Het is mij.. was toch een Robert-zin?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef PG18 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6558712/aa6014d6/het_is_mij_.html
Dan is het dus Gottschalk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het is mij.. was toch een Robert-zin?
Denk idd dat Rik emtioneel is omdat hij het van dichtbij gezien heeft en als Mike is gevallen dan voelt hij zich natuurlijk ook schuldig aangezien hij Mike heeft meegevraagd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nja, het lijkt me logisch dat hij vrij emotioneel is.. aangezien hij iemand dood heeft zien vallen.
Maar maandag probeert hij nog anderen tot steun te zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Denk idd dat Rik emtioneel is omdat hij het van dichtbij gezien heeft en als Mike is gevallen dan voelt hij zich natuurlijk ook schuldig aangezien hij Mike heeft meegevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de een komt de shock wat later dan bij anderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:38 schreef PG18 het volgende:
[..]
Maar maandag probeert hij nog anderen tot steun te zijn.
En dan moeten wij 2 dagen later nog weer Rik zelf zien die er nog eens kapot van is?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:38 schreef Fionaaaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef fotostarter het volgende:
Maar waarom gelooft Bianca dan niet in de onschuld van Ludo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef Fionaaaa het volgende:
[..]Wie weet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Proper maakt de ware afloop bekend.
Deze moet in de OP.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Proper maakt de ware afloop bekend.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nee, Mike! Godver. Na Ludo het beste personage... Het had Aysen of Nina moeten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |