Cool. Zit nu op de website. Dacht dat ik m voor 30 dollar mee kon pikken. Kost ie gewoon 40 euro hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef Denzo het volgende:
[..]
De game is gewoon in de eerste plaats voor de pc ontwikkeld, dus jaEn wij zitten inderdaad op Odin
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef Holyme het volgende:
Bij Bol issie 30,-, misschien even verder kijken dan?
Ik zit nu op Phoenix (of nou ja, als de servers 't doen tenminste), toen ik begon was Odin vol helaas.
Uiteraard. Niet dat het echt nodig is, ik heb namelijk helemaal geen spamfilter aanstaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Holyme het volgende:
Waarschijnlijk compleet overbodig om te vragen, maar je hebt ook je spamfolder bekeken?
Dan heb je de North-America versie gekocht toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Denzo het volgende:
Op de site van Square-Enix zelf kost hij ¤25, daar heb ik hem ge-preordered. Alleen heb ik dus geen codes binnen gekregen
Nee, er is ook gewoon een europese Square-Enix winkel hoor: https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan heb je de North-America versie gekocht toch?
Ik las inderdaad verkeerd. ¤40 euro was de collectors edition. Heb de normale nu gekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:52 schreef Denzo het volgende:
[..]
Nee, er is ook gewoon een europese Square-Enix winkel hoor: https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/
Geen code ontvangen : \. In al mijn games die ik digitaal gekocht heb, nog nooit zoveel verwarring en rompslomp meegemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:32 schreef D-vide het volgende:
Pff, die errors rijzen echt de pan uit.
Had dat van 't weekend ook 'n paar keer, leek bij mij wel alsof de hele game opnieuw opstarten hielp, als ik vanaf char selection screen bleef proberen, bleef ie dat aangeven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef MrDrako het volgende:
Krijg al 2 dagen niks dan this world is currently full, SE zuigt ballen.
Noh! Dat wist ik heul niet, misschien toch maar white mage gaan ipv scholar danquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:06 schreef D-vide het volgende:
White mage! En ik heb een eenhoorn. EEN FUCKING EENHOORN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik denk dat het verschil is dat je als CNJ in beta de main story missies gedaan hebt en die nu denkt te missen, terwijl je die deze keer op je ARC gedaan hebtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Holyme het volgende:
Snap er even weinig meer van, ben ARC als eerste gaan lvlen, tussendoor CNJ opgepakt. Ben ik lvl12 CNJ in Gridania, en er zijn gewoon geen quests meer? Alleen levequests, terwijl ik CNJ op beta heb gespeeld en weet gewoon wat ik mis, alleen kan nergens q's krijgen* Holyme nog maar een rondje gaat rennen op zoek naar quests
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |