Kwestie van tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaVakantieliefde, en tot nu toe gaat het goed geloof ik
[..]
pics van het nichtje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De juiste benaming is 'het nichtje'. Eventueel kan je ook opteren voor 'de brunette', maar dan krijg je problemen met onlogisch.
Wilshere wordt er wel weer eentje hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijd dat hij sterren maakte ligt toch wel al een tijdje achter ons
Denk het nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilshere wordt er wel weer eentje hoor.
Is niet mijn nicht, vraag C_A maar. Denk alleen dat je vanwege clubvoorkeur weinig kans maakt.quote:
Weinig kans op een foto? Ik doe altijd lief tegen c_aquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet mijn nicht, vraag C_A maar. Denk alleen dat je vanwege clubvoorkeur weinig kans maakt.
Echt niet man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilshere wordt er wel weer eentje hoor.
Was mazzel inderdaad, dat hij toen een fantastisch team had die 49 wedstrijden in de PL ongeslagen bleef.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet man.
Hij maakt sowieso die talenten niet hij heeft gewoon mazzel gehad met o.a. Van Persie maar ook Henry, Viera, Robert Pires + die hele lichting talenten die overkwam uit Frankrijk.
En daar is toen meen ik ook genoeg geld voor neergelegd (behalve Van Persie natuurlijk) om die te contracteren.
Hij denkt dat waarschijnlijk wel van zichzelf. Waarom durft hij anders geen grote aankopen te doen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet man.
Hij maakt sowieso die talenten niet hij heeft gewoon mazzel gehad met o.a. Van Persie maar ook Henry, Viera, Robert Pires + die hele lichting talenten die overkwam uit Frankrijk.
En daar is toen meen ik ook genoeg geld voor neergelegd (behalve Van Persie natuurlijk) om die te contracteren.
vrouwen en voetbal, dat past sowieso nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet mijn nicht, vraag C_A maar. Denk alleen dat je vanwege clubvoorkeur weinig kans maakt.
Dat ligt niet alleen aan Wenger heb ik het idee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt dat waarschijnlijk wel van zichzelf. Waarom durft hij anders geen grote aankopen te doen?
Wat moet jij met een foto van mijn nichtje. Je bent te jong, te preuts en je bent voor ajaxquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig kans op een foto? Ik doe altijd lief tegen c_a
Bestuur wil wel investeren las ik ergens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Wenger heb ik het idee.
Mooi gesproken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet jij met een foto van mijn nichtje. Je bent te jong, te preuts en je bent voor ajax
Dat zeggen ze altijd maar ze doen het nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestuur wil wel investeren las ik ergens.
Mazzel in de zin dat het een bij elkaar gekocht zooitje was waar hij toevallig de baas over was. Mario Been was met die selectie ook wel kampioen geworden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was mazzel inderdaad, dat hij toen een fantastisch team had die 49 wedstrijden in de PL ongeslagen bleef.
Preuts nog welquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet jij met een foto van mijn nichtje. Je bent te jong, te preuts en je bent voor ajax
Staat genoteerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Mazzel in de zin dat het een bij elkaar gekocht zooitje was waar hij toevallig de baas over was. Mario Been was met die selectie ook wel kampioen geworden.
Zijn rol als opleider is overdreven Van Persie heeft in zijn beginperiode veel meer aan Bergkamp gehad dan aan Wenger dat heeft hij zelf toegegeven.
Willen alleen maar op die grote zakken geld zittenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd maar ze doen het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |