Hahahahaahahaquote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ik jou een keer tegenkom en herken en dat ik je dan kan huggen en snel wegrennen
Ojaquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaahaha
Dat zou enorm tof zijn. Maar dan niet wegrennen voordat we een foto van onszelf hebben he?
Fixed als het goed isquote:Op zondag 1 september 2013 09:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Linkje naar je blog klopt niet meer. Just saying (benieuwd naar je verhaal over Hodgkin)
Mijn blog is mijn heuze stok achter de deurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Fixed als het goed is![]()
Nog een weekje en ik ga beginnenMoet nog 10 doelen verzinnen, en ik twijfel of ik een blog ga bijhouden.
Waarom hebben jullie wel/niet voor een blog gekozen?
Én dat idd. Je hebt er al over geblogd. Ga je nu niet verder, dan zet je jezelf écht idioot voor schutquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn blog is mijn heuze stok achter de deur.
quote:48. Direct an item for local television. Have it aired.
Zonder blog was ik al lang gestoptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Fixed als het goed is![]()
Nog een weekje en ik ga beginnenMoet nog 10 doelen verzinnen, en ik twijfel of ik een blog ga bijhouden.
Waarom hebben jullie wel/niet voor een blog gekozen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Freddeh het volgende:
Haha, ik snap hem
Maar wat nou als ik een doel vervang door een ander? Ben ik dan ook niet een slappe zak?
Gisteren keihard in de maling genomen door een collega. Ik had verteld over Day Zero en dat ik een week lang niet op Facebook zit. Krijg ik een mail van hem met een scrambled goo.gl linkje erin. Ik klakkeloos klikken en krijg m'n eigen Facebook pagina voor m'n bakkes. Ik was al 5 dagen op weg!!! Maar goed, ik heb niets gezien behalve m'n profielfoto en een knalrode linker bovenhoek (heb de getallen niet eens kunnen lezen) en meteen weggeklikt. Dus ik vind dat het niet telt
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
http://dayzero1986.blogspot.nl/ nieuwe blog geschreven.
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Haha lekkere supportquote:Op woensdag 4 september 2013 11:56 schreef Freddeh het volgende:
Haha, ik snap hem
Maar wat nou als ik een doel vervang door een ander? Ben ik dan ook niet een slappe zak?
Gisteren keihard in de maling genomen door een collega. Ik had verteld over Day Zero en dat ik een week lang niet op Facebook zit. Krijg ik een mail van hem met een scrambled goo.gl linkje erin. Ik klakkeloos klikken en krijg m'n eigen Facebook pagina voor m'n bakkes. Ik was al 5 dagen op weg!!! Maar goed, ik heb niets gezien behalve m'n profielfoto en een knalrode linker bovenhoek (heb de getallen niet eens kunnen lezen) en meteen weggeklikt. Dus ik vind dat het niet telt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Stomme vraag misschien en je moet het verder ook zelf weten, maar vind je niet dat je een beetje erg snel gaat en dat je érg veel bezig bent met je doelenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben overigens bezig met #80, 101 Sudoku's maken. Nu gaat dat goed, ik moet er nog 10 en verwacht die vandaag wel af te krijgen. Maarrrrr.... wat me lastiger af zal gaan, is het afkicken van de sudoku's
Daarna maar eens boeken lezen in de lunchpauze.
Valt mee hoor, ik combineer veelquote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien en je moet het verder ook zelf weten, maar vind je niet dat je een beetje erg snel gaat en dat je érg veel bezig bent met je doelen?
Je bent pas 9 dagen bezig en je hebt al 6 doelen behaald en bent er met 19 bezig.
Als je zo doorgaat ben je over zo'n 150 dagen klaar.
Waarom dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:54 schreef Freddeh het volgende:
Zit eens te kijken wat zo'n wreck this journal nou precies is... maar is die Keri Smith niet een heel klein beetje koekoek?
Heb bij bol.com de eerste 14 pagina's gezien, en don't get me wrong, want ik vind het echt een tof idee, maar ben je niet wat raar als je een boek weet te maken met zulke opdrachten erin?quote:
Nee, niet echt lijkt me.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb bij bol.com de eerste 14 pagina's gezien, en don't get me wrong, want ik vind het echt een tof idee, maar ben je niet wat raar als je een boek weet te maken met zulke opdrachten erin?
Ok, dat magquote:
Zie niet in waarom creativiteit raar is. Zeker Wreck this journal is niet extreem bizar ofzo. Gewoon een leuk, creatief boekje. Of noem jij Harry Potter ook raar? Is namelijk ook erg fantasierijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok, dat magZal wel aan mij liggen. Maar zoals ik zei, vind het wel een tof idee, maar heb een beetje het gevoel dat ze wat raar is. Maar goed, vooroordelen...
Ja, echt ontzettend raar. Maar even serieus, Harry Potter vind ik leuk. En zoals ik dus zei, ik vind het een tof idee, maar ik heb er gewoon een gevoel bij. Just saying, maak het nou niet moeilijker dan het is, ik sprak gewoon even m'n eerste gedachten uit johquote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie niet in waarom creativiteit raar is. Zeker Wreck this journal is niet extreem bizar ofzo. Gewoon een leuk, creatief boekje. Of noem jij Harry Potter ook raar? Is namelijk ook erg fantasierijk.
Oh ik bedoel er verder ook weinig mee. Ik snap alleen nooit zo goed dat mensen anderen zo snel koekkoek/raar noemen als ze iets zien dat ze niet direct kunnen begrijpen of snappen. Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel,quote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja, echt ontzettend raar. Maar even serieus, Harry Potter vind ik leuk. En zoals ik dus zei, ik vind het een tof idee, maar ik heb er gewoon een gevoel bij. Just saying, maak het nou niet moeilijker dan het is, ik sprak gewoon even m'n eerste gedachten uit joh
Ik weet niet over wie je het hebt, maar jij bent geen 40!quote:Op woensdag 4 september 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ja ach, overal bellen blazen als veertigjarige is ook wel een beetje idioot
Maar ik heb er wel lol in. Vandaag nog even bij de IKEA bellen geblazen
http://mirandadayzero.blo(...)en-snoepknuffel.html
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef pietkanarie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |