quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:59 schreef Worsteman het volgende:
Het zal toch wel gewoon naar cola smaken
Light is dan ook echt rotzooi ik denk dat aspartaam zijn beste tijd wel gehad heeft blijft een omstreden product.quote:Coca-Cola Life bevat dankzij een mix van suiker en stevia twee keer minder calorieën dan de traditionele variant (108 calorieën per 600 ml tegenover 250 calorieën) en zou dus dichter moeten aanleunen bij de ‘echte’ colasmaak.
scheutje drank erbij maar het sterker, mocht je dat willenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, binnenkort maar eens proberen, lijkt me wel lekker eigenlijk.
Van heb ik heb gehoord heeft Stevia een bittere nasmaak en krijg je een droge mond van, dus waarschijnlijk wordt dat ook geen succes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Light is dan ook echt rotzooi ik denk dat aspartaam zijn beste tijd wel gehad heeft blijft een omstreden product.
Ah, daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef blow... het volgende:
[..]
scheutje drank erbij maar het sterker, mocht je dat willen.
Als je bang bent voor calorieën kan je beter gewoon water drinken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:08 schreef Hicham. het volgende:
Stevia, maar helaas gemixt met gewone suiker.
Het gaat mij niet om de calorieën, maar het suiker opzicht.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je bang bent voor calorieën kan je beter gewoon water drinken.
ligt of rivella :p.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:12 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de calorieën, maar het suiker opzicht.
Voor diabeten was het een fanatische frisdrank geweest als het slechts alleen uit stevia gezoet wordt, maar helaas.
Wat is de doelgroep dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De meeste mensen associëren kussen niet met seks maar met liefde. Zeker de specifieke doelgroep in dit geval.
die wijven zijn nog lelijk ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat is de doelgroep dan?
Want ik ben best wel een Coca Cola junk, maar kan het niet aanzien als mensen elkaar vol op de bek nemen.
Vrouwen, overduidelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat is de doelgroep dan?
Want ik ben best wel een Coca Cola junk, maar kan het niet aanzien als mensen elkaar vol op de bek nemen.
cream sodááh bîtch.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Coca Cola drinken
Verhuis gelijk naar Amerika ofzo.
Ik denk dat voor lijnende vrouwen elke calorie teveel is. Dus die nemen toch wel de light versie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen, overduidelijk.
Mannen kiezen niet voor compromissen die nemen of geen suiker (Light, Zero) of zuipen gewoon cola omdat ze schijt hebben.
Suiker ook nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Aspartaam is niet gevaarlijk als je met mate blijft drinken.
wellicht een lekker net zo goed alternatief voor de regular versie. De suiker is denk ik voor de bittere nasmaak die rezania al beschreef.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:31 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Ik denk dat voor lijnende vrouwen elke calorie teveel is. Dus die nemen toch wel de light versie.
En voor diabeten heeft het ook geen zin omdat het een mix is met gewone suiker.
Stevia reageert niet op de bloedsuikergehalte dus het was beter geweest als het alleen uit stevia bestond. Jammer dat het dan toch gemixt wordt met gewone suiker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |