ik was te laten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk, iemand anders wil mn nieuwe topic wel openen. Ik hou niet van mobiel
Leuke vrouw?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik word versierd door een vrouw van 30. Help!
mwoah, matig. Als ze leuk was geweest had ik sp3cs nummer wel doorgegeven.quote:
Oh jammer...quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mwoah, matig. Als ze leuk was geweest had ik sp3cs nummer wel doorgegeven.
Hoe oud ben je ook al weer?quote:Sowieso wat te oud voor mij euj. De grens leg ik bij 25, 26 als ze heel leuk zijn
Noh...Hendig!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Toekito het volgende:
Peter lees je mee? Ik heb dorst en Takke ook.
nee ben maar even naar de bar gelopen. Volgende x bel ik even.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noh...Hendig!
En heb je een versnapering gekregen?
22quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh jammer...
[..]
Hoe oud ben je ook al weer?
jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
Is karina al weer onderweg naar huis?
huhquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel een auto-ongeluk
Psst, ga jij weer eens naar ONZ. Over mensen zonder leven gesproken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:39 schreef Cake-Man het volgende:
Dezen topic
Wat voor kneus ben je dan als je gaat sjoele ofzo![]()
Echt zo'n meet voor mensen zonder leven
aantal posts: 98.317 (gemiddeld 69 per dag)quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Psst, ga jij weer eens naar ONZ. Over mensen zonder leven gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:39 schreef Cake-Man het volgende:
Dezen topic
Wat voor kneus ben je dan als je gaat sjoele ofzo![]()
Echt zo'n meet voor mensen zonder leven
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:50 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
aantal posts: 98.317 (gemiddeld 69 per dag)
''Ik'' heb geen leven ?Jij snapt er echt helemaal niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee net alleen stukje van de door Takke gebakken vlaai wat opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toek
Vlaai al op?
* LompeHork nipt aan wijntje.
neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er ook een soort ONE HUNDRED AND EIGHTY?
Wat? je kan niet een maximum aantal punten halen? eentje overal in is 20 ipv 10 toch? En hoeveel kan je dan max gooien? 24 schijven dus 120?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
neemisschien moet jij de MC worden.
oh dacht dat je de roep bedoelde haha.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? je kan niet een maximum aantal punten halen? eentje overal in is 20 ipv 10 toch? En hoeveel kan je dan max gooien? 24 schijven dus 120?
Hoort er wel bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht dat je de roep bedoelde haha.
Ik slaap
Het werd wel weer een sightseeing-tour, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef sp3c het volgende:
ook weer thuis, mede mogelijk gemaakt door Paddy & Ferdo, moeilijker gemaakt door de gemeente den haag
Wij zijn nog wel wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:09 schreef Cat22 het volgende:
Vast niemand meer wakker maar voor de volledigheid even melden dat sectie Limburg ook weer thuis is.Was weer gezellig.
De andere sectie 'ver weg'. Inmiddels ook thuis, hoop ik?quote:
Bij mijn broer, maar dat scheelt maar een kilometer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De andere sectie 'ver weg'. Inmiddels ook thuis, hoop ik?
148 is het maximum, hoorde ik gisterenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? je kan niet een maximum aantal punten halen? eentje overal in is 20 ipv 10 toch? En hoeveel kan je dan max gooien? 24 schijven dus 120?
De enige FOK!-user die dat ooit gaat lukken is Greysquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
148 is het maximum, hoorde ik gisteren.
Timmmmm kwam ook al een heel eind met zijn 124 puntenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
De enige FOK!-user die dat ooit gaat lukken is Greys
dat was gelukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Timmmmm kwam ook al een heel eind met zijn 124 punten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:24 schreef RenRen- het volgende:
Overigens. Sjoelen is net als golven. De minste punten, ik win
Dan heb ik het ineens ook niet slecht gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:24 schreef RenRen- het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
En is er nog flink geschransd gisteravond????
ja vooral door mart en zeehontquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
En is er nog flink gesjanst gisteravond????
zeehont zou wat beter dr best moeten doen.... lijkt wel veel op een meisjequote:
Op de bittergarnituur, de spareribs en de dame blanchequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
op wie heb je je zinnen gezet mart?
Dit had in minstens drie seperate posts gekund. Gemiste kansquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
en ik moet die andere foto hebben met timmmmmmm zn zonnebril
that's right
met timmmmmmm zijn zonnebril
get it timmm??
jouw zonnebril
haha
slapen
pfff na de spareribs zit ik al vol.... hoe krijg je t op???quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de bittergarnituur, de spareribs en de dame blanche.
Goed kauwenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pfff na de spareribs zit ik al vol.... hoe krijg je t op???
ja maar dat doe ik wel? En nog krijg ik t niet allemaal weg...quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeehont zou wat beter dr best moeten doen.... lijkt wel veel op een meisje
je hapt idd geregeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik wel? En nog krijg ik t niet allemaal weg...
Ik was weer trots op jequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:24 schreef RenRen- het volgende:
Zie dm, die zet je er zelf maar op. Hij is wel tof, met je duckfacequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
en ik moet die andere foto hebben met timmmmmmm zn zonnebril
Hey, Peter gaf die bak aan mij. Ik wilde nog met Hork en zijn vrouw delen, maar die hadden al genoeg aan hun eigen bakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hapt idd geregeld.
Maar Mart jij was egoistisch met je patat
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaja vooral dat woordje erachter.. heel lief van je...
andersom was t net zo gegaan hoor mart, je hoeft je eigen niet te verdedigen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, Peter gaf die bak aan mij. Ik wilde nog met Hork en zijn vrouw delen, maar die hadden al genoeg aan hun eigen bak.
Toek had ook zijn eigen bak hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
andersom was t net zo gegaan hoor mart, je hoeft je eigen niet te verdedigen!
Hij gooide te lomp met de sjoelstenen, die Hork!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hork niet kan sjoelen.
was ik ook wel vanuit gegaan... over t algemeen komt ie niks te kort... ( op btje vrouwenliefde na dan)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek had ook zijn eigen bak hoor.
Heb je ook altijd prijs.... de troostprijs! Daar ging ik trouwens eerst vanuit ...ahum...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:24 schreef RenRen- het volgende:
Met een klant van daar zeker. Hoe laat stond hij er ook alweer de volgende keer?quote:
Hij was moe. Ik heb medelijden met hem....half vijf weer opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit had in minstens drie seperate posts gekund. Gemiste kans
Magnetron of stomen he, niet bakken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga zo denk ik maar lunchen met nasi. Nomnomnomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |