En het dossier groeit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef Floppy-disk het volgende:
Heel vervelend dit inderdaad.
Heb zelf een nicht van 25 en ik betrap mezelf erop dat ik haar toch af en toe nakijk als ze ik d`r zie, heel vervelend natuurlijk want het is tenslotte famillie (Dus ik denk er ook verder niet over na.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Floppy-disk het volgende:
TR gemacht.
Ik vindt het echt pure onzin dat ik wordt vergeleken met èèn of andere user waar ik wat mee gemeen heb, ik heb dit dan ook gemeld aan de moderators.
Het is dus zo dat een nieuwe user hier op dit forum niet leuk kan posten zonder met andere users te vergeleken worden?
Net alsof nieuwelingen weten wat TR gemacht isquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Floppy-disk het volgende:
TR gemacht.
Ik vindt het echt pure onzin dat ik wordt vergeleken met èèn of andere user waar ik wat mee gemeen heb, ik heb dit dan ook gemeld aan de moderators.
Het is dus zo dat een nieuwe user hier op dit forum niet leuk kan posten zonder met andere users te vergeleken worden?
Dit inderdaad!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Met alsof nieuwelingen weten wat TR gemacht is
ninjaedit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Met alsof nieuwelingen weten wat TR gemacht is
En 'ik vindt'![]()
Hoe kun je als user van 4 dagen nu de uitdrukking TR gemacht kennen zonder te durven beweren dat je geen kloontje bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Floppy-disk het volgende:
TR gemacht.
typische braddieactie, dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Floppy-disk het volgende:
TR gemacht.
Wat?quote:
Ga trainen fattyquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Floppy-disk het volgende:
Mijn god wat is dit toch een maffe bedoeling.
bokt.nlquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar braddie, even serieus, waarom ga je niet gewoon naar een ander forum als je zo nodig moet blijven posten? keus genoeg hoor, en daar kent helemaal niemand je.
Wedden dat iemand hem achterhaalt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar braddie, even serieus, waarom ga je niet gewoon naar een ander forum als je zo nodig moet blijven posten? keus genoeg hoor, en daar kent helemaal niemand je.
-weg-quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zat te denken aan gaia onlinequote:
wel als hij zo blijft posten jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wedden dat iemand hem achterhaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |