Vindt ik ook. Mike heeft nog een leuke verhaallijn Nina niet. Stel dat Nina overlijdt krijg je opnieuw een rechtszaak Mike wil volledig voogdij hebben en Ludo en Janine wil proberen te voorkomen. Ludo wordt het zat en bedreigd Mike die vervolgens met Nola naar het buitenland vlucht om 3 maanden later terug te keren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef MagicTheo het volgende:
Vind het gek dat ze dan een verhaal opbouwen met Mike, dat die eindelijk zijn dochter mag zien, en dat hij er dan ineens misschien uitgezet wordt. Lijkt me onwaarschijnlijk, ik vind hem een van de beste personages nu.![]()
Het personage Jack is door de schrijvers om zeep geholpen..quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Frey het volgende:
Mike heeft nu al veel meer potentie als bad guy dan slapzak Jack.
Vooral na Renequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het personage Jack is door de schrijvers om zeep geholpen..
Juist door die rechtszaak kunnen een Ludo, Nina, Maxime ook als verdachten van de sabotage gezien worden. Als Mike het slachtoffer is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef flanken het volgende:
[..]
Vindt ik ook. Mike heeft nog een leuke verhaallijn Nina niet. Stel dat Nina overlijdt krijg je opnieuw een rechtszaak Mike wil volledig voogdij hebben en Ludo en Janine wil proberen te voorkomen. Ludo wordt het zat en bedreigd Mike die vervolgens met Nola naar het buitenland vlucht om 3 maanden later terug te keren.
Zo krijg je wel een ander beeld van haar ja!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Ze heeft zelfs geen Twitter en Facebook![]()
![]()
Dat ze geen social media heeft zal er wel mee te maken hebben dat ze anders door 95% van de mensen wordt uitgescholden of doodverwensingen naar haar hoofd krijgt geslingerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo krijg je wel een ander beeld van haar ja!![]()
Ook grappig dat ze zegt. 'ik ben blij dat ik mag blijven' maar dat zal niet voor alle kijkers gelden.![]()
En inderdaad geen twitter en facebook!
Daarom juist. Iedereen die beter acteert dan Ferry Doedens van de nieuwe generatie wordt er uitgegooidquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef MagicTheo het volgende:
Vind het gek dat ze dan een verhaal opbouwen met Mike, dat die eindelijk zijn dochter mag zien, en dat hij er dan ineens misschien uitgezet wordt. Lijkt me onwaarschijnlijk, ik vind hem een van de beste personages nu.![]()
https://twitter.com/TeamAysenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ze geen social media heeft zal er wel mee te maken hebben dat ze anders door 95% van de mensen wordt uitgescholden of doodverwensingen naar haar hoofd krijgt geslingerd
Maar in het echt is Dilan dus ontzettendKan niet anders zeggen dan dat ze wel een goed actrice is dan
Wat zegt Albert nou eigenlijk?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Ze heeft zelfs geen Twitter en Facebook![]()
![]()
Wat dacht je van Rosa?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat Doortje het veld moest ruimen
Dat verstond ik dus ook jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Wat zegt Albert nou eigenlijk?
"Aysen is het ook niet, Dian in de serie"
Dat versta ik dus...
Nieuwe verhaallijn: Aysen is de reďncarnatie van Dianquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef Frey het volgende:
Wat een tof tijdperk leven we toch in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 3 te gaan, zat een dubbele titel bij.
Compilaties kon ik vroeger alleen van dromen!
Die uit het lijstje zijn toch wel erg tof
Everon woonde in dezelfde straat als een oud-klasgenote van mij, voordat-ie naar Rotterdam verhuisde. Schijnt inderdaad een toffe gast te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Frey het volgende:
Dilan, Marly en Everon lijken me nog hele leuke mensen in het echt. Kan je van Doedel niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |