Niet dat het ook maar iets zegt hoor hahaquote:
moet je het altijd naar buiten brengen als je wilt stoppen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze willen stoppen? Zijn daar aanwijzingen voor dat ze wil stoppen? Ik bedoel buiten GTST heeft ze geen andere klusjes, toch? En als Rohan het personage Nina wil houden dan komt er wel een andere actrice, deed ie ook metCharlie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou nog best eens kunnen![]()
Dat hoop ik nu ook. Ludo zou na de dood van de prinses ook weer wat harder kunnen worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Frey het volgende:
Ik hoop echt dat Mike het overleeft, kan gewoon tot een goede bad guy uitgroeien. Ook als Louis het straks druk heeft, kan Mike gewoon een toffe recurring character zijn.
Heeft het iets te maken met de andere persoon die nog over is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef fotostarter het volgende:
Ik hoop ook dat hij overleeft. En dat is niet omdat ik hem zo geweldig vind.
Maar dat is voor de meeste wel duidelijk denk ik
Check zijn Twitter maar: https://twitter.com/rohangottschalkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken hem niet misschien leest hij hier mee en jeeft hij zelfspot?
Een pretpark met attracties in GTST sfeer en muziek van Ronald Schilperoort.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Check zijn Twitter maar: https://twitter.com/rohangottschalk
De tweets die ik hier plaatste staan daar niet; die heb ik zelf gemaakt (op de eerste na, het bericht van "Meerdijk is weer geopend!")
Maar ook Servies krijgt een taak in het pretpark als muzikale gastheer in Brasserie De Appelgaard:quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Een pretpark met attracties in GTST sfeer en muziek van Ronald Schilperoort.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef fotostarter het volgende:
Ik zag iemand dit posten..OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou nog best eens kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als dader is best wel leuk.. Maar welk filmpje?Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar ook Servies krijgt een taak in het pretpark als muzikale gastheer in Brasserie De Appelgaard:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
Echt knap dat Dilan vaak erg overtuigend is als kreng in de serie, want in het echt lijkt ze me veel leuker
Ik breng het liefste een bezoekje aan Restaurant De Kelder voor een stamppotquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:38 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga liever in de Vliegende Nick.
Of Villa Sanders.![]()
Ik ga het liefste naar Hotel Dendermode, de achtbaan van het park.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik breng het liefste een bezoekje aan Restaurant De Kelder voor een stamppotOf ik ga naar het kantoor van Flash voor een potje Fietsenwerpen
Het heksenbos van Maxime schijnt anders ook de moeite waard te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga het liefste naar Hotel Dendermode, de achtbaan van het park.
En uiteraard gaan we bij vliegveld Meerdijk een sprongetje makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het heksenbos van Maxime schijnt anders ook de moeite waard te zijn
Die sla ik over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Natuurlijk is er ook een show in het pretpark en dat zal een modeshow worden georganiseerd door Nina en Lucas Sanders
Daarvoor heb je een speciale app nodig, die je tijdens de sprong moet spelen. Heb je binnen de tijd alle codes, puzzels en andere spelletjes gespeeld of behaald, dan gaat je parachute open, anders nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
En uiteraard gaan we bij vliegveld Meerdijk een sprongetje maken
Oh springen ze daar niet voor een green screen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een speciale app nodig, die je tijdens de sprong moet spelen. Heb je binnen de tijd alle codes, puzzels en andere spelletjes gespeeld of behaald, dan gaat je parachute open, anders niet
-vraag verkeerd gelezen-quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh springen ze daar niet voor een green screen?
Nee, wel een blue screen om zo een perfect blauwe lucht te creërenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh springen ze daar niet voor een green screen?
quote:GTST-sterren krijgen tips tegen uitlekken
Geplaatst op Mon 19 Aug 2013 om 16:51
De acteurs uit Goede Tijden Slechte Tijden hebben van hun werkgever vele tips gekregen over hoe ze de afloop van de zomercliff het best geheim kunnen houden. Dat vertelt acteur Ruud Feltkamp in weekblad Weekend. Eén castlid heeft de parachutesprong uit de zomercliff niet overleefd, namelijk Mike of Nina. “Bij Endemol en RTL zijn ze er heel erg op gebrand dat we onze mond houden, daarom krijgen we allerlei tips mee om te voorkomen dat de verhaallijn uitlekt“, zegt Feltkamp.
De acteurs moeten met vele zaken rekening houden. “We beginnen nu weer met de opnames, maar een aantal mensen kan dan niet op Twitter een bericht zetten als: ‘Ik ben weer op weg naar de studio.’ Maar verspreken gaat zo makkelijk.”
Inmiddels is duidelijk dat zijn personage Noud nog wel leeft. “Het is prettig dat dat nu in de openbaarheid is, want dan hoef ik mijn mond niet meer te houden. Het is echt heel moeilijk om maandenlang voortdurend op je woorden te moeten letten.”
“Je kunt eigenlijk niet eens zeggen dat je een paar weken vakantie hebt, want dan weet iedereen dat je na de zomerstop weer in de studio wordt verwacht en dat je dus niet dood bent.”
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, wel een blue screen om zo een perfect blauwe lucht te creëren
Proestquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, wel een blue screen om zo een perfect blauwe lucht te creëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |