Mm, weet ik, maar dacht dat het verstandig was gewoon eest 2 classes te doen zodat je een job hebt, maar wat jij hebt gedaan klinkt ook wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Neuh, dat is de grap aan die game, je kan redelijk gemakkelijk allerlei paden tegelijkertijd bewandelen.
Ik had elke combat skill tot level 10 getrained op archery na, in de eerste maand, om zo een idee te krijgen wat er te doen viel. Leverde ook een leuke greep aan skills op die je kon gebruiken.
Had in p3 een CNJ tot mid 20 ofzo, ARC even getest in p4, die leek me wel wat boeiender om mee te beginnen idd. Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef D-vide het volgende:
Zodra je jouw eerste klasse op lvl 10 hebt en je doorloopt de quest ervan, kun je jezelf bij elke genootschap aansluiten. Vanaf de main quest rond lvl 15 kun je ook nog eens naar alle grote steden gaan, dus je hoeft alleen een klasse tot lvl 15 te doen alvorens je een nieuwe klasse pakt. Ik zou om te beginnen ARC aanbevelen omdat daar iets meer actie in zit, maar dat is verder je eigen keuze.
Grootste nadeel is wel dat je 8x hetzelfde gebiedje afwerkt of zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mm, weet ik, maar dacht dat het verstandig was gewoon eest 2 classes te doen zodat je een job hebt, maar wat jij hebt gedaan klinkt ook wel goed eigenlijk
Da's ook minder danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:21 schreef Denzo het volgende:
Kan nog steeds geen early access spelen omdat Square Enix geen bevestiging of keys heeft gemailedDe support zal ook wel niet beschikbaar zijn in het weekend. Dat wordt pas dinsdag spelen dus
Het bericht zegt dat het 3 uur gaat duren...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Holyme het volgende:
[..]
Da's ook minder danif it helps any, alle EU/NA realms zijn down op het moment
Waarom zou je data verwijderd worden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:32 schreef D-vide het volgende:
[..]
Het bericht zegt dat het 3 uur gaat duren...
Nu nog 2,5 uur dus. Ik hoop niet dat mijn Char. data van de afgelopen zes uur wordt verwijderd.
Wat is jouw accountnaam btw?
Ze zeiden dat de character data niet verloren zou gaan TENZIJ er een gamebreaking bug was gevonden. Aangezien de server er 2 uur uit lagen, had het misschien kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:35 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Waarom zou je data verwijderd worden?
Aha, op die fiets! Hebben ze dat specifiek benoemd bij de aankondiging van deze maintenance dan? Ik wist niet eens dat zoiets zou kunnen gebeuren, vraag me ook af hoe groot die kans is? Voor zover ik weet is het bij WoW bijvoorbeeld nog nooit gebeurd, niet toen ik speelde iig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:04 schreef D-vide het volgende:
[..]
Ze zeiden dat de character data niet verloren zou gaan TENZIJ er een gamebreaking bug was gevonden. Aangezien de server er 2 uur uit lagen, had het misschien kunnen gebeuren.
Ik had het gelukkig mis.
Ze zijn wel erg aan het klooien met de server zeg.
Er is bijna alleen maar PvE :pquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:41 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over PvE in deze game?
Dat is het enige wat mij trekt aan een MMO.
Komt pas de 27ste in je mail, heb ik begrepen. Servers nu weer down, was net een paar laatste quests aan het doen om een chocobo op te halen zodat gathering vlugger gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zou een moogle cap moeten hebben en nog wawt, maar ik heb niets in mijn inventory? Nou ja, tussen de server maintenance door level 10 geworden. Ik heb nu nog een aardig grind gevoel, maar misschien gaat dat nog beter worden.
De game is gewoon in de eerste plaats voor de pc ontwikkeld, dus jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:43 schreef Santello het volgende:
Als ik zomenteen thuis ben ga ik het aanschaffen. Zitten jullie op de server Odin?
Hij is dus ook uit op de consoles. Is de game dan wel getuned voor de PC ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |