Het probleem is dat je dat gewoon te laat merkt, maakt niet uit of ie dan drugs op heeft of nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef ledlamp het volgende:
Sneu of niet. Het is gewoon dom om oververhit te raken van het dansen omdat je aan de schmutz zit.
Inderdaad. Ik vind de Bravo totaal uit de toon vallen op Lowlands met een nare sfeer waar ik me vorig jaar en dit jaar ook totaal niet prettig voelde. Dance muziek is prima voor de nachtelijke uurtjes ( dus niet die eentonige troep uit de Bravo ). Hoop dat Lowlands dat drugsgebruik kan terugdringen op de een of andere manier...heb je toch totaal niet nodig daar op wat wiet of hasj na?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het ´s nachts in de Bravo ook altijd een beetje een nare bedoening. Maar aan de andere kant ben ik een paar x op Dour geweest, en daar zie je echt elke 5 minuten iemand afgevoerd worden, dus eigenlijk valt het drugsprobleem op Lowlands best mee!
Trieste reactie. Bij een avondje drinken en een pilletje poppen mag je niet verwachten nooit meer de zon op te zien komen.quote:
Nee compleet ongevaarlijk...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Trieste reactie. Bij een avondje drinken en een pilletje poppen mag je niet verwachten nooit meer de zon op te zien komen.
Bron: Telegraafquote:Dode Lowlands door xtc
De man die afgelopen weekend overleed na een bezoek aan muziekfestival Lowlands, blijkt te zijn gestorven aan de gevolgen van xtc-gebruik. Het slachtoffer, die in Amsterdam woonde en werkzaam was als advocaat, overleed aan oververhitting.
Dat bevestigen betrouwbare bronnen aan De Telegraaf. De festivalganger was eerst naar een ziekenhuis in Flevoland overgebracht en daarna naar een ziekenhuis in Amsterdam. In het ziekenhuis in Amsterdam is hij overleden.
Precies, alle gevallen van xtc gerelateerde doden hebben met oververhitting te maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Hij is dus overleden aan oververhitting (een bijverschijnsel, versterkt door overige factoren). Als je naar de LD50 kijkt (wordt geschat op 20/60 mg/kg) van MDMA kijkt dan moet je echt een heleboel pillen nemen, wil je kans lopen direct te sterven aan de xtc.
Veel van de media zijn een verlengstuk van onze overheid geworden en niet meer kritisch over wat nu eigenlijk een drug is. Als onze overheid bepaald heeft dat xtc op de hard drugs lijst staat nemen hun het voor waar aan en geven geen opinie meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:12 schreef xenobinol het volgende:
De media zou er eens een genuanceerd stuk aan moeten wagen i.p.v. xtc als een killer drug af te schilderen.
Dan is het natuurlijk de vraag of dat nou ligt aan de veel te drukke tent, of mensen die met een strakke bek op in zo'n tent gaan staan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:05 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Tent was veel te druk. Ik heb er in de Bravo elke nacht wel een paar out zien gaan die strak stonden. Ging over het algemeen wel goed, ze werden binnen een paar seconden op de schouder genomen en naar de EHBO gebracht.
Niet relevant want hij had xtc gebruikt, het duivelse pilletje waardoor het gemiddelde feestje verandert in 1 groot knuffelfestijn met dalende opbrengsten voor de belastingdienst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar ik zie niks over dat hij er ook coke en alcohol naast had gebruikt, wat ook het geval was. En dat hij en nierziekte had. Allemaal bevestigd door zijn vrienden/kennissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |