Jij houdt wel van cream.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe mij maar een Mars ice cream.
Die is er toch nooit man. En die snapt de soms ietwat harde humor in het Feyenoord topic ook niet nee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat Morpheus geen Feyenoordfan meer is?
De overige filialen krijgen daardoor een dikke upgradequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5 filialen, Breda Enschede Groningen en nog 2.
Eindhoven blijft in elk geval, al komt ook daar een Primark. Eindhoven is dus zowel pauper als patser-vriendelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5 filialen, Breda Enschede Groningen en nog 2.
Die had na die supportersgrapjes van gisteren ook wel het hele topic geband.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er toch nooit man. En die snapt de soms ietwat harde humor in het Feyenoord topic ook niet nee.
Ik vraag het maar niet...quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had na die supportersgrapjes van gisteren ook wel het hele topic geband.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de site van TwenteFC
Ik moet het in mijn vrije uren doen, hele weekend weggeweest, vandaag werken dadelijk weer weg.quote:
Kan je nog kort even het idee uitleggen? Kan je geld inleggen of punten scoren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik moet het in mijn vrije uren doen, hele weekend weggeweest, vandaag werken dadelijk weer weg.
Ga er vanavond weer even aan werken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat scheelt het dan, had binnen 10 seconden antwoord van Jojoortje.
Dankejewel Jojo
Je weet dat Zwolle heel wat dichterbij is voor mij dan Leeuwarden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga zometeen bier drinken in Leeuwarden. Rens, beter kom je vechten.
Weet ik veel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat Zwolle heel wat dichterbij is voor mij dan Leeuwarden?
Die crisis gaat nergens over daar na 3 nederlagen alsof het een enorme verassing is allemaal of onacceptabel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ah verrassend Pastoor is de laan uit. De spelersgroep is er niet blij mee bij NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |