abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130280224
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:27 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik was laatst op het Tros! Muziekfeest op het plein toen ik twee jongens met enorme doppen rond zag lopen :{
Ze probeerden er tenminste nog wat van te maken :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_130280226
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je dat doet ipv bier drinken heb je in ieder geval geen last van die achterlijke bekerrapers.
Dit advies onthoudt ik voor volgend jaar. Wel opvallend trouwens ik heb geen bekerraper gezien zonder dreadlocks. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_130280229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Als jij 2 pillen van 220 mg MDMA achter je kiezen hebt, heb je echt geen behoefte aan meer hoor :') Dan mag je blij zijn dat je rechtop kan blijven staan :6
Welnee joh... kwestie van gewenning :P

Maar MDMA blijft natuurlijk link spul en indien je geen regelmatige gebruiker bent heb je ook een veel lagere dosering nodig dan er in die huidige pillen zit. Blijft natuurlijk wel overeind dat alle XTC gerelateerde doden te betreuren zijn door oververhitting en uitdroging. Wees dus verstandig, slik niet meer dat strikt noodzakelijk, drink voldoende en zorg dat je ook even kan afkoelen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_130280233
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef ohnikua het volgende:

[..]

????

Doe volgend jaar rond de Bravo en X-Ray s nachts maar eens een check. Gok dat minstens de helft aan de pillen zit.
Ik had het over thuis met een glas water. Ik weet het, ik liep er ook tussen. Als ik zag hoe wasted sommige waren verbaast het mij inderdaad dat dit het eerste ernstige geval is.
pi_130280237
Die Bravo zouden ze beter twee keer langer maken. Zodat er meer volk binnenkan en je er een ook stuk makkelijker uitkan. Als je daar een beetje in het midden wil staan heb je 10 minuten nodig om even water te gaan halen. Vrijdag was het er echt gestoord warm / druk.
Going to Mc Donalds for a salad is like going to a hooker for a hug
pi_130280249
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef ohnikua het volgende:

[..]

????

Doe volgend jaar rond de Bravo en X-Ray s nachts maar eens een check. Gok dat minstens de helft aan de pillen zit.
De helft? Volgens mij is dat een beetje conservatief ingeschat ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_130280291
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:29 schreef Flavio1984 het volgende:
Die Bravo zouden ze beter twee keer langer maken. Zodat er meer volk binnenkan en je er een ook stuk makkelijker uitkan. Als je daar een beetje in het midden wil staan heb je 10 minuten nodig om even water te gaan halen. Vrijdag was het er echt gestoord warm / druk.
Dit inderdaad, zoals die vroeger was, was dat stukken beter vind ik, toen kon je ook makkelijker aan de achterkant wat rustiger staan.
pi_130280294
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef ohnikua het volgende:
Een vriend van me kent hem. Combinatie van drugs, drank, overhitting/uitdroging in die fucking Bravo vrijdagnacht. Inderdaad pas overleden in Amsterdam zondag, zal daarom nu pas de media hebben bereikt.
Als dat zo is.

Darwin award...
pi_130280350
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:29 schreef Flavio1984 het volgende:
Vrijdag vond ik nog wel meevallen itt zaterdag, stond ik fijn met een elleboog tegen m'n keel aan en klemgedrukt en heb 10 minuten nodig gehad om 10 meter af te leggen naar de zijkant. Mag dus inderdaad een stuk groter, of beter nog dat ze de Alpha 's nachts opengooien ipv de Bravo. Stuk ruimer. :{
pi_130280453
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Welnee joh... kwestie van gewenning :P

Maar MDMA blijft natuurlijk link spul en indien je geen regelmatige gebruiker bent heb je ook een veel lagere dosering nodig dan er in die huidige pillen zit. Blijft natuurlijk wel overeind dat alle XTC gerelateerde doden te betreuren zijn door oververhitting en uitdroging. Wees dus verstandig, slik niet meer dat strikt noodzakelijk, drink voldoende en zorg dat je ook even kan afkoelen.
Voor jou misschien ja maar wie weet was deze jongen wel onervaren. Dat meisje in TIlburg was ook haar eerste keer met een veelste hoge dosering. Bij mij is het ook al een paar keer goed mis gegaan omdat ik te veel nam. Beeld dat zwart word, gehoor dat helemaal vervormd als een metaal-achtig geluid en mijn gezichtsveld waren allemaal ruitjes die heel snel open en dicht draaide

Zorg er iig voor dat je lichaam over voldoende koolhydraten beschikt op het moment van inslag want voordat je het weet lig je te schuimbekken op de grond
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_130280552
quote:
18s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vrijdag vond ik nog wel meevallen itt zaterdag, stond ik fijn met een elleboog tegen m'n keel aan en klemgedrukt en heb 10 minuten nodig gehad om 10 meter af te leggen naar de zijkant. Mag dus inderdaad een stuk groter, of beter nog dat ze de Alpha 's nachts opengooien ipv de Bravo. Stuk ruimer. :{
Ik ben er niet meer binnengeweest op zaterdag. Even langs de kant gestaan en ook wat in de X-ray gaan kijken. Ik was al voluit gegaan bij Maceo Plex de vorige avond, dus had ook een klein beetje minder fut :-)
Going to Mc Donalds for a salad is like going to a hooker for a hug
pi_130280589
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:31 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dit inderdaad, zoals die vroeger was, was dat stukken beter vind ik, toen kon je ook makkelijker aan de achterkant wat rustiger staan.
Ik vond de Bravo van voor 2011 ook beter, maar toen waren de Bravo-nachten ook wel minder populair dan nu. Maar een grotere tent voor de Bravo is wenselijk, ja. Bravo zou daarnaast ook van die voorvakken mogen hebben (om verdrukking tegen te gaan en mogelijkheid om er snel uit te kunnen in geval van nood). En misschien een kleine bar in de tent zelf, achterging tegen het doek aan ofzo.
pi_130280845
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:43 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik vond de Bravo van voor 2011 ook beter, maar toen waren de Bravo-nachten ook wel minder populair dan nu. Maar een grotere tent voor de Bravo is wenselijk, ja. Bravo zou daarnaast ook van die voorvakken mogen hebben (om verdrukking tegen te gaan en mogelijkheid om er snel uit te kunnen in geval van nood). En misschien een kleine bar in de tent zelf, achterging tegen het doek aan ofzo.
Een bar ín een tent werkt niet, dan blijft het druk of zelfs drukker doordat mensen blijven lopen (zich door het publiek wringen) en je ook nog eens mensen van de buiten de tent misschien naar binnen lokt voor alleen de bar?
Yeah bitch ! Magnets !
pi_130280895
Ik kom al jaren 's nachts niet meer in de Bravo. Kuttent is dat geworden in de nacht.
pi_130280929
idd, laat die barren maar buiten de tent :)

Goed eten van te voren is inderdaad belangrijk maar volgens mij hebben 99% van de drugs ongevallen te maken met hitte, te weinig drinken of een combinatie van die twee.. dus drink veel water (is tevens al een deel verkoeling) en zoek af en toe de frisse lucht op.
pi_130281031
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:43 schreef ohnikua het volgende:
Ik weet niet hoe de Bravo nu stond, maar als je er aan beide lange zijden uit zou kunnen, zou het al schelen. Dan zou de tent wel schuin of van het hek af geplaatst moeten worden. Wel beter voor doorstroming van mensen en lucht.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130281067
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de Bravo nu stond, maar als je er aan beide lange zijden uit zou kunnen, zou het al schelen. Dan zou de tent wel schuin of van het hek af geplaatst moeten worden. Wel beter voor doorstroming van mensen en lucht.
Kon ook, nog beter was om de achterkant ook open te doen want nu kwam iedereen van de zijkant en dat is nogal irritant.
pi_130281091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kon ook, nog beter was om de achterkant ook open te doen want nu kwam iedereen van de zijkant en dat is nogal irritant.
In ieder geval 's nachts ja.
pi_130283008
Wat heeft iedereen snel een mening klaar. Laat de officiële doodsoorzaak maar gewoon eerst eens vastgesteld worden.

Misschien had hij wel een hartafwijking waardoor ie is komen te overlijden. Het al per definitie aan de XTC en/of oververhitting toeschrijven is misschien aantrekkelijk, maar het hoeft niet zo te zijn.
pi_130283729
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat heeft iedereen snel een mening klaar. Laat de officiële doodsoorzaak maar gewoon eerst eens vastgesteld worden.

Misschien had hij wel een hartafwijking waardoor ie is komen te overlijden. Het al per definitie aan de XTC en/of oververhitting toeschrijven is misschien aantrekkelijk, maar het hoeft niet zo te zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef ohnikua het volgende:
Een vriend van me kent hem. Combinatie van drugs, drank, overhitting/uitdroging in die fucking Bravo vrijdagnacht. Inderdaad pas overleden in Amsterdam zondag, zal daarom nu pas de media hebben bereikt.
Verder stond er ook al ergens anders dat er xtc in zijn bloed was aangetroffen.
pi_130283867
Ik ken ook wat mensen die hem kenden en hij had inderdaad XTC geslikt in combinatie met alcohol en oververhitting. Het staat dan weer niet vast of het perse de XTC was.

Het is wel echt heel sneu. Hij was pas midden/eind twintig.
Illusion is the first of all pleasures
pi_130283933
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Missfortunate het volgende:
Ik ken ook wat mensen die hem kenden en hij had inderdaad XTC geslikt in combinatie met alcohol en oververhitting. Het staat dan weer niet vast of het perse de XTC was.

Het is wel echt heel sneu. Hij was pas midden/eind twintig.
Inderdaad erg sneu. De XTC opzich zal het niet zijn geweest lijkt me, helaas de combinatie lijkt me..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:28:53 #73
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_130283934
Sneu of niet. Het is gewoon dom om oververhit te raken van het dansen omdat je aan de schmutz zit.
pi_130284008
Ging hij rond het einde (~5ish) out, of daarvoor al ?

Het was vorig jaar trouwens veel warmer in de Bravo hoor :D
pi_130284121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

[..]

Verder stond er ook al ergens anders dat er xtc in zijn bloed was aangetroffen.
Dat er MDMA of een variant daarop in zijn bloed is aangetroffen hoeft niet te betekenen dat dit per definitie de doodsoorzaak is geweest. Dat moet sectie uitwijzen. Tot die tijd blijven het aannames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')