Er schijnen nogal eens mensen een explosief op te hengelen, dus wees maar blijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 staven, een paperclip, een bierdop, 2 tegeltjes en iets van een koppelding ofzo, waren het resultaat
Ja en kluisjes, wapens, ed. Daarom wilden ze het proberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er schijnen nogal eens mensen een explosief op te hengelen, dus wees maar blij
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en kluisjes, wapens, ed. Daarom wilden ze het proberen
Blazen jonguhhhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er een stofwolk op de OP lag.
Aha ok.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:59 schreef Kally het volgende:
J. gestopt te zwaar, ga nu gewoon naar de sportschool, bijna dagelijks
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vindquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aha ok.
bijna dagelijks naar de sportschool? Wow, respect![]()
Ik zit nu al te bedenken wat ik na 30 Day Shred ga doen, want wil denk ik wel krachttraining blijven doen (en wil niet naar een sportschool whehe)... Bewegen (cardio dus) doe ik sowieso al meerdere keren per week, namelijk wandelen
Vooral veel Sapph bh'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
Deze vrouwen zijn niet blij met het faillissement van Marlies Dekkers
Ik heb ff wat tranen geloost![]()
![]()
Ik vind em ook fijn. roarrrrrrrr!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Die nieuwe van Katy Perry is best tof
Ah fake tattoo boyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Wenthworth Miller ein-de-lijk uit de kast gekomen (u weet wel, die van Prison Break)
Die is homo....weer eentje minder voor onze zijdequote:
ECHT?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Zeroku het volgende:
Ja, we hadden afgesproken het op dezelfde dag bekend te maken.
Iets met geboortedatum en dag en zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is dat trouwens met dat ik ga XX dagen naar <plaatsnaam>...?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]heb ook ontblote footages van je gezien :#
Is een ding tegen kanker, net als die hartjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is dat trouwens met dat ik ga XX dagen naar <plaatsnaam>...?
Ik geloofde het totdat er iemand zei naar Las vegas te gaan die NL nauwelijks uitkomtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Is een ding tegen kanker, net als die hartjes.
Als het nu nog geld op zou halen.
Jeeeejquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik ga weg, niks meer te doen, alles opgeruimd en afgesloten. #weekeennddd
...die voorbeeldenquote:8a. Heeft iemand u ZELF in de afgelopen 5 jaar wel eens aangevallen of mishandeld of daarmee gedreigd?
Denk bijv. aan slaan of schoppen, of het gebruik van een pistool, een mes, een stuk hout, een schaar of iets anders tegen u.
Let op: Het gaat hier alleen om uzelf, niet om iemand anders in uw huishouden!
Dat was net he? Het terugkijken waard of gewoon morgen proberen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. dat programma van Valerio is op zich leuk.. alleen moet een wat sneller type het presenteren.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen proberen. Nare kandidaten vandaag
Dat kijk ik terug, ik kijk nu Atlasquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit dat nieuwe programma van Barbie (oh nee, Samantha) te kijken... Vraag me alleen af.... "Waarom eigenlijk
?"
Is dat wat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kijk ik terug, ik kijk nu Atlas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |