik de Vogel, die Ludo speelt, gevraagd of hij mee wil naar een tattoo-artist, maar dat heeft de acteur vriendelijk geweigerd.
Zijn vrouw Caroline de Bruijn, die in de serie Ludo's vrouw Janine speelt, was net als haar man verbijsterd door het verzoek, zegt ze woensdag in het AD. "Erik vindt het een vreemd idee dat er iemand met zijn gezicht op de rug rondloopt. En, ikzelf vind het ook een tikkeltje macaber. Dus heb ik het hem dringend afgeraden."
De onbekende Nederlandse man schijnt zich volgens De Bruijn 'te spiegelen aan Ludo's karakter als stijlvolle, besluitvaardige, soms bikkelharde maar meestal rechtvaardige zakenman'.
Hij zou de tatoeage laten zetten in de nieuwe RTL5-realityreeks Tattoo Series, waarin vanaf 2 september Nederlandse tatoeageartiesten en hun klanten worden gevolgd. De Vogel moest model staan om te zorgen voor een zo treffend mogelijke gelijkenis.
De actrice weet niet of de man de tatoeage alsnog heeft laten zetten.
Haha, de een op z'n rug de ander op z'n been...quote:
Misschien is het dezelfde persoon? Beetje toevallig als er nu twee mensen zijn die allebei een tattoo van Ludo willen hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:58 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Haha, de een op z'n rug de ander op z'n been...
Helemaal hot blijkbaar
Wel lullig voor degene die hem al op z'n been heeft, nu de reactie van Caroline en Erik te lezen over degene die hem op z'n rug wil haha
Alleen dat muziekje van Ronald onder dat filmpje was de moeite waardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef Frey het volgende:
Of Joris Putman die een afscheidsfilmpje kreeg op de DVD.
In de laatste zin zeg ik ook. Dat hij genoeg te doen lijkt te hebben buiten gtst om! Maar ik vind het jammer dat hij dan dood zou moeten gaan. Omdat de familie Bouwhuis en dan met name Bianca al zoveel ellende gehad heeft vind ik het laatste anderhalve seizoen! En hij toch net vader is geworden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:06 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Iedereen gaat er ook weer meteen vanuit dat dit een faal van de schrijvers is. Wie weet houdt Louis Talpe het wel voor gezien.
Eerst moest hij al tijdelijk weg voor een musical, en duidelijk heeft hij nog meer aanbiedingen gekregen... Hij kiest er zelf ook voor de ene na de andere productie te willen doen.
Dus als hij dan wil vertrekken, en deze cliff komt voorbij, is het een hele logische keuze.
Hij was de laatste tijd íets interessanter, maar laten we nou niet doen alsof hij een ongekende bijdrage leverde dat ze hem op reis hadden moeten sturen in de hoop dat hij ooit z'n lang verwachtte terugkeer zou waarmaken.
Dat dus. Maar ja, wat verwacht je anders van Ridder Gottschalk en zijn hulpjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:23 schreef Frey het volgende:
Zelfs al zou Louis zelf hebben besloten eruit te gaan, dan nog blijft het falen van de schrijvers. Ze hadden anderhalf jaar om iets met het personage te doen, maar het eerste jaar hebben ze maar wat aan lopen modderen. Gemiste kans zo.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef roos85 het volgende:
Screenshots app:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik krijg weer een beetje hoopquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef Mammietje het volgende:
Vanaf het begin denk ik al dat het Nina is, of eigenlijk hoop ik dat omdat het de mooiste verhaallijnen op kan leveren. Na uitkomst van de spoilers deze week was die hoop eigenlijk teniet gedaan.
Maar nu ik de filmpjes in de app zie, krijg ik eigenlijk weer hoop; dit ligt er toch veel te dik bovenop dat Mike dan zal vallen? Zouden ze misschien toch een slim iemand op de spoilers hebben gezet om ons op een dwaalspoor te zetten en Nina alsnog als verrassing te laten kletteren???
Zoja; dan zit Maxime er vast als verrassende dader achter. Zij heeft de sprong bedacht en georganiseerd, in de app werd benadrukt dat Maxime haast had te vertrekken met het vliegtuigje ondanks dat Rick er nog niet was. Daarbij heeft Nina haar enkele keren behoorlijk gekwetst door te zeggen dat ze zelf geen moeder is EN dat wil ze wel graag worden, dus handig als Nola 'vrijkomt'. Leuke verhaallijn ook als Ludo (die van niks weet) samen met Maxime proberen Nola van Mike af te pakken. En hoe zullen Ludo en Maxime daarna tegenover elkaar staan? Misschien ook weer een opening tussen Janine en Ludo als hij erachter komt hoe zijn zus echt in elkaar zit?
Als Nina dus toch maar valt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:46 schreef Frey het volgende:
De eerste maandag inderdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Je speelt niet goed mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik blijf liever realistisch in dit gevalquote:Er is nog een klein sprankje hoop, maar ik ga maar niet van een geweldige plottwist uit.
![]()
Geen plottwist, maar gewoon logica:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik blijf liever realistisch in dit gevalEr is nog een klein sprankje hoop, maar ik ga maar niet van een geweldige plottwist uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, de combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen plottwist, maar gewoon logica:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, de combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.bol.com/nl/p/g(...)-9/1002004013389558/
Iemand nog nieuws over de box? Hij staat hier weer op reserveren, maar nog met de oude datum.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nope, maar ik ga zo even langs de Saturn, dus dan zie ik vanzelf welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:00 schreef Frey het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)-9/1002004013389558/
Iemand nog nieuws over de box? Hij staat hier weer op reserveren, maar nog met de oude datum.![]()
![]()
De troepen wachten je daar wel op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, maar ik ga zo even langs de Saturn, dus dan zie ik vanzelf wel
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: