abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130387411
Ik heb 3 keer Duits in de chat gezien, waarbij 2 van de keren gevraagd werd of het in het Engels gezegd kon worden (en daarbij het ook gedaan werd). Valt dus zeker mee zoals D-vide al zegt :).

Grootste voordeel, er zijn geen grote communities die naar Odin gaan, zoals Reddit of 4chan. Zorgt voor stukken minder gespam en geflame.
pi_130387737
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Neuh, dat is de grap aan die game, je kan redelijk gemakkelijk allerlei paden tegelijkertijd bewandelen.

Ik had elke combat skill tot level 10 getrained op archery na, in de eerste maand, om zo een idee te krijgen wat er te doen viel. Leverde ook een leuke greep aan skills op die je kon gebruiken. :)
Mm, weet ik, maar dacht dat het verstandig was gewoon eest 2 classes te doen zodat je een job hebt, maar wat jij hebt gedaan klinkt ook wel goed eigenlijk :)
pi_130387779
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef D-vide het volgende:
Zodra je jouw eerste klasse op lvl 10 hebt en je doorloopt de quest ervan, kun je jezelf bij elke genootschap aansluiten. Vanaf de main quest rond lvl 15 kun je ook nog eens naar alle grote steden gaan, dus je hoeft alleen een klasse tot lvl 15 te doen alvorens je een nieuwe klasse pakt. Ik zou om te beginnen ARC aanbevelen omdat daar iets meer actie in zit, maar dat is verder je eigen keuze.
Had in p3 een CNJ tot mid 20 ofzo, ARC even getest in p4, die leek me wel wat boeiender om mee te beginnen idd. Thanks voor de tip :)
pi_130388838
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef Holyme het volgende:

[..]

Mm, weet ik, maar dacht dat het verstandig was gewoon eest 2 classes te doen zodat je een job hebt, maar wat jij hebt gedaan klinkt ook wel goed eigenlijk :)
Grootste nadeel is wel dat je 8x hetzelfde gebiedje afwerkt of zo. ;) Al word je naar verhouding wel steeds sterker en gaat het steeds iets sneller. Dus toen ik op de laatste 2 classes zat ben ik maar gewoon het avontuur op gaan zoeken. :P Tot ik ergens dood ging in een grot vol met kikkers. :')
pi_130399915
Ik wil beginnen met een arcanist en opwerken naar scholar. Ik speelde in phase 3 met conjurer en daardoor ken ik nu de beginquestline al een beetje. Dus nu wil ik een ander begin zien en ga ik arcanist proberen. Je kan toch ook meerdere jobs hebben? Mijn idee is:

lvl 15 arcanist, lvl 10 conjurer en lvl 5 archer en thaumaturge
lvl 25 arcanist, lvl 15 conjurer, lvl 10 archer/thaumaturge
lvl 30 arcanist, lvl 20 conjurer, lvl 15 archer/thaumaturge

als ik dat doe heb ik op lvl 30 dus een scholar unlocked én de summoner. En als ik even doortrain kan ik misschien nog bard en white mage worden. Dan ben ik voornamelijk een hulpclass. Ik vond healen in phase 3 trouwens wel leuk en dit lijkt me al genoeg om mee te beginnen :)

Ik heb trouwens na 2,5 dag nog geen reactie gehad op mijn vraag die ik aan square stelde ivm mijn account. Ziet er naar uit dat ik jullie pas woensdagochtend zal komen versterken.
pi_130409635
Edit, nevermind, al gevonden :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:21:38 #32
202647 Denzo
Gamedesignert
pi_130415199
Kan nog steeds geen early access spelen omdat Square Enix geen bevestiging of keys heeft gemailed :') De support zal ook wel niet beschikbaar zijn in het weekend. Dat wordt pas dinsdag spelen dus :')
pi_130417821
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:21 schreef Denzo het volgende:
Kan nog steeds geen early access spelen omdat Square Enix geen bevestiging of keys heeft gemailed :') De support zal ook wel niet beschikbaar zijn in het weekend. Dat wordt pas dinsdag spelen dus :')
Da's ook minder dan -O- if it helps any, alle EU/NA realms zijn down op het moment :P
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:13:42 #34
202647 Denzo
Gamedesignert
pi_130417868
Dat scheelt dan weer. Hopelijk krijgen de mensen niet een al te grote voorsprong op mij :P Al scheelt het dat ik op level 20 mag beginnen :P
pi_130418271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Holyme het volgende:

[..]

Da's ook minder dan -O- if it helps any, alle EU/NA realms zijn down op het moment :P
Het bericht zegt dat het 3 uur gaat duren...

Nu nog 2,5 uur dus. Ik hoop niet dat mijn Char. data van de afgelopen zes uur wordt verwijderd.

Wat is jouw accountnaam btw?
Kitase: "You're a good gamer!"
pi_130418350
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:32 schreef D-vide het volgende:

[..]

Het bericht zegt dat het 3 uur gaat duren...

Nu nog 2,5 uur dus. Ik hoop niet dat mijn Char. data van de afgelopen zes uur wordt verwijderd.

Wat is jouw accountnaam btw?
Waarom zou je data verwijderd worden?
pi_130429175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:35 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Waarom zou je data verwijderd worden?
Ze zeiden dat de character data niet verloren zou gaan TENZIJ er een gamebreaking bug was gevonden. Aangezien de server er 2 uur uit lagen, had het misschien kunnen gebeuren.

Ik had het gelukkig mis.

Ze zijn wel erg aan het klooien met de server zeg.
pi_130431412
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:04 schreef D-vide het volgende:

[..]

Ze zeiden dat de character data niet verloren zou gaan TENZIJ er een gamebreaking bug was gevonden. Aangezien de server er 2 uur uit lagen, had het misschien kunnen gebeuren.

Ik had het gelukkig mis.

Ze zijn wel erg aan het klooien met de server zeg.
Aha, op die fiets! Hebben ze dat specifiek benoemd bij de aankondiging van deze maintenance dan? Ik wist niet eens dat zoiets zou kunnen gebeuren, vraag me ook af hoe groot die kans is? Voor zover ik weet is het bij WoW bijvoorbeeld nog nooit gebeurd, niet toen ik speelde iig.

En die maintenance, tsja. Ik vind het natuurlijk ook jammer, en vanmiddag ook best wel een beetje vervelend, maar ik had niet anders verwacht. Sommige WoW-patches waren erger dan dit, ze doen het nog best netjes imho :)

Morgen weer verder, nu al zin in :D Ik vind het tot nu toe echt awesome O+
pi_130432033
Kan iemand mij meer vertellen over PvE in deze game?

Dat is het enige wat mij trekt aan een MMO.
pi_130435060
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:41 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over PvE in deze game?

Dat is het enige wat mij trekt aan een MMO.
Er is bijna alleen maar PvE :p

Verschillende manieren om te levelen (quests, fates, dungeons, guildleve's, grand company leve's, etc). Hoe het endgame is weet ik niet, ik ben nog steeds level 20 omdat ik gisteren laat terug kwam en maar even met Blacksmithing verder ben gegaan :P
pi_130436237
Bah, kan niet inloggen omdat de server vol is. Wordt niet eens in een queue geplaatst, maar krijg de melding dat ik het later nog eens moet proberen :(
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:39:09 #42
202647 Denzo
Gamedesignert
pi_130445631
Vandaag een automatisch mailtje gehad van de Square Enix support, hopelijk morgen antwoord. Die early access loop ik nu nogal flink mis. Hopelijk krijg ik wel mijn pre-order bonussen nog. Zo te lezen loop ik gelukkig niet heel veel mis met die early access.
pi_130446352
Het is geen vlekkeloze start, maar niet de slechtste in MMORPG geschiedenis. Over een weekje loopt alles wel stabiel.
pi_130450160
Ik zou een moogle cap moeten hebben en nog wawt, maar ik heb niets in mijn inventory? Nou ja, tussen de server maintenance door level 10 geworden. Ik heb nu nog een aardig grind gevoel, maar misschien gaat dat nog beter worden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130450427
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zou een moogle cap moeten hebben en nog wawt, maar ik heb niets in mijn inventory? Nou ja, tussen de server maintenance door level 10 geworden. Ik heb nu nog een aardig grind gevoel, maar misschien gaat dat nog beter worden.
Komt pas de 27ste in je mail, heb ik begrepen. Servers nu weer down, was net een paar laatste quests aan het doen om een chocobo op te halen zodat gathering vlugger gaat
pi_130450473
Ja, ze liggen weer plat, handig zo'n early access en dan niet 's nachts de boel onderhouden :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130450576
Mijn Conjurer was bijna lvl 26 toen de duty finder server weer kuren begon te krijgen. :P
Nu de maintenance maar weer afwachten en kijken of we met 1,5 uur weer kunnen inloggen.

Buiten de maintenance om heb ik eigenlijk nog weinig te klagen gehad.
pi_130451708
Servers zijn weer up.
pi_130453586
Als ik zomenteen thuis ben ga ik het aanschaffen. Zitten jullie op de server Odin?

Hij is dus ook uit op de consoles. Is de game dan wel getuned voor de PC ?

[ Bericht 34% gewijzigd door Santello op 25-08-2013 19:57:45 ]
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:07:17 #50
202647 Denzo
Gamedesignert
pi_130454344
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:43 schreef Santello het volgende:
Als ik zomenteen thuis ben ga ik het aanschaffen. Zitten jullie op de server Odin?

Hij is dus ook uit op de consoles. Is de game dan wel getuned voor de PC ?
De game is gewoon in de eerste plaats voor de pc ontwikkeld, dus ja :) En wij zitten inderdaad op Odin :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')