Dan had de film bij mij helemaal op #1 gekomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat had jij wel leuk gevonden?
johannes zal altijd geassocieerd worden met VI.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen spreken tegen de grote Hans van Breukelen, zonder mij hadden jullie nooit dat EK gewonnen in '88 dus niet zo bijdehand Johan.
Er zit trouwens een halve banaan in je snor. 1 april HA!
Wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simba heeft al een koter. Zag op rule34 dat hij zijn eigen dochter aan het neuken was. Wat een schokkend tafereel was dat.
koekoekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
johannes zal altijd geassocieerd worden met VI.
Maar hij kan dat ook heel goed nadoen denkt hij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
johannes zal altijd geassocieerd worden met VI.
Ik zeg toch ook niet: iedereen die scheel is moet het topic uit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen spreken tegen de grote Hans van Breukelen, zonder mij hadden jullie nooit dat EK gewonnen in '88 dus niet zo bijdehand Johan.
Er zit trouwens een halve banaan in je snor. 1 april HA!
google op rule 34 lion king, of op simba of kiara.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?![]()
Pics of is het echt te schokkend.
Weet ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hij kan dat ook heel goed nadoen denkt hij.
Wie niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hij kan dat ook heel goed nadoen denkt hij.
sinasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:31 schreef Elan het volgende:
GC / Nieuwe cola smaak?
Welke smaak denken jullie?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:31 schreef Elan het volgende:
GC / Nieuwe cola smaak?
Welke smaak denken jullie?
quote:
Leeuwenrape films zijn zeg maar echt jouw dingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had de film bij mij helemaal op #1 gekomen.
er is wel iemand op DA met fetish voor neukende leeuwen. Zo zag ik dat Scar Nala aan het vingeren was in zijn grot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeuwenrape films zijn zeg maar echt jouw ding
Er zijn echt artiesten die fucking mooi kunnen tekenen en dan verdoen ze het aan die leeuwen die aan het neuken zijnquote:
Volgens mijn gegevens bestaat Lion King 3 nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johannes, je moet nu trouwens de Lion King 3 kijken. Die halen deel 1 helemaal onderuit.
Sommige zijn wel zijn 'stijl' van tekenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Driekwart van de afbeeldingen op die site zijn dan ook door hem gemaakt.
Return Of Kopa is dat geen officiële sequel .quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens bestaat Lion King 3 niet
Zo heet hij in Nederland althans. In the USA gaat hij door het leven als The Lion King 1 1/2quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens bestaat Lion King 3 niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |