viva forumquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zat te denken aan gaia online
[..]
wel als hij zo blijft posten ja
omg dit is echt te erg.quote:
Nee. Belooft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat geen heksenjacht worden he?
Nee schatquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat geen heksenjacht worden he?
Nee hoor, maar zoals dit gaat hoeft ook weer niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee schat![]()
Niets verboden aan andere fora bezoeken toch?
Helemaal gelijk in Braddie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Floppy-disk het volgende:
Mijn god wat is dit toch een maffe bedoeling.
en dan exporteren naar een excel-bestandquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef Deetch het volgende:
kan een modje die twee accoutn niet aan elkaar koppelen zodat we de posthistorie van braddie en floppy-disk gewoon in één overzchtje krijgen
Ja, weet je nog in dat ene topic, waarin ik als een kloon in de fipo de sepo quote?quote:
Je mag niet eens meer de username van hem bij autoweek, welke erg lijkt op die van hier, postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Dimens het volgende:
Waarom zou je als moderator iemand als Bradster in veiligheid brengen? Daar zit een dagtaak aan.
Dat is alleen rendabel als je een Fok! Ultimate Special Edition abbo neemt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Dimens het volgende:
Waarom zou je als moderator iemand als Bradster Floppy-disk in veiligheid brengen? Daar zit een dagtaak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |