Al zou dat wellicht wel sneller zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch makkelijk dan, zo'n rollator met internet?
Nee, klopt. heb het even nagekeken. Het waren 2 strafschoppen dat wel.quote:
Correct, nu nog specifieker.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. heb het even nagekeken. Het waren 2 strafschoppen dat wel.
Ik heb toegegeven opgezocht te hebben, het antwoord niet gevonden, maar derhalve pas ik welquote:
Het waren niet 2 strafschoppen, maar.......quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toegegeven opgezocht te hebben, het antwoord niet gevonden, maar derhalve pas ik wel
Juist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef Fred_B het volgende:
De 1e strafschop moest volgens mij opnieuw (en beide keren raak).
sapperdeflapquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Cor Witschge met een Italiaanse spits te maken ?
Juist. Ik gaat ff legge.quote:
Kees Rijvers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
Welke bondscoach maakt als voetballer furore in Frankrijk ?
Ik neem aan dat je een bondscoach van Nederland bedoelt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
Welke bondscoach maakt als voetballer furore in Frankrijk ?
Ik moest ook even kijken, zal idd Kees Rijvers zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een bondscoach van Nederland bedoelt?
Dat is dan Kees Rijvers, vermoed ik.
Jan Rap??quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken, zal idd Kees Rijvers zijn.
Ga alvast verder met de volgende vraag, als Rijvers niet goed is dan zien we dat wel.
Welke trainer was één wedstrijd bondscoach, t.w. Frankrijk - Nederland (2-1 verlies) op 26 Februari 1997 ?
Yep, met een b trouwens. Jan Rab dus (zonder zijn maat).quote:
Zwartkruis ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
In de eerste interland onder zijn leiding, thuis tegen Cyprus in februari 1981, baarde hij opzien door in zijn selectie geen spelers van Ajax op te nemen. In de opstelling stonden Romeo Zondervan en zeven spelers van AZ'67 (John Metgod, Spelbos, Hovenkamp; Arntz, Peters, Jonker; Pier Tol). Nederland won met 3-0. Bij de volgende interland, op 25 maart 1981 tegen Frankrijk (1-0 zege), zat de nieuwe bondscoach Kees Rijvers op de bank, hoewel zijn contract nog niet formeel was ingegaan. Op 29 april 1981 mocht XXXXXXXX vervolgens weer de honneurs waarnemen, in een met 0-1 gewonnen wedstrijd in en tegen Cyprus. Vanaf 1 juli 1981 was XXXXXXXX weer assistent, onder Rijvers.
Toen was ie niet de bondscoach hequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Mark het volgende:
Lijkt me wel, als je in 1978 het WK doet
Juist. Zwartkruis was voor en na het WK-78 bondscoach. Tijdens het WK was ie assistent.quote:
Dat zei ik ook nietquote:
Ik twijfel tussen Kurt Jara en Heinz Schilser.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler werd in 1973 gehaald door Ajax om het gat wat Cruijff achterliet in te vullen ?
Heeft het niet waargemaakt en is een jaar later vertrokken naar Borussia Dortmund.
Je was me net voor met je vraag. Antwoord : Jan Poortvliet ??quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
Welke speler uit de WK-finale-78 is momenteel coach in het Nederlandse betaalde voetbal ?
Beide niet goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Kurt Jara en Heinz Schilser.
Correct.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je was me net voor met je vraag. Antwoord : Jan Poortvliet ?? (
Klopt ! Werd samen met Arno Steffenhagen gehaald.quote:
Dus toch ?quote:
Yep. Heeft voor zijn kwaliteiten een leuke carriere gehad in Engeland,quote:
Klopt.quote:
Auto-ongeluk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopig de laatste vraag :
Welke speler stond in 1993 op het punt om naar Ajax te verkassen maar tekende bij Real Madrid ?
Ajax richtte daarna zijn pijlen op Peter van Vossen.
Ter info : de betreffende speler ligt al een tijdje op de eeuwige jachtvelden.
Dat was de vraag niet en al was dat de vraag wel dan was het antwoord fout.quote:
Nee, duik "ongeluk". Gevolg van Extreme Sport Diving. Kwam met zijn hoofd op een rots terecht (en die geven niet erg mee).quote:
Dacht altijd auto-ongeluk. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, duik "ongeluk". Gevolg van Extreme Sport Diving. Kwam met zijn hoofd op een rots terecht (en die geven niet erg mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |