abonnement Unibet Coolblue
pi_130238547
En haar moeder staat erbij en kijkt ernaar. Ik heb meelij met het kind.

En inderdaad, zwangerschapstest!

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 15:17:59 ]
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:18:32 #77
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130238589
Doe de test en hope for the best
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130238615
quote:
ze kunnen zoeken wat ze willen, als moeder zegt dat ze het niet weet, gaat de gemeente echt geen vaderschapstests doen bij elke man in de stad...
Bovendien, als ze geen uitkering heeft, maakt t ze al helemaal geen reet uit.
compact en kleverig.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:19:59 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130238631
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Jasspero het volgende:

[..]

Tnx, door jouw reactie voel me alweer een stuk kalmer. :)
Dus jij zit nu op de fiets naar de Kruidvat om zo'n test te halen?
Laat je ons dadelijk ook even de uitslag weten?
KuikenGuppy
pi_130238655
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Jawel, maar vind dit in dezen heel bijzonder.
Hm, dat vind ik juist niet. Als hij gewoon meewerkt en het kind is niet van hem dan is er niets aan de hand.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:21:12 #81
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_130238681
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Welk bewijs heeft de gemeente dan?
In dat specifieke geval: De moeder van het kind zegt wie de vader is. De vader verweert zich daar vervolgens niet tegen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:25:13 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130238800
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Welk bewijs heeft de gemeente dan?
Het is geen strafzaak. Hij heeft in de civiele zaak het punt niet betwist. Eiser zegt X, X is redelijk en beargumenteerd, niemand zegt Y, dan wordt het X.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:28:49 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130238908
Ik zou toch maar even gaan oefenen op wel presteren met condoom want er lopen genoeg gekke vrouwen rond met rammelende eierstokken en een steekje los wat dat betreft dat je die teugels niet uit handen wil geven. Een bekende van mij wordt nu voor de 3de keer vader van een andere vrouw en elke keer zeiden ze dat ze aan de pil waren. Zo sterk is zijn zaad nou ook weer niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_130238927
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dus jij zit nu op de fiets naar de Kruidvat om zo'n test te halen?
Laat je ons dadelijk ook even de uitslag weten?
Natuurlijk.

Ik ben wel verrast door de grote hoeveelheid reacties.

Ik wil natuurlijk nog geen kind, maar ik ben wel 24 jaar nu. Wanneer het kind op de wereld is gepoept ben ik 25. Is in principe een hele mooie leeftijd om papa te spelen. Ik heb een borertje die 18 jaar jonger is en ik vond het prachtig hem te zien opgroeien tot het bijdehandje dat hij nu is.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:29:55 #85
381517 Zapata
held op sokken
pi_130238945
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef jogy het volgende:
Ik zou toch maar even gaan oefenen op wel presteren met condoom want er lopen genoeg gekke vrouwen rond met rammelende eierstokken en een steekje los wat dat betreft dat je die teugels niet uit handen wil geven. Een bekende van mij wordt nu voor de 3de keer vader van een andere vrouw en elke keer zeiden ze dat ze aan de pil waren. Zo sterk is zijn zaad nou ook weer niet.
kameraad van mij ook al twee keer gehad. Ok, hij gaat dan ook met MBO vrouwtjes maar toch.
pi_130238979
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef jogy het volgende:
Ik zou toch maar even gaan oefenen op wel presteren met condoom want er lopen genoeg gekke vrouwen rond met rammelende eierstokken en een steekje los wat dat betreft dat je die teugels niet uit handen wil geven. Een bekende van mij wordt nu voor de 3de keer vader van een andere vrouw en elke keer zeiden ze dat ze aan de pil waren. Zo sterk is zijn zaad nou ook weer niet.
Hij is daarentegen wel een behoorlijke sukkel...iets met ezel, steen en stoten. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130238991
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Jasspero het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Ik ben wel verrast door de grote hoeveelheid reacties.

Ik wil natuurlijk nog geen kind, maar ik ben wel 24 jaar nu. Wanneer het kind op de wereld is gepoept ben ik 25. Is in principe een hele mooie leeftijd om papa te spelen. Ik heb een borertje die 18 jaar jonger is en ik vond het prachtig hem te zien opgroeien tot het bijdehandje dat hij nu is.
Jouw leeftijd is wellicht mooi ervoor, die van je relatie (krap 2 maanden lees ik) dan weer absoluut niet. Vrienden van me zijn ook rond hun 25e voor het eerst ouder geworden van zo'n wurm maar die hadden al een relatie van een jaar of 5 die er aan vooraf ging en dat was een bewuste keuze.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:32 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130239009
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Hij is daarentegen wel een behoorlijke sukkel...iets met steen en stoten. :')
Tja. :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:49:05 #89
3542 Gia
User under construction
pi_130239620
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Jasspero het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Ik ben wel verrast door de grote hoeveelheid reacties.

Ik wil natuurlijk nog geen kind, maar ik ben wel 24 jaar nu. Wanneer het kind op de wereld is gepoept ben ik 25. Is in principe een hele mooie leeftijd om papa te spelen. Ik heb een borertje die 18 jaar jonger is en ik vond het prachtig hem te zien opgroeien tot het bijdehandje dat hij nu is.
Dat wordt dan een 7-jarig oompje.

Maar serieus, als jij pas over 5 jaar kinderen wilt en je vriendin binnen 2 jaar, dan moet je gewoon extra opletten. Beter altijd een condoom gebruiken.
Of jij het kind wel of niet erkent heeft niks te maken met wel of niet alimentatie.
Het betalen van alimentatie geeft jou ook geen omgangsrecht.

En dat na 2 maanden verkering!
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 15:49:19 #90
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130240086
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Alsof christenen geen seks voor het huwelijk hebben. :')
Nee, maar hij benadrukt het wel heel erg. Plus ze doet geen abortus, maar wel seks :').
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_130240092
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat wordt dan een 7-jarig oompje.

Maar serieus, als jij pas over 5 jaar kinderen wilt en je vriendin binnen 2 jaar, dan moet je gewoon extra opletten. Beter altijd een condoom gebruiken.
Of jij het kind wel of niet erkent heeft niks te maken met wel of niet alimentatie.
Het betalen van alimentatie geeft jou ook geen omgangsrecht.

En dat na 2 maanden verkering!
Als je je partner niet kan vertrouwen dan is het geen goede relatie.
pi_130240129
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef Jasspero het volgende:
Mooie reacties allemaal. Ik snap best hoe jullie er over denken. Maar dat zij vertelde rond haar 21e zwanger te willen worden was voor mij niet direct een signaal. Ik ga er namelijk vanuit dat je een kind wel in een gezin met een vader wilt opvoeden en dat de vader dus ook iets te zeggen heeft. Zij zelf is opgegroeid zonder vader en zij weet hoe zwaar haar moeder het had. En dat we het zonder CD gingen doen, was omdat het mij mét niet echt lukte goed te presteren.
Als je het met condoom niet kunt presteren en zonder wel, dan zit het echt tussen je oren.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_130240335
Verlaat het land en kom nooit meer terug.
Rinse and repeat.
Aangezien er maar een beperkt aantal landen op de wereld zijn, mag je deze fout niet te veel maken.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:10:20 #95
3542 Gia
User under construction
pi_130240405
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:02 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Als je je partner niet kan vertrouwen dan is het geen goede relatie.
Inderdaad. Maar daar kom je dan achter als het te laat is.

Sowieso, mannen die menen te kunnen bepalen of hun vriendin een medische ingreep moet ondergaan! Daar heb je als man geen zeggenschap over. Ook andersom niet.
pi_130240473
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:08 schreef koentje123 het volgende:
Verlaat het land en kom nooit meer terug.
Rinse and repeat.
Aangezien er maar een beperkt aantal landen op de wereld zijn, mag je deze fout niet te veel maken.
Er zijn bijna 200 landen, dus je kan best wel even vooruit. Tevens ontstaan er ook weer nieuwe landen :D.

OT: TS is fucked al kan je altijd nog wat oplossen met duw van een trapje ofzo.
Ik zeg niet dat je haar van een trap moet duwen, dat doe je natuurlijk niet
Get it and Bet it
pi_130240585
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Jasspero het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Ik ben wel verrast door de grote hoeveelheid reacties.

Ik wil natuurlijk nog geen kind, maar ik ben wel 24 jaar nu. Wanneer het kind op de wereld is gepoept ben ik 25. Is in principe een hele mooie leeftijd om papa te spelen. Ik heb een borertje die 18 jaar jonger is en ik vond het prachtig hem te zien opgroeien tot het bijdehandje dat hij nu is.
Wil je het nou wel of niet?

En in hoeverre verandert dit je kijk op je vriendin? Vind je dat ze je erin geluist heeft? Gaan jullie nu wel/andere voorbehoedsmiddelen gebruiken? Is het uberhaupt nog wel aan na 'zo'n streek'?
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:17:16 #98
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130240657
En heeft ze de test al gedaan?

Sowieso vind ik dat je het uit moet maken nu het nog kan, jullie hebben pas twee maanden. Ze probeert bewust zwanger te worden, ze naait jou dus gewoon en liegt tegen je. Ik wil niet stoken maar ik vind je iets te snugger voor zo'n troela die in een flat zal eindigen als ze het niet treft qua man.

Een kind willen voor je 21ste, wetend dat je er niet klaar voor bent. ;(

Zeker omdat ze denkt dat je lichaam wel weer helemaal geweldig strak zal zijn omdat je pas 21 bent? :')
Bay of Plenty
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:21:10 #99
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130240807
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef trovey het volgende:
En die hint dat ze moeder wilde worden voor haar 21ste gaf je niet te denken? :') Had je toch maar een condoom moeten gebruiken. :P

pi_130240860
Niet christelijke genoeg om wel sex voor het huwelijk te hebben, maar te christelijk voor abortus kan ik me best voorstellen. Er zijn ook zat niet-christenen die een abortus niet zouden overwegen.

En dit natuurlijk TS: NWS / Grote steden eisen geld wegloopvaders
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')