quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk hoor.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:De broers Van de Kerkhof denken dat PSV tegen AC Milan alles behalve kansloos is. Kan dit PSV de komende jaren de Champions League winnen? "Ja, waarom niet?", verzekeren de oud-internationals bij Omroep Brabant in koor. "Ik vergelijk ons een beetje met het Ajax van in de jaren negentig."
Ik denk niet dat het geniale trolls zijn dus ik ga er gewoon vanuit dat hen iets mankeert, ik heb er geen eens twijfels meer over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of hen iets mankeert.
Ik ben het met hen eens dat ze Milan er uit kunnen knikkeren, zo boeiend is Milan niet.quote:
Wij tegen de rest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:51 schreef TwenteFC het volgende:
Studio Voetbal, win je met 6-0 gaan ze 30 seconden lang janken om een spandoek en 20 seconden vertellen dat ze het leuk hebben gedaan. Ok, later.
Hoi Tyronquote:
Aha. Ik sport nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk aan het sporten
Dan hoef ik vanavond niet
niet zulke enge dingen zeggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja werken jungske mutte ok 's proberen wa
Wie regelt dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fok doet t niet meer op m'n werk
Gelijk ontslag genomen.
In Utreg?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mario van broodje Mario is dood
Ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hamvraag van vandaag: hebben jullie vandaag al een neger gezien?
Ego van Wenger denk ik. Hij wil bewijzen dat hij sterren maakt en niet koopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
En toch geld zat hebben, begrijpen doe ik het niet echt
Ja in de sportschoolquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hamvraag van vandaag: hebben jullie vandaag al een neger gezien?
Als een Serie A club met minder geld een speler kan halen en jij niet als Arsenalquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
En toch geld zat hebben, begrijpen doe ik het niet echt
De tijd dat hij sterren maakte ligt toch wel al een tijdje achter onsquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ego van Wenger denk ik. Hij wil bewijzen dat hij sterren maakt en niet koopt.
De juiste benaming is 'het nichtje'. Eventueel kan je ook opteren voor 'de brunette', maar dan krijg je problemen met onlogisch.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De juiste benaming is 'het nichtje'. Eventueel kan je ook opteren voor 'de brunette', maar dan krijg je problemen met onlogisch.
En dat wil je niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De juiste benaming is 'het nichtje'. Eventueel kan je ook opteren voor 'de brunette', maar dan krijg je problemen met onlogisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |