abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130714573
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef LintuxCx het volgende:
En voila:

[ afbeelding ]

Dat ging echt een stuk beter. Heb het gisteravond gewoon niet lang genoeg af laten koelen. Vormen ging beter, het smaakte beter, en het frituurde beter. Nou kon ik de drie minuten inderdaad volmaken zonder dat het resultaat te donker werd. Bedankt voor het advies!

Nou van de overgebleven ragout nog wat diepvrieskroketten maken. :)
ziet er goed uit ^O^
pi_130715353
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

ziet er goed uit ^O^
Dank je! :D

RobinOok: Verdorie, heb ze net helemaal gepaneerd. Maar idd, denk dat ik voor makkelijk ga. Heb geen hele ruime keuken, dus als je dan een keer aan het werk gaat wordt het meteen een behoorlijke puinhoop. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_130751147
Ha, iedereen aan de garnalenkroketjes! :) Ik wacht nog steeds op een vrije dag, dan ga ik het ook eens proberen.

Enneh Robin: je mag dan vinden dat paté er niet fotogeniek uitziet en dat is misschien ook wel zo, maar niettemin vind ik het geniaal lekker spul, dus zelfs als het grijs en korrelig en met vetflubbertjes erop op de foto staat krijg ik er gewoon nog steeds trek van.

Verder, ik bakte vandaag plantaardige herfstmuffins met kaneelsuiker..

...en avondeten was een stoof van Label Rouge-kip, krieltjes, pepers, laos, tomaat, zoete ui, knoflook, bosui, citroengras & koriander:

(Doodsimpel recept: kippenbouten met rest van de ingrediënten en een paar lepels homemade kippenbouillon in een braadpan gestopt, deksel erop en vijf uur lang op 110 graden in de oven laten borrelen. Kip van het bot geplukt, met de rest in een bord geschept, extra bosui, pepers en koriander erover. Klaar.)
Let me see you stripped down to the bone
pi_130752520
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef AnneX het volgende:
Hoe kom je erop _O_ geroosterde radijsjes ?

Vanmorgen kwam ik dit recept tegen en ik vond het wel iets voor hier en speciaal voor minilot.
http://www.tartetaartan.n(...)l-lavendeltaart.html

Ben benieuwd of het je wat lijkt om te maken?
Op zich ziet het er lief uit, maar lavendel is één van de weinige smaken/geuren waar ik echt niet van hou. :N

Ik heb nog wel een pot gedroogde rozenblaadjes (Ottolenghi-branded *) ), dus misschien kan ik wel een variatie maken..

Wellicht sowieso wel leuk om eens iets dergelijks te doen; ik maak qua zoetigheid eigenlijk nooit een grote cake of taart - altijd eenpersoonsporties of zelfs éénhapsdingen.
  roze dinsdag 3 september 2013 @ 20:19:09 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130788567
Ik krijg honger van al die foto's :9~
Your beauty never ever scared me.
pi_130789928
Oeee, eend!

Hier nog steeds herfstsfeer (later deze week weer 27 graden, dus nu maar even wat premature najaarspret! *) )

Avondeten was soep van geroosterde groenten én: paddenstoelenbrood met gepofte knoflook en gruyere! :9

Toetjes waren pots de crème met ahornsiroop (maple syrup) en gesuikerde pecannoten:

-> Recept!
pi_130804395
Met recht een foodgawkerfoto want hij was geaccepteerd, en men wat zijn ze moeilijk daar zeg dus ik vond t heel wat :D Maar waar t echt om gaat is dat deze aardappelsalade echt super lekker is, vonden wij dan.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_130804459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef DarkElf het volgende:
Met recht een foodgawkerfoto want hij was geaccepteerd, en men wat zijn ze moeilijk daar zeg dus ik vond t heel wat :D Maar waar t echt om gaat is dat deze aardappelsalade echt super lekker is, vonden wij dan.

[ afbeelding ]
Oee! Die gaat in de lijst met een-keertje-maken-indien-kwarteleitjes-in-de-koelkast! O+
(Jaja, kan ook met gewone eieren, maar vind ik leuker met kwartel :+ )

En gefeliciteerd met je Foodgawker-vermelding. De vierde al zo te zien. ^O^
pi_130804519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Oee! Die gaat in de lijst met een-keertje-maken-indien-kwarteleitjes-in-de-koelkast! O+
(Jaja, kan ook met gewone eieren, maar vind ik leuker met kwartel :+ )

En gefeliciteerd met je Foodgawker-vermelding. De vierde al zo te zien. ^O^
Tnx, ja klopt. Soms is het wel grappig om een foto in te sturen maar ze houden vooral van theedoekje/kruidentakje/losse ingrediënten eromheen foto´s volgens mij :D

Kwarteleitjes zijn idd lekker maar ik vind t altijd maar een hoop gepiel en nog duur ook voor wat t is. Dan neem ik wel lekker grote blije eieren met lekkere dooier.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_130804570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Tnx, ja klopt. Soms is het wel grappig om een foto in te sturen maar ze houden vooral van theedoekje/kruidentakje/losse ingrediënten eromheen foto´s volgens mij :D

Nu wel ja. Die 'tafel vol rommel'-trend kan over een half jaar gerust weer omgeslagen zijn in strakblauwe achtergronden ofzo. ;)
pi_130804599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Nu wel ja. Die 'tafel vol rommel'-trend kan over een half jaar gerust weer omgeslagen zijn in strakblauwe achtergronden ofzo. ;)
Das waar, we zien het vanzelf verschijnen he? Maar goed, daaraan meedoen vind ik dus maar niet, t gaat om t eten toch? :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_130804777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef DarkElf het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is ook wel een heel toffe foto, DE _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_130804850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is ook wel een heel toffe foto, DE _O_
Tnx! :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_130804961
Tof! Feli!

Hier een simpel fotootje van de bonenburgers met tomatenchutneyyoghurt van gisteren, recept van de Hairy Bikers:

Ja doei.
pi_130805575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef minilot het volgende:
Oeee, eend!

Hier nog steeds herfstsfeer (later deze week weer 27 graden, dus nu maar even wat premature najaarspret! *) )

Avondeten was soep van geroosterde groenten én: paddenstoelenbrood met gepofte knoflook en gruyere! :9

[ afbeelding ]

Toetjes waren pots de crème met ahornsiroop (maple syrup) en gesuikerde pecannoten:

[ afbeelding ]

-> Recept!
mooi brood!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_130807886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef minilot het volgende:
Oeee, eend!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

-> Recept!
Cool die pots de crème! Bij de jumbo zie ik wel eens maple syrup staan voor 5,99 euro per halve liter, maar die is nog vrij dun ook. Waar haal jij je maple syrup vandaan?
pi_130808734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:41 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Cool die pots de crème! Bij de jumbo zie ik wel eens maple syrup staan voor 5,99 euro per halve liter, maar die is nog vrij dun ook. Waar haal jij je maple syrup vandaan?
Maple syrup ís vrij dun, dus dat kan kloppen. Ik haal de mijne overal vandaan: Albert Heijn, biologische supermarkt, reformkraam op de markt, etcetera. Ik ben nog nooit dikke ahornsiroop tegengekomen.

Als je 'm smeerbaar dik wilt krijgen (dus dat het niet meteen door je boterham heendruipt *) ) kun je maple syrup ook verwarmen en kloppen:

Instructie op Oh-She-Glows

[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 05-09-2013 12:01:36 ]
pi_130809735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Maple syrup ís vrij dun, dus dat kan kloppen. Ik haal de mijne overal vandaan: Albert Heijn, biologische supermarkt, reformkraam op de markt, etcetera. Ik ben nog nooit dikke ahornsiroop tegengekomen.

Als je 'm smeerbaar dik wilt krijgen (dus dat het niet meteen door je boterham heendruipt *) ) kun je maple syrup ook verwarmen en kloppen:

Instructie op Oh-She-Glows

[ afbeelding ]
Thanks! Laatst maakten we Kate Bracks' pear, maple and macadamia upside-down cake, we vonden de maple syrup bovenop wat te vloeibaar. Kwestie wellicht van langer inkoken. Is maple syrup altijd zo prijzig?
pi_130812052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:45 schreef rhubarb het volgende:
Is maple syrup altijd zo prijzig?
Yep, helaas! Goede kwaliteit is zelfs nog wel meer dan zes euro per halve liter. :Y
pi_130824828

Fuuuuuusion! Ik hou ervan. *)

Tijgernaan gemaakt. Voor bij indiase erwtensoep (met linzen en broccoli).
pi_130843831
Meer kookpret: haupia, Hawaïaanse kokospudding, zojuist aangesneden:

Omschrijving en link naar het recept staat in het baktopic, maar ik vond de foto wel knus, dus gooi ik 'm bij deze ook even hier neer. :+
pi_130844021
Damn waarom wordt je geen exotish banketbakker mini? ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_130844217
Omdat minstens de helft van alles dat ik maak grandioos mislukt. ;) #kluns
pi_130844596
quote:
Hawaïaanse kokospudding
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')