Cool. Zit nu op de website. Dacht dat ik m voor 30 dollar mee kon pikken. Kost ie gewoon 40 euro hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef Denzo het volgende:
[..]
De game is gewoon in de eerste plaats voor de pc ontwikkeld, dus jaEn wij zitten inderdaad op Odin
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef Holyme het volgende:
Bij Bol issie 30,-, misschien even verder kijken dan?
Ik zit nu op Phoenix (of nou ja, als de servers 't doen tenminste), toen ik begon was Odin vol helaas.
Uiteraard. Niet dat het echt nodig is, ik heb namelijk helemaal geen spamfilter aanstaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Holyme het volgende:
Waarschijnlijk compleet overbodig om te vragen, maar je hebt ook je spamfolder bekeken?
Dan heb je de North-America versie gekocht toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Denzo het volgende:
Op de site van Square-Enix zelf kost hij ¤25, daar heb ik hem ge-preordered. Alleen heb ik dus geen codes binnen gekregen
Nee, er is ook gewoon een europese Square-Enix winkel hoor: https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan heb je de North-America versie gekocht toch?
Ik las inderdaad verkeerd. ¤40 euro was de collectors edition. Heb de normale nu gekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:52 schreef Denzo het volgende:
[..]
Nee, er is ook gewoon een europese Square-Enix winkel hoor: https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/
Geen code ontvangen : \. In al mijn games die ik digitaal gekocht heb, nog nooit zoveel verwarring en rompslomp meegemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:32 schreef D-vide het volgende:
Pff, die errors rijzen echt de pan uit.
Had dat van 't weekend ook 'n paar keer, leek bij mij wel alsof de hele game opnieuw opstarten hielp, als ik vanaf char selection screen bleef proberen, bleef ie dat aangeven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef MrDrako het volgende:
Krijg al 2 dagen niks dan this world is currently full, SE zuigt ballen.
Noh! Dat wist ik heul niet, misschien toch maar white mage gaan ipv scholar danquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:06 schreef D-vide het volgende:
White mage! En ik heb een eenhoorn. EEN FUCKING EENHOORN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik denk dat het verschil is dat je als CNJ in beta de main story missies gedaan hebt en die nu denkt te missen, terwijl je die deze keer op je ARC gedaan hebtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Holyme het volgende:
Snap er even weinig meer van, ben ARC als eerste gaan lvlen, tussendoor CNJ opgepakt. Ben ik lvl12 CNJ in Gridania, en er zijn gewoon geen quests meer? Alleen levequests, terwijl ik CNJ op beta heb gespeeld en weet gewoon wat ik mis, alleen kan nergens q's krijgen* Holyme nog maar een rondje gaat rennen op zoek naar quests
Ja dat had ik inderdaad ook al bedacht, maar volgens sommigen ingame zou ik makkelijk nog 'n paar lvls met quests moeten kunnen halen. En stond er best wel van te kijken hoeveel quests ik niet kreeg nu. Maar het zal dat wel zijn dan idd, thanksquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:54 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil is dat je als CNJ in beta de main story missies gedaan hebt en die nu denkt te missen, terwijl je die deze keer op je ARC gedaan hebt
Mij, Lana Thryven is de naam.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:54 schreef Helgen het volgende:
Als het goed is kan ik over een half uurtje beginnen. Ik zal, als dat kan, een char aanmaken op Odin. Wie mag ik in de loop van de dagen bereiken om de ls te joinen?
Ja hoor, heb zelf alleen FF op de PS2 gespeeld, dus da's ook alweer lang geleden ondertussen en heb 't nu ook weer opgepaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb nog nooit FF gespeeld, eigenlijk altijd wel willen proberen maar nooit aan toegekomen. Is het te laat om nog mee te beginnen of zou ik bij FF14 in kunnen stappen?
Ik ben Caela Asur, dan weet je dat als ik je binnenkort whisper.quote:
Ik heb hem wel gekocht, maar nog niks mee gedaan aangezien ik al de FFXIV 1.0 CE heb en dus gewoon op de PC kan spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef theguyver het volgende:
iemand hier die een PS3 versie heeft, wil zelf deze game er voor aanschaffen maar weet niet of het beetje soepeltjes werkt op de PS3 ... was net te laat voor aanmelden voor de beta,
ik heb niet zo'n super pc maar wel ps3 dus vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef mogsy het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gekocht, maar nog niks mee gedaan aangezien ik al de FFXIV 1.0 CE heb en dus gewoon op de PC kan spelen.
Ik ben zelf ook wel benieuwd of het een beetje werkt op de PS3
Wat wil je voor de rest weten, specifiek over de ps3 versie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n super pc maar wel ps3 dus vandaar
Ik wil nog wel wat weten of het een beetje soepel loopt. Last van framedrops e.d. bij drukte?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil je voor de rest weten, specifiek over de ps3 versie?
of het een beetje soepel werkt qua besturing en zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil je voor de rest weten, specifiek over de ps3 versie?
Wat zou dan de beste manier zijn om te beginnen? Ik vind het nogal vaag icm met die oude versie allemaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:00 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja hoor, heb zelf alleen FF op de PS2 gespeeld, dus da's ook alweer lang geleden ondertussen en heb 't nu ook weer opgepaktZe staan los van elkaar, tis dus niet een hele lange serie waar je dan ineens in valt, al zijn er wel wat dingetjes die in elke FF terug komen (zoals moogles, kupo!).
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
of het een beetje soepel werkt qua besturing en zo.
controller is heel wat anders als een toetsenbord en muis.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef Pheno het volgende:
Ik speel met PS3, alleen in grote chaos is het duidelijk een nadeel tov pc, al moet ik zeggen dat ze sinds de laatste keer nog een selectiefiltertje extra hebben toegevoegd (dus alleen vijanden selecteren in het scherm).
Ik heb nog geen framedrops meegemaakt, alleen ik heb geen vergelijkingsmateriaal , ik heb namelijk geen pcquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik wil nog wel wat weten of het een beetje soepel loopt. Last van framedrops e.d. bij drukte?
Ik heb de CE 1.0 voor de PC, maar twijfel over het aanschaffen van de PS3 versie. Ook met het oog op een PS4 versie... keuzes, keuzes...
quote:
Zie je vanavond dan! Sluit je aan bij de Einherjar zou ik zeggen. Leukste FC ooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef mogsy het volgende:
![]()
Mogsy Gilsworth op de Odin server. Voorlopig in ieder geval elke avond op de server wanneer ik mag inloggen van SE![]()
[ afbeelding ]
http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/2255520/
lv23 Arcanist
Mochten er nog andere hier op Odin zitten, stuur maar een friend request dan wel een /tell ofzo
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef D-vide het volgende:
[..]
Zie je vanavond dan! Sluit je aan bij de Einherjar zou ik zeggen. Leukste FC ooit.
OT: Ik ga best aardig. Net lvl 39 geworden. Vanavond lvl 40 dan maar gok ik. Overigens, die lvl 38 dungeon tussen de mieren is echt keihard. Vechten tegen die chimera heeft me nog nooit zover op het puntje van mijn stoel gekregen.
http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/1681476/
Goldsmithing guild? Lijkt me dat je skeletten moet gaan in elkaar beuken als je het wilt farmen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef Timmie85 het volgende:
Gisteren eindelijk maar eens even gespeeld.
Damn wat is dat targetten met de controller brak gedaan zeg. Ben uit pure ellende maar weer teruggegaan naar muis en toetsenbord. Leuk experimentje, en rondlopen gaat wel aardig, maar ik geef toch de voorkeur maar aan muis en toetsenbord, want in een beetje drukke battle iets targetten werkt echt verschrikkelijk slecht met de gamepad.
Waar kan ik bone chips vinden tegenwoordig? Vroeger werd je doodgegooit met die dingen, gisteren kon ik er gewoon geen vinden.
Nee, maat van me had hem nodig om animal fat te maken of zoiets, zodat hij uiteindelijk een sledgehammer kon maken, waarmee hij kon minen of zo, zodat hij uiteindelijk een armor voor me kon craften.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef mogsy het volgende:
[..]
Goldsmithing guild? Lijkt me dat je skeletten moet gaan in elkaar beuken als je het wilt farmen.
Ik vind de controller persoonlijk wel fijn werken, ik gebruik zelf een xbox controller voor de pc versie.
Bonechips kun je volgens mij vinden in Tanalan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef Timmie85 het volgende:
Waar kan ik bone chips vinden tegenwoordig? Vroeger werd je doodgegooit met die dingen, gisteren kon ik er gewoon geen vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |