Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 3 november 2013 12:23 schreef sanger het volgende:
Omdat WA hhet niet deed heb ik hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar nu ben ik dus al mijn WA contacten kwijt...
Mijn vrouw heeft het overigens ook, en die heeft hem niet opnieuw geinstalleerd.
We zien dus alleen nog maar telefoonnummers, en in de lijst met WA contacten staat helemaal niemand meer. Ook toevoegen lukt niet.
Is dat onderdeel van de storing? Iemand de oplossing voor ons??
Komt vanzelf weer goed als storing voorbij is en je telefoon opnieuw startquote:Op zondag 3 november 2013 12:23 schreef sanger het volgende:
Omdat WA hhet niet deed heb ik hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar nu ben ik dus al mijn WA contacten kwijt...
Mijn vrouw heeft het overigens ook, en die heeft hem niet opnieuw geinstalleerd.
We zien dus alleen nog maar telefoonnummers, en in de lijst met WA contacten staat helemaal niemand meer. Ook toevoegen lukt niet.
Is dat onderdeel van de storing? Iemand de oplossing voor ons??
Ik denk het ja, als het hiet niet werkt dan maar niet, wordt vanzelf opgelost.quote:Op zondag 3 november 2013 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Paniekreactie omdat je een uurtje niet kunt whatsappen?
Omdat dit normaal gesproken wel werktquote:
nee niet eensquote:Op zondag 3 november 2013 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Paniekreactie omdat je een uurtje niet kunt whatsappen?
Echt nog nooit last van gehad. Maar ik heb dan ook geen Samsungquote:Op zondag 3 november 2013 13:15 schreef sanger het volgende:
[..]
nee niet eensMaar gebeurt wel vaker dat een app het niet meer doet, en opnieuw installeren werkt dan wel goed
Dat had ik dus ook. Niets gedaan en was vanzelf opgelostquote:Op zondag 3 november 2013 13:50 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een probleempje met Whatsapp. Nieuw contact aan mijn Androidtelefoon (Samsung S4 mini) toegevoegd en deze verscheen maar niet in Whatsapp. Whatsapp opnieuw geïnstalleerd en nu ben ik alle Whatsapp-contacten kwijt.
Zodra ik in Whatsapp op 'vernieuwen' klik in de contactenlijst, krijg ik telkens de melding dat ik het later opnieuw moet proberen en blijft de lijst dus leeg.
Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?
Ik ook niet, een Huaweiquote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt nog nooit last van gehad. Maar ik heb dan ook geen Samsung
Hoe lang heb je niks gedaan toen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Niets gedaan en was vanzelf opgelost
Hier inmiddels ook opgelost. Was even weg van wifi en dus verbinding, daarna deed het het weer.quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef sanger het volgende:
Sinds een uurtje zie ik weer namen staanProbleem begon vanmorgen rond een uur of 10.
Welke versie bedoel je nu dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef Droathoah het volgende:
Nou, de update is er. Ik vind het nog net niet.
Je moet naar 'Settings' -> 'General' -> 'Keyboard' -> 'Keyboards' -> 'Add New Keyboard' en dan selecteren: 'Emoji'.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb nu nieuwe iPhone, maar heb bij Whatsapp nog geen emoticons. Hoe krijg je die er bij?
[..]
/carequote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ben niet kapot van de nieuwe update. Wat heb je er bijvoorbeeld aan dat op de plaats van de Timestamp eerst even staat 'tap here for contact info'?
Ik vind het irritant.quote:
Oké.quote:
Waarom wil je dat dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef SixSixOne het volgende:
Ik wacht nog op een update voor Android toestellen, waarbij je de Last seen" status kan weg halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |