Jij houdt wel van cream.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe mij maar een Mars ice cream.
Die is er toch nooit man. En die snapt de soms ietwat harde humor in het Feyenoord topic ook niet nee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat Morpheus geen Feyenoordfan meer is?
De overige filialen krijgen daardoor een dikke upgradequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5 filialen, Breda Enschede Groningen en nog 2.
Eindhoven blijft in elk geval, al komt ook daar een Primark. Eindhoven is dus zowel pauper als patser-vriendelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5 filialen, Breda Enschede Groningen en nog 2.
Die had na die supportersgrapjes van gisteren ook wel het hele topic geband.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er toch nooit man. En die snapt de soms ietwat harde humor in het Feyenoord topic ook niet nee.
Ik vraag het maar niet...quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had na die supportersgrapjes van gisteren ook wel het hele topic geband.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de site van TwenteFC
Ik moet het in mijn vrije uren doen, hele weekend weggeweest, vandaag werken dadelijk weer weg.quote:
Kan je nog kort even het idee uitleggen? Kan je geld inleggen of punten scoren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik moet het in mijn vrije uren doen, hele weekend weggeweest, vandaag werken dadelijk weer weg.
Ga er vanavond weer even aan werken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat scheelt het dan, had binnen 10 seconden antwoord van Jojoortje.
Dankejewel Jojo
Je weet dat Zwolle heel wat dichterbij is voor mij dan Leeuwarden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga zometeen bier drinken in Leeuwarden. Rens, beter kom je vechten.
Weet ik veel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat Zwolle heel wat dichterbij is voor mij dan Leeuwarden?
Die crisis gaat nergens over daar na 3 nederlagen alsof het een enorme verassing is allemaal of onacceptabel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ah verrassend Pastoor is de laan uit. De spelersgroep is er niet blij mee bij NEC.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Dat was een grapje.
Hij is nog blauw omdat Yvonne dat vergeten is.
Wat is KPD?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vond je eerste antwoord leuker.
Met een chick ga ik geen bier drinken. Ik ga naar een vriend van me ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar een date met een chick of met je matties op stap?
Die hebben nu wel een investeringsplan, die Boekshoorn waar Johan Derksen het altijd over heeft doet daar ook aan mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen enkele trainer zou het beter doen bij NEC, al is het wel bekend dat Pastoor slecht ligt bij investeerders en de achterban.
Haha bestel jij wijn op een date? Gewoon bier man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met een chick ga ik geen bier drinken. Ik ga naar een vriend van me ja.
Ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vond je eerste antwoord leuker.
Messi naar de Goffertquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben nu wel een investeringsplan, die Boekshoorn waar Johan Derksen het altijd over heeft doet daar ook aan mee.
http://www.z24.nl/bijzake(...)nnee-voor-nec-366786
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen wijn, want daar word ik kankerdronken van. Meestal wel een biertje ja, of gewoon koffie ofzo. Maar ik doelde er meer op dat ik niet lomp zuip als ik met een chick afspreek.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha bestel jij wijn op een date? Gewoon bier man.
Met charmed kun je toch wel een biertje drinken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al gedaan hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met charmed kun je toch wel een biertje drinken?
Okequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen wijn, want daar word ik kankerdronken van. Meestal wel een biertje ja, of gewoon koffie ofzo. Maar ik doelde er meer op dat ik niet lomp zuip als ik met een chick afspreek.
Lauw bier, dat drinken Feyenoord supporters graag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
"een biertje drinken" is wel iets anders dan " bier drinken"quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen enkele trainer zou het beter doen bij NEC, al is het wel bekend dat Pastoor slecht ligt bij investeerders en de achterban.
Oh, is dat het deel waar alle 'gezellige' users zitten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar staan filmpjes op waar Madame_P in speelt.
Juist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, is dat het deel waar alle 'gezellige' users zitten?
quote:
madame_paon?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar staan filmpjes op waar Madame_P in speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |