Blikje kosten hier iets van 0.65 p/s bij de Lidl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:20 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk Vanille, en dan bedoel ik niet die veel te dure blikjes die sommige winkels wel hebben.
Ja Freeway zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Blikje kosten hier iets van 0.65 p/s bij de Lidl.
Sinds wanneer verkoopt Lidl Coca Cola...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Blikje kosten hier iets van 0.65 p/s bij de Lidl.
Sixpence None The Richer <3quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel wat moet het anders zijn?
Vast met deze geniale reclame er bij.
In Duitsland heel populair: http://nl.wikipedia.org/wiki/Speziquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Met sinaasappelsmaak lijkt me wel wat
al heel langquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkoopt Lidl Coca Cola...
Lidl heeft een eigen colalijn (Freeway) en verkoopt in Nederland absoluut géén Coca Cola.quote:
Oke dan nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Lidl heeft een eigen colalijn (Freeway) en verkoopt in Nederland absoluut géén Coca Cola.
Pardon, verkeerde plaatjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "In Nederland" heb je niet begrepen?
Dat zal wel handig zijn in je boodschappenkarretje dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Pardon, verkeerde plaatje
[ afbeelding ]
leuke reclame, nu ga ik het ook drinken, maar als ik dan niet op mn bek gepakt zal worden klaag ik ze aanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel wat moet het anders zijn?
Vast met deze geniale reclame er bij.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal wel handig zijn in je boodschappenkarretje dan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Lidl heeft een eigen colalijn (Freeway) en verkoopt in Nederland absoluut géén Coca Cola.
Ja want die glazen zijn gemaakt van Coca Cola toch?quote:
Sla nou niet om je heen als een klein kind als je gewoon ongelijk hebt. De LIDL verkoopt Coca Cola producten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want die glazen zijn gemaakt van Coca Cola toch?
Je loopt een beetje met je eigen domheid te koop zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |